Dat die knurft van een Valverde eens een fatsoenlijke opstelling maaktquote:
Ja, en de ranglijst gaat over 2 jaar. Duuussss?quote:
Straks zonder Messi donderstraalt die hele club in elkaar genot.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat die knurft van een Valverde eens een fatsoenlijke opstelling maakt
Want?quote:Op woensdag 18 december 2019 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik overweeg het over te slaan.
Worstelt gewoon met de invulling van het middenveld in defensief opzicht.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Dat die knurft van een Valverde eens een fatsoenlijke opstelling maakt
Het is een overhyped duel inmiddels.quote:
Ik ben er niet zo hyped voor eerlijk gezegd.quote:
Busquetsquote:Op woensdag 18 december 2019 15:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Worstelt gewoon met de invulling van het middenveld in defensief opzicht.
Weet je wat ook overhyped is? Voetbal.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is een overhyped duel inmiddels.
Is dat tegenwoordig niet elke maand dat el classico gebeuren? Hoor het zo vaak langskomen.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik overweeg het over te slaan.
Afgelopen weekend met en FrenkieGOD en Busquets en Rakiticquote:Op woensdag 18 december 2019 15:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Worstelt gewoon met de invulling van het middenveld in defensief opzicht.
Dat is ook overdreven.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig niet elke maand dat el classico gebeuren? Hoor het zo vaak langskomen.
Broekje uit voor the limp biscuitquote:Op woensdag 18 december 2019 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo hyped voor eerlijk gezegd.
Maar ligt er ook een beetje aan of het darts dan boeiend is.
Rakiticquote:Op woensdag 18 december 2019 15:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Afgelopen weekend met en FrenkieGOD en Busquets en Rakitic
Dan is er iets mis met jou.quote:Op woensdag 18 december 2019 15:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig niet elke maand dat el classico gebeuren? Hoor het zo vaak langskomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |