Nee, kan echt niet!quote:Op woensdag 18 december 2019 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan qua tijd niet wat?
Dit kan echt niet poepzor...
Dat valt dus reuze mee. Zie die Mcdonalds docu. Die gast at een maand lang fastfood, kwam amper aanquote:Op woensdag 18 december 2019 15:32 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik denk dat je na 10 jaar iedere dag hamburgers er een stuk ongezonder uit ziet dan na 10 jaar iedere dag brood
Natuurlijk eet je wel elke dag brood.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een normaal mens eet niet elke dag brood. Je varieert hopelijk.
Ik eet al m'n hele leven dagelijks brood.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet jezelf als maatstaf neemt voor 'normaal mens'quote:Op woensdag 18 december 2019 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
twitter:TheRedBit180 twitterde op woensdag 18-12-2019 om 15:22:34Seigo Asada averaged 109.98 in the last set (14, 13 & 14 darts). That's the third highest set average of the tournament. #Darts #DartsWM #WHdarts #AllyPally reageer retweet
Heeft 3FM nog een licentie jaquote:Op woensdag 18 december 2019 15:32 schreef KennyPowers het volgende:
3FM Serious Request van start in Goes
Je herinnert je nu dat SR bestaat
Maar merkte wel allemaal andere effecten waardoor zijn lichaam niet meer zo soepel ging.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat valt dus reuze mee. Zie die Mcdonalds docu. Die gast at een maand lang fastfood, kwam amper aan
Harry is dus ook nog een likker.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:28 schreef Mani89 het volgende:
Ooit geslacht in een jeugdfinale door een NEDERLANDER.
Nog steeds dat glazen huis gebeuren?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:32 schreef KennyPowers het volgende:
3FM Serious Request van start in Goes
Je herinnert je nu dat SR bestaat
Als je als zender Merol - Hou je bek en bef me als song van het jaar kiest, ben je wel ten dode opgeschreven.quote:
Natuurlijk niet. Familielid van mij heeft zon operatie die Ron heeft gehad gedaan. Eerste wat ze zeggen; Stop met brood eten. Pak yoghurt met wat zaden of kwark etc etc. Brood is mokerslecht voor je. En als je al brood pakt, rooster het dan.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Natuurlijk eet je wel elke dag brood.
Lekker met de meiden doodgaanquote:Op woensdag 18 december 2019 15:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je als zender Merol - Hou je bek en bef me als song van het jaar kiest, ben je wel ten dode opgeschreven.
quote:Het is een fabel dat een geroosterde boterham minder calorieën bevat dan een gewone snee brood. De hoeveelheid calorieën per snee is gelijk: circa 85 kcal.
Nee, tochten door het landquote:Op woensdag 18 december 2019 15:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nog steeds dat glazen huis gebeuren?
Maar kwam niet aan, dus om te zeggen dat je van fastfood dik wordt is dus ontkracht, alhoewel dat ook bouwafhankelijk is uiteraard.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar merkte wel allemaal andere effecten waardoor zijn lichaam niet meer zo soepel ging.
Haha elke keer dat ik dat liedje hoor krijg ik rode wangetjes.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je als zender Merol - Hou je bek en bef me als song van het jaar kiest, ben je wel ten dode opgeschreven.
Dat zal wel gegaan zijn om alleen witbrood.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Familielid van mij heeft zon operatie die Ron heeft gehad gedaan. Eerste wat ze zeggen; Stop met brood eten. Pak yoghurt met wat zaden of kwark etc etc. Brood is mokerslecht voor je. En als je al brood pakt, rooster het dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |