Dit. Daarbij, we we zijn geen artsen hier die TS' ex onderzocht hebben dus we gaan hier ook niet met diagnoses smijtenquote:Op donderdag 19 december 2019 15:47 schreef Heph844 het volgende:
Jouw diagnose is natuurlijk totaal niet betrouwbaar. Als je over een bepaalde aandoening leest herken je daar vaak iemand in, dat wil niet zeggen dat diegene het ook heeft.
Je bent niet bepaald de eerste die denkt dat zijn ex-vriendin een borderliner is
Maar is die diagnose ook gesteld of denk jij dit alleen?quote:Op donderdag 19 december 2019 16:09 schreef Ayduz12345 het volgende:
Na dat haar goed vriendin mij confronteerde met het feit dat haar ex dit ook aangaf en ze zelf tegen mij zei dat ik een moest gaan opzoeken op internet kwam ik alleen maar bevestiging tegen.
- Toe trekken afstoken
- emotioneel onstabiel
- Woede haat / liefde relatie
- Jaloezie
- Getriggerd worden door gedachtes die er niet zijn of het kleinste gering
- Aangeven poging tot zelfmoord te doen voor aandacht
- mij ontzettend kleineren en uitschelden die ze vervolgens jankend neemt
- Bij kleine gedachtes van wan vertrouwen totale controle verliezen
- Bij onverwachte situaties geen controle kunnen houden
- opzettelijk jaloers maken ook zonder aanleiding
- Geen stabiele relaties kunnen onderhouden
- Gebeurtenissen in het verleden
- Angst en paniek aanvallen nu gecombineerd met een burnout
- niet alleen kunnen zijn
En zo kan ik nog wel even door gaan.
Zoals ik aangaf lees ik op internet alleen precieze bevestiging.
Deze boven genoemde punten zijn zo ontzettend vaak voorgekomen dat ik me niets anders meer kan bedenken.
Een relatie is meer dan alleen je lul erin stoppen, gast ze heeft gewoon aandacht nodig het is een vrouw.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:09 schreef Ayduz12345 het volgende:
Na dat haar goed vriendin mij confronteerde met het feit dat haar ex dit ook aangaf en ze zelf tegen mij zei dat ik een moest gaan opzoeken op internet kwam ik alleen maar bevestiging tegen.
- Toe trekken afstoken
- emotioneel onstabiel
- Woede haat / liefde relatie
- Jaloezie
- Getriggerd worden door gedachtes die er niet zijn of het kleinste gering
- Aangeven poging tot zelfmoord te doen voor aandacht
- mij ontzettend kleineren en uitschelden die ze vervolgens jankend neemt
- Bij kleine gedachtes van wan vertrouwen totale controle verliezen
- Bij onverwachte situaties geen controle kunnen houden
- opzettelijk jaloers maken ook zonder aanleiding
- Geen stabiele relaties kunnen onderhouden
- Gebeurtenissen in het verleden
- Angst en paniek aanvallen nu gecombineerd met een burnout
- niet alleen kunnen zijn
En zo kan ik nog wel even door gaan.
Zoals ik aangaf lees ik op internet alleen precieze bevestiging.
Deze boven genoemde punten zijn zo ontzettend vaak voorgekomen dat ik me niets anders meer kan bedenken.
Er zijn meerdere extreme situaties geweest waar ik me nog niet eens over uitspreek
Ik zou vooral kijken wat het beste is voor jezelf en blij zijn dat je van haar af bent. Het drama wordt alleen maar erger,net zolang tot ze je gebroken heeft. En alles waar je van houdt stuk heeft gemaakt.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:17 schreef Ayduz12345 het volgende:
Ze zijn nog aan het graven in het angstoornis en depressie probleem alleen als ik het bekijk samen met haar vriendin zijn we er vol van overtuigd dat dit wel moet zijn.
Ik ben op dit moment alleen maar opzoek wat het beste is voor mij en voor haar. ik ben bang dat haar onvoorspelbare gedrag mijn zal kwetsen terwijl ik op het moment al erg zwak ben en dagelijks medicatie slik. Ik zoek naar mensen met een soorgelijke relatie en ervaringen
Het beste is dat jij je met jezelf bezig gaat houden. Wat je er nu ook bij wil halen, jij hebt nu eenmaal bepaalde keuzes gemaakt en niet gekregen wat je wilde. Daar zul je mee om moeten leren gaan en dat doe je niet zolang jij je alsnog bezig blijft houden met een diagnose die verder geen kut aan jou en jouw gedrag zal veranderen.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:17 schreef Ayduz12345 het volgende:
Ze zijn nog aan het graven in het angstoornis en depressie probleem alleen als ik het bekijk samen met haar vriendin zijn we er vol van overtuigd dat dit wel moet zijn.
Ik ben op dit moment alleen maar opzoek wat het beste is voor mij en voor haar. ik ben bang dat haar onvoorspelbare gedrag mijn zal kwetsen terwijl ik op het moment al erg zwak ben en dagelijks medicatie slik. Ik zoek naar mensen met een soorgelijke relatie en ervaringen
Je zit aan de medicatie vanwege de energie en aandacht die je in een relatie stak? En dan zou zij een stoornis hebben?quote:Op donderdag 19 december 2019 16:26 schreef Ayduz12345 het volgende:
Geloof ik heb er zo veel energie en aandacht in gestoken dat ik zelf mentaal en lichamelijk ontzettend moe van ben ik zit niet voor niks aan de medicatie dus ik snap je opmerking niet helemaal
quote:Op donderdag 19 december 2019 16:17 schreef Ayduz12345 het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2019 18:24 schreef Cue_ het volgende:
Stel ze is een echt bordelriner.. En dan?
Dan zit je nog altijd met dezelfde persoon hoor. Dus moet jejeself nog steeds afvragen wat je nu precies wilt.
Ook behandeling zal wel even duren voordat het effect heeft. Of misschien juist wel eerst een negatief effect op de relatie, kan ook nog
Dit. Relatie met een borderliner is een hele dikke no go.quote:Op donderdag 19 december 2019 15:39 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Wees blij dat je er zonder al te veel kleerscheuren vanaf bent zou ik zeggen.
Dit idd.quote:Op vrijdag 20 december 2019 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
Kan je niet beter blij zijn dat je hier nu van af bent? klinkt als iemand met veel issues. TS overigens zelf ook.
100% mee eensquote:Op donderdag 19 december 2019 17:53 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Het beste is dat jij je met jezelf bezig gaat houden. Wat je er nu ook bij wil halen, jij hebt nu eenmaal bepaalde keuzes gemaakt en niet gekregen wat je wilde. Daar zul je mee om moeten leren gaan en dat doe je niet zolang jij je alsnog bezig blijft houden met een diagnose die verder geen kut aan jou en jouw gedrag zal veranderen.
Zij is niet haar diagnose en jij bent net zo goed onderdeel geweest van jullie relatiedynamiek. Onderzoek je motivaties waarom je hierin zo ver bent gegaan (nee, dat is geen pure liefde), leer je grenzen beter bewaken en verwerk deze periode, ongeacht haar verdere verloop.
Sterkte met het verwerken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |