Oooh wat fijn dat ze nog een ronde doenquote:Op woensdag 8 januari 2020 16:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
@:Boomboomkoffie @:Manusje_v_a @:GeorgeM @:littledrummergirl @:Injetta Morgen weer kaartjes!
Ik heb 't aangepastquote:Op woensdag 8 januari 2020 07:12 schreef zonnetjeinhuis7 het volgende:
[..]
Even iets anders, voor aanvulling in het lijstje...ik heb 2x staanplaatsen voor de gf familyshow
Had ik vanmiddag al gedaan.quote:
Oh ik checkte ook al of 't niet al gedaan was maar toen ik keek stond dat vraagteken er dus nogquote:Op donderdag 9 januari 2020 01:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik vanmiddag al gedaan.
Toch? Of had ik het fout gedaan?Stond er al eerder in, hoefde alleen het vraagteken erachter maar weg te halen geloof ik. Nou ja maakt ook niet uit, lijstjeschaos
![]()
denk het wel? Toen moest je ook eerst lid worden van de avrotros voordat je je bestelling kon afronden.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:10 schreef GeorgeM het volgende:
Er staat wel: 'speciaal voor leden', stond dat er de vorige keer ook?
Ja. Ik was toen de avond ervoor lid gewordenquote:Op donderdag 9 januari 2020 08:10 schreef GeorgeM het volgende:
Er staat wel: 'speciaal voor leden', stond dat er de vorige keer ook?
Dankjewel!quote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op donderdag 9 januari 2020 08:58 schreef Soof123 het volgende:
Hoe ging het de vorige keer met bestellen? Komt de bestel link gewoon ineens op die pagina van avrotros te staan?
Heb ik ook gedaan maar nog niks te zienquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:00 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af.
Denk dat ik NU ga verversen.
Nog geen linkje iddquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:01 schreef Soof123 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan maar nog niks te zien
Had ik de vorige keer ook, na een tijdje deed de site het ineens wel goed (denk dat veel mensen ‘m toen weggeklikt hadden). Blijven vernieuwen!quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:14 schreef Soof123 het volgende:
Ik krijg de hele tijd alleen maar foutmeldingen en kom de telefoonlijn niet door
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 januari 2020 09:19 schreef Soof123 het volgende:
Volgens mij is het gelukt! Ik durf het alleen pas te geloven als ik een bevestigingsmail heb
Aah wat balen zeg. Ik had dat ook de hele tijd, maar ineens was ik erdoor.quote:Op donderdag 9 januari 2020 09:24 schreef GeorgeM het volgende:
Ik was al bij de betaalmethode, maar kreeg steeds een melding dat ik 'terms and conditions' moest accepteren, maar dat kon nergens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |