Er is nog plek bij Op 1 als vijfde duo.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:22 schreef Doevelaer het volgende:
Is er een manier om Maijer weg te krijgen bij RTL?
Het commentaar is net zo vermoeiend.quote:
iets groterquote:Op donderdag 19 december 2019 14:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
We zitten op het puntje van onze stoel.
Wat heb je liever? Aids of Chronische leukemie?quote:Op donderdag 19 december 2019 14:22 schreef Poefbank het volgende:
Temaijer valt reuze mee. Frank visschraper daarentegen. Dat is pas een echte bloedhond.
5.00 voor de partij. Ik heb alleen gister 10 euro gezet op Clemens hahaha.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
Even wat kleingeld op Pratnemer gezet, best goede odds nog.
Zuinig mondje, Maarten Fontein heeft daar een speciale Magnum voor bedacht.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:21 schreef Szura het volgende:
Vanavond kerstdiner..
Ik denk dat ik nog sneller klaar ben met douchen, make-up en mijn haar voordat deze wedstrijd afgelopen is...🤦🏼♀️
En dat zegt best wat..😆
#rtl7darts
[ afbeelding ]
Stond net op 4.20 bij 1-1, Jantje staat ook best hoog. Zonde van die 10 euros.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
5.00 voor de partij. Ik heb alleen gister 10 euro gezet op Clemens hahaha.
Aids. Daar kan je nog mee leven. Met Frank niet.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Wat heb je liever? Aids of Chronische leukemie?
Zo, goed ziedendquote:Op donderdag 19 december 2019 14:25 schreef T3hTommay het volgende:
Hey Teun, oppermongool. Zet je microfoon eens permanent uit.
Ik kan heel slecht tegen dit soort typesquote:
twitter:AnomalyIn twitterde op donderdag 19-12-2019 om 13:31:48@rtl7darts The Accountant, hij studeert toch bedrijfseconomie hbo? reageer retweet
Dat is wel een leuke film met een autistische Ben Affleck.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:28 schreef KennyPowers het volgende:
twitter:AnomalyIn twitterde op donderdag 19-12-2019 om 13:31:48@:rtl7darts The Accountant, hij studeert toch bedrijfseconomie hbo? reageer retweet
twitter:classicomano twitterde op donderdag 19-12-2019 om 14:28:39Dag stelletje treurwilgen achter de microfoon van #rtl7darts kunnen jullie per direct kappen met dat gezeik op de altijd sympathieke Justin Pipe? Of kap beter direct helemaal met commentaar geven. Homo's! reageer retweet
Rits krijgt nog meer responsquote:Op donderdag 19 december 2019 14:32 schreef Mani89 het volgende:
Wow kijk deze twitteraar dan, die zegt pas echt waar het op staat.twitter:classicomano twitterde op donderdag 19-12-2019 om 14:28:39Dag stelletje treurwilgen achter de microfoon van #rtl7darts kunnen jullie per direct kappen met dat gezeik op de altijd sympathieke Justin Pipe? Of kap beter direct helemaal met commentaar geven. Homo's! reageer retweet
Mooie inspirerende woorden.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:32 schreef Mani89 het volgende:
Wow kijk deze twitteraar dan, die zegt pas echt waar het op staat.twitter:classicomano twitterde op donderdag 19-12-2019 om 14:28:39Dag stelletje treurwilgen achter de microfoon van #rtl7darts kunnen jullie per direct kappen met dat gezeik op de altijd sympathieke Justin Pipe? Of kap beter direct helemaal met commentaar geven. Homo's! reageer retweet
Geen Homo gebruiken svp. Maakt mensen depressief.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:32 schreef Mani89 het volgende:
twitter:ricardobrouwer twitterde op woensdag 18-12-2019 om 23:19:19'Homo' is het meest gebruikte scheldwoord op bijvoorbeeld schoolpleinen. Ik durfde hierdoor jarenlang niet mijzelf te zijn. Resultaat: onder meer twee heftige depressies. Rot op met je #boerenprotest. https://t.co/vQFtNd6nEW reageer retweet
Uit De Kastedquote:Op donderdag 19 december 2019 14:35 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Geen Homo gebruiken svp. Maakt mensen depressief.twitter:ricardobrouwer twitterde op woensdag 18-12-2019 om 23:19:19'Homo' is het meest gebruikte scheldwoord op bijvoorbeeld schoolpleinen. Ik durfde hierdoor jarenlang niet mijzelf te zijn. Resultaat: onder meer twee heftige depressies. Rot op met je #boerenprotest. https://t.co/vQFtNd6nEW reageer retweet
Ik snap hem niet.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:35 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Geen Homo gebruiken svp. Maakt mensen depressief.twitter:ricardobrouwer twitterde op woensdag 18-12-2019 om 23:19:19'Homo' is het meest gebruikte scheldwoord op bijvoorbeeld schoolpleinen. Ik durfde hierdoor jarenlang niet mijzelf te zijn. Resultaat: onder meer twee heftige depressies. Rot op met je #boerenprotest. https://t.co/vQFtNd6nEW reageer retweet
Das een goede tweet.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:32 schreef Mani89 het volgende:
Alleen homo’s janken zo.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:35 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Classicomano noemt de commentatoren homo's. Dat raakt types als Ricardo die daardoor depressies krijgen.quote:
Een wielerfan die mensen homo's noemt xd lol rofl lmao, wat een patatje moet die twitteraar zijn.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:32 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk iemand die zegt waar het op staatquote:Op donderdag 19 december 2019 14:32 schreef Mani89 het volgende:
Dit kan niet.quote:Op donderdag 19 december 2019 14:37 schreef Szura het volgende:
#rtl7darts Moet iemand, bv Pipe, die veel langzamer gooit dan bv MvG ook veel meer trainingsuren maken om hetzelfde aantal oefenpijlen te gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |