Geeft jou iets te doen toch?quote:Op woensdag 18 december 2019 18:35 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die de hele dag in links-rechts termen praten zijn bijzonder zwakzinnig.
Wat zou mij dat te doen geven? Ik ben geen begeleider van TSquote:Op woensdag 18 december 2019 18:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Geeft jou iets te doen toch?
Welke linkse jankzakken mogen voor jou in de stront zakken? En waarom precies?quote:Op woensdag 18 december 2019 18:42 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
En wat snap je dan niet precies jim de worm?
@Quotidien bv.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:42 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Welke linkse jankzakken mogen voor jou in de stront zakken? En waarom precies?
Dus iedereen die links stemt is werkloos zeg je? CBS zal toch eens contact met jou moeten opnemen dan voor wat aanpassingen in hun cijfers.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:44 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
@:quotidien bv.
Maar verder ieder die links stemt. Handje ophouden, geld van rechts willen. Ga werken ofzo.
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:35 schreef Fok-it het volgende:
Waarom zou je links stemmen als je werkt? Nog ergerquote:Op woensdag 18 december 2019 18:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus iedereen die links stemt is werkloos zeg je? CBS zal toch eens contact met jou moeten opnemen dan voor wat aanpassingen in hun cijfers.
Beantwoord mijn vraag eens gewoon. Jij hebt kennelijk andere cijfers over onze samenlevingquote:Op woensdag 18 december 2019 18:50 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Waarom zou je links stemmen als je werkt? Nog erger
quote:Op woensdag 18 december 2019 18:35 schreef Fok-it het volgende:
Niet iedereen die links stemt werkt niet. Dat snap je zelf ook wel en ik ook. Alleen snap ik niet waarom je links zou stemmen als je een prima baan hebt.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag eens gewoon. Jij hebt kennelijk andere cijfers over onze samenleving
Dan ben je behoorlijk simplistisch.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:57 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Niet iedereen die links stemt werkt niet. Dat snap je zelf ook wel en ik ook. Alleen snap ik niet waarom je links zou stemmen als je een prima baan hebt.
Waarom zou je?quote:Op woensdag 18 december 2019 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben je behoorlijk simplistisch.
Waarom zou je politieke voorkeur dusdanig samenhangen met het werk wat je doet?quote:
Deze user snapt het.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:35 schreef Fok-it het volgende:
Het is vaak wel een indicatie, links heeft normaliter geen geld en schreeuwen om meer vanuit de overheid.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je politieke voorkeur dusdanig samenhangen met het werk wat je doet?
Dus je mag niet zeuren over het milieu tenzij je strict stopt met vlees, je auto verkoopt en nooit maar dan ook nooit meer met het vliegtuig op vakantie gaat. Anders ben je een smerige hypocriete deuger.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:27 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Het is vaak wel een indicatie, links heeft normaliter geen geld en schreeuwen om meer vanuit de overheid.
En dan zeuren om het milieu maar zelf wel vlees eten en rijden in een auto. Ik vind het cru.
Als je een mooi salaris hebt snap ik sowieso niet waarom je links stemt.
Klopt. En anders stem je gewoon lekker rechts.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je mag niet zeuren over het milieu tenzij je strict stopt met vlees, je auto verkoopt en nooit maar dan ook nooit meer met het vliegtuig op vakantie gaat. Anders ben je een smerige hypocriete deuger.
Weet niet wat er zich in je bovenkamer bevindt maar doe er alsjeblieft zo min mogelijk meequote:Op woensdag 18 december 2019 19:35 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Klopt. En anders stem je gewoon lekker rechts.
Omdat rechtse mensen de hele dag mensen aan het uitmoorden zijn en daar ben ik te lui voor.quote:Op woensdag 18 december 2019 18:57 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Niet iedereen die links stemt werkt niet. Dat snap je zelf ook wel en ik ook. Alleen snap ik niet waarom je links zou stemmen als je een prima baan hebt.
Morgen weer het glasvezelnetwerk van een wijk ontwerpen. Ik zal jou overslaanquote:Op woensdag 18 december 2019 19:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet wat er zich in je bovenkamer bevindt maar doe er alsjeblieft zo min mogelijk mee
En hoeveel mensen ga je morgen uitmoorden?quote:Op woensdag 18 december 2019 19:44 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Morgen weer het glasvezelnetwerk van een wijk ontwerpen. Ik zal jou overslaan
0. Nouja, misschien mijn ex. Maar die bruine laat ik levenquote:Op woensdag 18 december 2019 19:46 schreef Hallojo het volgende:
[..]
En hoeveel mensen ga je morgen uitmoorden?
Linkse rakker gespotquote:Op woensdag 18 december 2019 19:47 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
0. Nouja, misschien mijn ex. Maar die bruine laat ik leven
De gleuven graven "ontwerpen" noemen. Stakker.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:44 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Morgen weer het glasvezelnetwerk van een wijk ontwerpen. Ik zal jou overslaan
Niet werken met autocad en cocon.quote:Op woensdag 18 december 2019 19:56 schreef Questular het volgende:
[..]
De gleuven graven "ontwerpen" noemen. Stakker.
Ah zo dus jij spuit het glasvezel door het koper of hebt de gleuven voor het koper gegraven? Stakker.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:01 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Niet werken met autocad en cocon.![]()
En die gleuven hoeven niet gegraven te worden doordat er al koperen kabels liggen. Daar wordt gewoon een glasvezelkabel doorheen gespoten.
Dat niet snappen.
Nee ik voorzie met autocad en cocon wijken van glasvezel. Dat is een kwestie van kijken of het haalbaar is en wat voor dslam er geplaatst moet worden bv. Dat moet in eerste instantie allemaal ontworpen worden. En dat doe ik.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:03 schreef Questular het volgende:
[..]
Ah zo dus jij spuit het glasvezel door het koper of hebt de gleuven voor het koper gegraven? Stakker.
Beetje tekenen dus, ok.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:11 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Nee ik voorzie met autocad en cocon wijken van glasvezel. Dat is een kwestie van kijken of het haalbaar is en wat voor dslam er geplaatst moet worden bv. Dat moet in eerste instantie allemaal ontworpen worden. En dat doe ik.
Wees blij dat je internet hebt. Ik ben (en collega's) dagelijks bezig om dat voor iedereen sneller te maken.
Vooral dat Ajax gedeelte is echt zo oninteressant.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:16 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Met een beetje tekenen (en programmeren) naast een centrale verdediger van Ajax wonen, ok.
/carequote:Op woensdag 18 december 2019 20:20 schreef Questular het volgende:
[..]
Vooral dat Ajax gedeelte is echt zo oninteressant.
Nee dat verdien je met een beetje tekenen dat heb je net zelf hier neergezet. Dat verdedigers van Ajax schijnbaar in kutbuurten wonen is dan weer nieuw voor me.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:21 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
/care
Geeft je een indicatie waar ik woon en dat verdien je niet met links stemmen.
Je kunt me vervelend vinden maar als je engineer (voorheen software engineer) bent, in de Stadionbuurt woont en gewoon keurig je hypotheek betaald heb je het gewoon prima.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Nee dat verdien je met een beetje tekenen dat heb je net zelf hier neergezet. Dat verdedigers van Ajax schijnbaar in kutbuurten wonen is dan weer nieuw voor me.
Zit op de bank Family Guy te kijken.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:30 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Je kunt me vervelend vinden maar als je engineer (voorheen software engineer) bent, in de Stadionbuurt woont en gewoon keurig je hypotheek betaald heb je het gewoon prima.
En stem je gewoon rechts. Simpel.
Wat doe jij?
Geen pijltjes gooien kijken met een pot bierquote:Op woensdag 18 december 2019 20:32 schreef Questular het volgende:
[..]
Zit op de bank Family Guy te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |