Denken doe je maar op de FP.quote:Op woensdag 18 december 2019 17:32 schreef heywoodu het volgende:
Dacht even dat zelfs hier een reclame kwam
Hoe moet Kouwe Arie dit omdraaien?quote:Op woensdag 18 december 2019 17:33 schreef Szura het volgende:
Flodder gaat een aflevering verliezen vandaag
De ex van Kees inhuren om Van Putten te gijzelenquote:Op woensdag 18 december 2019 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe moet Kouwe Arie dit omdraaien?
Meer in de halfspace bewegen.quote:Op woensdag 18 december 2019 17:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe moet Kouwe Arie dit omdraaien?
quote:
Ik had wel zin in de duizendste aflevering dat Kees meedoet aan een hardloopwedstrijdquote:Op woensdag 18 december 2019 17:33 schreef Szura het volgende:
Flodder gaat een aflevering verliezen vandaag
quote:Op woensdag 18 december 2019 17:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
The match with Nagakawa is widely considered to be the worst match ever in the history of either the PDC or BDO World Championships, where both players averaged 54. The standard was so poor, that Sky Sports stopped broadcasting it halfway through.
quote:Op woensdag 18 december 2019 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had wel zin in de duizendste aflevering dat Kees meedoet aan een hardloopwedstrijd
Loeks Speelpalijs genotquote:Op woensdag 18 december 2019 17:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik had wel zin in de duizendste aflevering dat Kees meedoet aan een hardloopwedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |