Verbaasde ik mij ook al op. Volgens mij kende deze dj ze helemaal niet.quote:Op donderdag 19 december 2019 11:24 schreef W_Wolf het volgende:
Deus...?![]()
Ik bedoel, soms zijn namen van artiesten of liedjes best moeilijk om goed uit te spreken. Maar dEUS is nu niet echt een obscure band, zeker niet voor deze doelgroep. Dus dan mag je wel verwachten dat je weet hoe je het moet uitspreken...
Is dat dezelfde DJ die het had over Stevie Ray Vogan en Noor Desire?quote:Op donderdag 19 december 2019 11:24 schreef W_Wolf het volgende:
Deus...?![]()
Ik bedoel, soms zijn namen van artiesten of liedjes best moeilijk om goed uit te spreken. Maar dEUS is nu niet echt een obscure band, zeker niet voor deze doelgroep. Dus dan mag je wel verwachten dat je weet hoe je het moet uitspreken...
Jammer, net gemist. Net op het verkeerde moment wat besproken met een collega.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:19 schreef Asjemenou_ het volgende:
oke dit was wel een leuke opmerking van de DJ
Dat het vreemd is dat er bij de grote buren van radio2 geen plek is voor deze van George Michael maar wel voor verschrikkelijke bagger van Borsato en die afschuwelijke nederrappers.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:24 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Jammer, net gemist. Net op het verkeerde moment wat besproken met een collega.
Ja, goede opmerking. Ikzelf heb ook niet veel met dit George Michael-nummer, maar veel van zijn materiaal kan ik goed verdragen. En dat hoor je tegenwoordig ook niet (meer) op Radio 2.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:36 schreef Asjemenou_ het volgende:
[..]
Dat het vreemd is dat er bij de grote buren van radio2 geen plek is voor deze van George Michael maar wel voor verschrikkelijke bagger van Borsato en die afschuwelijke nederrappers.
Heb niks met Michael verder trouwens
Och, in deze lijst staat, net als in die andere lijst, heel veel wat niet echt mijn ding is, maar wat ik op zich best kan waarderen. Het voordeel van deze lijst is dat-ie wat gevarieerder is.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:44 schreef W_Wolf het volgende:
[..]
Ja, goede opmerking. Ikzelf heb ook niet veel met dit George Michael-nummer, maar veel van zijn materiaal kan ik goed verdragen. En dat hoor je tegenwoordig ook niet (meer) op Radio 2.
Nu Alcoholic van Starsailor. Ik ben elk jaar weer verbaasd dat dit nummer erin staat. Niet dat ik het een slecht nummer vind, integendeel. Maar het komt me over als een nummer dat niet snob-genoeg is om op te stemmen, dat voldoende mensen is bijgebleven na al die jaren. En dus ben ik elk jaar weer (prettig) verrast als het in de lijst staat.
Hij krijgt er dit jaar gewoon een noteirng bij in de Top 2000. En op zich kan ook niet alles van een artiest in de lijst staan. Behalve als je QUeen heet.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:36 schreef Asjemenou_ het volgende:
[..]
Dat het vreemd is dat er bij de grote buren van radio2 geen plek is voor deze van George Michael maar wel voor verschrikkelijke bagger van Borsato en die afschuwelijke nederrappers.
Heb niks met Michael verder trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |