Omdat er geen streams meer zijn en er een Utopia Afkick topic is en er nu op 2 plaatsen hetzelfde wordt besproken. Zo ingewikkeld is het niet hoor. Maar ik begrijp, morgen mag ie dan wel dicht??quote:
quote:Op donderdag 19 december 2019 00:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De bewoners maken zich op voor de finale - deel 1.
x7pc97s
De bewoners maken zich op voor de finale - deel 2.
x7pcu7p
Ik hoop het. Maar officieel weten we de uitslag nog steeds niet he? Ben wel heel benieuwd wie er gewonnen heeft.quote:Op donderdag 19 december 2019 20:57 schreef DaniqueV het volgende:
Jammer dat Merel geen koude "douche" nam maar als goed is, kreeg ze die wel met de uitslag![]()
[ afbeelding ]
Ja heb wel gelezen wat de uitslag geworden moet zijn maar morgen zal dat pas echt bevestigd wordenquote:Op donderdag 19 december 2019 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar officieel weten we de uitslag nog steeds niet he? Ben wel heel benieuwd wie er gewonnen heeft.
Lach me gek als er toch een andere winnaar isquote:Op donderdag 19 december 2019 21:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja heb wel gelezen wat de uitslag geworden moet zijn maar morgen zal dat pas echt bevestigd worden
Ja dat zou wat zijnquote:Op donderdag 19 december 2019 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lach me gek als er toch een andere winnaar is
Ik vond hem erg saai, maar wel de fatsoenlijkste daar, dus ik gun het hem ook wel.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat zou wat zijn, dan hoop ik echt Brandon, gun het die knul het meeste. Mooi filmpje staat er ook op de site van hem als afsluiter
Ja klopt hij was de minst spraakmakende persoon daar maar denk wel met maar weinig anderen het juiste hart/gevoel voor Utopiaquote:Op donderdag 19 december 2019 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond hem erg saai, maar wel de fatsoenlijkste daar, dus ik gun het hem ook wel.
Zeker weten.quote:Op donderdag 19 december 2019 21:23 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja klopt hij was de minst spraakmakende persoon daar maar denk wel met maar weinig anderen het juiste hart/gevoel voor Utopia
quote:Op donderdag 19 december 2019 21:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja dat zou wat zijn, dan hoop ik echt Brandon, gun het die knul het meeste. Mooi filmpje staat er ook op de site van hem als afsluiter
Ja hoor. Ik wacht gewoon de officiële mededeling af wie er gewonnen heeft en geloof voor die tijd niemand die beweert dat die of die het is geworden.quote:
Deze geruchten gaan wel verder dan het schuim alleen inmiddels....nee hoor, Hiske it is.quote:
jij mist het ook gewoon een beetje hequote:Op donderdag 19 december 2019 23:57 schreef BloesBloes het volgende:
Franny heeft gewonnen, ik lag met mijn richtmicrofoon onder één van de huisjes, tussen de eieren. Jammer dat ik mijn mobiele telefoon was vergeten want nu heb ik er geen foto's van kunnen maken, maar het is echt waar, dat wel !
Oh, ik ben BloesBloes en als je op mijn youtube even het duimpje omhoog klikt zou mij dat geweldig helpen bij toekomstige uhhhhh, acties zak maar zeggen.
Nietus, nietusquote:Op donderdag 19 december 2019 23:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jij mist het ook gewoon een beetje he
Wat een gedurfde voorspelling weer freaky, jij bent ook een echte thrilseeker hè, een echte avonturier zeg maarquote:Op donderdag 19 december 2019 23:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Deze geruchten gaan wel verder dan het schuim alleen inmiddels....nee hoor, Hiske it is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |