Niks mis meequote:
Gainsbourg en Bardot was weer heerlijkquote:Op maandag 23 december 2019 10:41 schreef Norrage het volgende:
Geen slecht nummer geweest afgelopen 2 uur
Komt dat al die pretentieuze bagger als Arcade Fire en the National erin moest....quote:Op maandag 23 december 2019 12:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eeuwig zonde dat NY mining disaster niet meet in de Top 2000 staat
Maar the National staat er niet in.quote:Op maandag 23 december 2019 13:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Komt dat al die pretentieuze bagger als Arcade Fire en the National erin moest....
quote:Op maandag 23 december 2019 13:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar the National staat er niet in.
En die 1x Arcade Fire valt ook in het niet bij bijv. 18x Blöf.quote:Op maandag 23 december 2019 13:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar the National staat er niet in.
of 37x Queen.quote:Op maandag 23 december 2019 14:03 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
En die 1x Arcade Fire valt ook in het niet bij bijv. 18x Blöf.
Ik ben wel blij dat Amsterdam vorig jaar nieuw in de lijst kwam. Dat is wel een goede toevoegingquote:
Was maar een geintje. Maar iedereen roept altijd : "Dit moet er ook in" (zoals Amsterdam van Coldplay bijvoorbeeldquote:Op maandag 23 december 2019 14:13 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
En 18x Marco Borsato. Maar jij wilde Arcade Fire en The National de schuld geven?
DIt vooal. De grootverbruikers zijn nog groter geworden ten koste van eenpitters. Dat is eeuwig zondequote:
En Beatles terecht natuurlijk, maar fucking queenquote:Op maandag 23 december 2019 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
DIt vooal. De grootverbruikers zijn nog groter geworden ten koste van eenpitters. Dat is eeuwig zonde
Nou, ik zie niet zozeer The Beatles terecht maar Queen dan niet. Beide leveren heel veel nummers aan de Top 2000 en beide zijn hele goede bands met geweldige nummers. Alleen zitten er bij die ~35 nummers die ze in de lijst hebben ook mindere goden.quote:Op maandag 23 december 2019 14:34 schreef Norrage het volgende:
[..]
En Beatles terecht natuurlijk, maar fucking queen
Ik heb het gevoel dat er van Queens steeeds meer in de lijst komt, niet per definitie goede nummers. Een soort hype. Beatles is meer een constante in de lijst...quote:Op maandag 23 december 2019 14:38 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Nou, ik zie niet zozeer The Beatles terecht maar Queen dan niet. Beide leveren heel veel nummers aan de Top 2000 en beide zijn hele goede bands met geweldige nummers. Alleen zitten er bij die ~35 nummers die ze in de lijst hebben ook mindere goden.
Hier in de Snob 2000 trouwens ook.
Jep, kwam niet uit. Dylan ook maar half.quote:Op maandag 23 december 2019 14:58 schreef W_Wolf het volgende:
Hallo? Gaat deze nu het prachtige Nothingess overslaan???
Dan is het al helemaal slordig dat de Formule/Ruby Soho niet is opgevallen.quote:Op maandag 23 december 2019 15:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jep, kwam niet uit. Dylan ook maar half.
Het is allemaal vooraf opgenomen he. Dus je kan er niet veel meer op sturen op het moment zelf. Pinguin Radio zet er zelf de jingles tussen
Juist dan zou het goed moeten zijn. De DJ weet hoeveel tijd hij heeft om alle nummers af te spelen. Dus hoeveel hij kan lullen tussen de nummers door om toch uit te komen. Als je dan op het eind niet uitkomt is dat slecht voorbereiden. (En met vooraf opnemen kan je het dus ook nog een keer doen en dan wel qua tijd uitkomen)quote:Op maandag 23 december 2019 15:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jep, kwam niet uit. Dylan ook maar half.
Het is allemaal vooraf opgenomen he. Dus je kan er niet veel meer op sturen op het moment zelf. Pinguin Radio zet er zelf de jingles tussen
Dit. Volgens mij is het wel semi-live toch? Ze komen vaak niet helemaal uit.quote:Op maandag 23 december 2019 15:05 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Juist dan zou het goed moeten zijn. De DJ weet hoeveel tijd hij heeft om alle nummers af te spelen. Dus hoeveel hij kan lullen tussen de nummers door om toch uit te komen. Als je dan op het eind niet uitkomt is dat slecht voorbereiden. (En met vooraf opnemen kan je het dus ook nog een keer doen en dan wel qua tijd uitkomen)
Geluidskwaliteit varieert enorm. En er zijn geen stiltes. Pinguin-radio heeft geen studio voor zover ik weet, dus het is op verschillende plekken opgenomen volgens mijquote:Op maandag 23 december 2019 15:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit. Volgens mij is het wel semi-live toch? Ze komen vaak niet helemaal uit.
Ja. Ik snap niet echt waarom dit nummer nu ook hier in de lijst staat. Tja, als onderdeel van een langere suite (plaat-kant), maar dit hoort hier niet thuis.quote:
En toch was Standing in the Way of Control wel een moddervet nummer.quote:Op maandag 23 december 2019 16:52 schreef MielMonteur het volgende:
Gossip is ook een oh-ja-die-bestonden-ook-nog-bandje
Nu wil ik de Bee Gees ook niet bepaald eenzitters noemen, maar snap je punt..quote:Op maandag 23 december 2019 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
DIt vooal. De grootverbruikers zijn nog groter geworden ten koste van eenpitters. Dat is eeuwig zonde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |