Ik had stille hoop het te kunnen zien, maar ze rekken en rekken en rekken. Het duurt en duurt en duurtquote:Op woensdag 18 december 2019 13:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zitten ze weer boven.
Tjonge rekken ze dit uit tot vrijdag of zo?
Aggie is er vandaag niet.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:00 schreef mcspicy het volgende:
Als we zo snel typen komt 5000 nog vol.Aggie nieuwe ronde nieuwe kansen
Achter het raam....Met geld toe nog niet...quote:
Ja idd.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had stille hoop het te kunnen zien, maar ze rekken en rekken en rekken. Het duurt en duurt en duurt
quote:
Uitgenodigd door Brandon.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:01 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik zag iets oranjes in het publiek en nee geen Alexander, maar Wyatt....Het zal ook eens niet...
Hiske heeft een te grote jas erop aan het pak is eigenlijk heel mooi en je kan zien hoe slank ze daar in is.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik had het over haar pak ,niet over His
Het is ook lelijk.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:10 schreef Maria44 het volgende:
Hiske vindt haar make-up lelijk. Ondankbaar wijf.
zou gelijk die muts van dr over dr hoofd trekkenquote:Op woensdag 18 december 2019 13:10 schreef Maria44 het volgende:
Hiske vindt haar make-up lelijk. Ondankbaar wijf.
Die durft niet veel te eten door die strakke rok!quote:Op woensdag 18 december 2019 13:01 schreef MacDeMarco het volgende:
merel: ik neem nog wel even snel een hapje van iets.
Jawel, ze had de vorige ronde de laatste.quote:
Dat pak staat haar idd heel goed.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hiske heeft een te grote jas erop aan het pak is eigenlijk heel mooi en je kan zien hoe slank ze daar in is.
quote:Op woensdag 18 december 2019 13:10 schreef pepper_961 het volgende:
[..]
Ze lacht dus op elke foto met de bek wijd open.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |