Ik was niet sarcastisch. Zo zijn vrouwen gewoon, achterbaks, stiekem en altijd bezig om het voor zichzelf zo voordelig mogelijk te maken.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leuk, je sarcasme, maar talloze vrouwen laten hun kerel op de bank slapen als ie iets 'verkeerds' doet. Of nog idioter: pikstraf
Keer het eens om. Genoeg mannen die alles voor hun vriendin/vrouw menen te mogen bepalen.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:33 schreef Puk1234 het volgende:
Als een vrouw voor je gaat beslissen wil dat meer iets zeggen over jou. Ik denk ook als een vrouw dit in de gaten krijgt dat jij alles voor je laat bepalen dat een vrouw hier op kan afknappen. Meer als teken van onzekerheid en/of zwakte. Dan evenaar je niet aan het niveau van de desbetreffende dame en dat is wel iets wat er vaak gezocht wordt. Ik zou zeggen neem jezelf eens onder de loep en probeer toch wat meer voor je eigen wil op te komen. Bied maar weerstand en probeer het met elkaar gelijk af te stemmen. Gewoon dingen ondernemen wat je leuk vind en blijven doen, en de aandacht voor een leuke dame gewoon goed verdelen.Succes!
Jah, gewoon alles samen ondernemen en beslissen. Je moet gewoon een team worden zeg maquote:Op donderdag 19 december 2019 18:57 schreef totebel het volgende:
[..]
Keer het eens om. Genoeg mannen die alles voor hun vriendin/vrouw menen te mogen bepalen.
Dat is niet aan geslacht gebonden, maar aan karakter.
Ben het wel met je eens dat de TS dit zelf toelaat. Grow a pair. Als je iets echt niet wilt m/v dan is het wat mij betreft prima als hij dat in zn eentje gaat doen.
Met grote uitgaven is een ander verhaal. Dat moet altijd in overleg gaan en soms zijn andere dingen belangrijker dan een nieuwe auto
Mensen zijn nu eenmaal opportunistisch, dus ook dit is niet alleen vrouwen voorbehouden.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:51 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ik was niet sarcastisch. Zo zijn vrouwen gewoon, achterbaks, stiekem en altijd bezig om het voor zichzelf zo voordelig mogelijk te maken.
Welke halve zool gaat er dan ook echt op de bank slapen?quote:Op donderdag 19 december 2019 18:26 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Leuk, je sarcasme, maar talloze vrouwen laten hun kerel op de bank slapen als ie iets 'verkeerds' doet. Of nog idioter: pikstraf
Uiteraard spreek ik thuis niet uit wat ik denk, ik kijk wel uit met die kleine feministe hier.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Mensen zijn nu eenmaal opportunistisch, dus ook dit is niet alleen vrouwen voorbehouden.
Het lijkt me sowieso niet wenselijk om zo generaliserend slecht te spreken en te denken over een heel geslacht, zeker niet als een zelf een opgroeiend exemplaar in huis hebt.
En wat pikstraf betreft, sommige mensen lijken ook niet helemaal te begrijpen dat je gewoon geen trek in seks kan hebben als je partner geen oog heeft voor bepaalde andere onderdelen van je. Dat is niet hetzelfde als af willen straffen en een gebrek aan intimiteitsgevoelens.
Niet dat ik wil beweren dat het niet bestaat ofzo, maar het is niet de enige reden om even geen zin meer te hebben..
Misschien ligt het aan het feit dat jij je met zulke vrouwen omringt, want zo zijn zeker niet alle vrouwen.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:51 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ik was niet sarcastisch. Zo zijn vrouwen gewoon, achterbaks, stiekem en altijd bezig om het voor zichzelf zo voordelig mogelijk te maken.
Was het maar waar dat ik door vrouwen wordt omringt. Helaas.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan het feit dat jij je met zulke vrouwen omringt, want zo zijn zeker niet alle vrouwen.
Juist in de vormende periode en in de puberteit lijkt het me een goed moment om in gesprek te gaan over bepaalde denkbeelden en ook gewoon te blijven. Zodat je elkaars denkbeelden toetst en uit blijft dagen, maar ook inzicht kan krijgen in hoe bepaalde dingen voor de ander zijn en overkomen.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:24 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Uiteraard spreek ik thuis niet uit wat ik denk, ik kijk wel uit met die kleine feministe hier.
Ja misschien ooit, niet vandaag iig.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:29 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Juist in de vormende periode en in de puberteit lijkt het me een goed moment om in gesprek te gaan over bepaalde denkbeelden en ook gewoon te blijven. Zodat je elkaars denkbeelden toetst en uit blijft dagen, maar ook inzicht kan krijgen in hoe bepaalde dingen voor de ander zijn en overkomen.
Nou ja, je hebt straks twee dochters. Lijkt mij toch dat het alleen maar goed kan zijn als je je negatieve gevoelens over bepaalde vrouwen niet over alle vrouwen uitsmeert.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:29 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Was het maar waar dat ik door vrouwen wordt omringt. Helaas.
Klinkt verstandig om het niet vandaag te doen als je er zo in staat ja. Maar bedenk je ook dat de kans groot is dat ze de negativiteit in jou wel voelt.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:33 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ja misschien ooit, niet vandaag iig.
Voor kinderen is de band met hun ouders cruciaalquote:Op donderdag 19 december 2019 19:34 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt straks twee dochters. Lijkt mij toch dat het alleen maar goed kan zijn als je je negatieve gevoelens over bepaalde vrouwen niet over alle vrouwen uitsmeert.
Voor meisjes is de band met hun vader cruciaal. Keep them off the pole!
Goede en nuttige bijdrage!quote:Op donderdag 19 december 2019 19:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt verstandig om het niet vandaag te doen als je er zo in staat ja. Maar bedenk je ook dat de kans groot is dat ze de negativiteit in jou wel voelt.
Regelmatig een goed gesprek een goed voorbeeld kan geven. Eentje waarin ze kan leren dat het normaal is om elkaars mening en gevoelens aan te horen en waarom die momenteel zo is. Weg willen stoppen werkt niet en houdt de kloof juist in stand. Zeker als je negatieve gevoelens door broeien tot je niet meer genuanceerd kan denken en alleen nog maar iedereen van het andere geslacht over één kam wil scheren.
Zonde en onnodig, want we zullen het uiteindelijk toch met elkaar moeten rooien. Het is ook geen kwestie van perfectie moeten tonen, want hoe leren we kinderen anders dat ook ouders emoties hebben?
Ja, beide ouders zijn belangrijk, maar bij meisjes is de band met hun vader het belangrijkst.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Voor kinderen is de band met hun ouders cruciaal
Niet iedereen is het daarover eens, maar ik vind het gewoon een beetje de schadelijke kant uitgaan hoeveel nadruk er wordt gelegd op één geslacht door het andere. Het is toch verdomme geen wedstrijdquote:Op donderdag 19 december 2019 19:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, beide ouders zijn belangrijk, maar bij meisjes is de band met hun vader het belangrijkst.
Ik heb het niet verzonnen.
Nee, het is geen wedstrijd. Mijn punt is meer dat hij gewoon zijn best moet doen voor zijn meiden.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Niet iedereen is het daarover eens, maar ik vind het gewoon een beetje de schadelijke kant uitgaan hoeveel nadruk er wordt gelegd op één geslacht door het andere. Het is toch verdomme geen wedstrijd
Zo lang jij degene bent die initiatief toont, zal de ander het zeggenschap hebben over wel of niet.quote:Op donderdag 19 december 2019 10:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik weet niet in hoeverre jullie dit herkennen, maar ik ervaar in mijn liefdesleven en vriendengroep toch wel dat vrouwen beslissen over alles. Wanneer we seks hebben, of er nog verder afgesproken wordt, of iets voor lange termijn of korte termijn duurt...
Ik denk niet dat jouw ervaring met vrouwen nou echt gemiddeld is.quote:Op donderdag 19 december 2019 18:51 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Het ging nu even om zijn houding naar vrouwen toe.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja als het jongens waren niet dan?
Dan ben ik verpest dus.quote:Op donderdag 19 december 2019 19:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, beide ouders zijn belangrijk, maar bij meisjes is de band met hun vader het belangrijkst.
Ik heb het niet verzonnen.
True... laatst nog een meisje van 22 jaar soort van afgewezen... vond het geen goed idee.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:11 schreef -Straw- het volgende:
[..]
Zo lang jij degene bent die initiatief toont, zal de ander het zeggenschap hebben over wel of niet.
Dat is zo met dates, seks, etc. Lijkt me een logisch oorzaak en gevolg. En ja, in de praktijk zal dat vaker de vrouw in de positie brengen om nee te zeggen. Omdat de man vaker initiatief toont op het gebied van seks en dates.
Maar jij hebt vast ook wel vrouwen afgewezen. Gevalletje tunnelvisie is dit, denk ik.
Dan was jij in die situatie dus gewoon 'de baas'. Jij bepaalde dat er geen afspraakje meer kwam. Kortom, het werkt gewoon beide kanten op.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:14 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
True... laatst nog een meisje van 22 jaar soort van afgewezen... vond het geen goed idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |