Was niet wie ik zocht, maar zal ik wel moeten goedkeuren.quote:Op woensdag 25 december 2019 23:34 schreef 4-elements het volgende:
Michael Schumacher won, dus dat is de ander die je zoekt?
Vijf van de zes goed. Herbert haalde een aantal 7e plaatsen, maar daar kreeg je toen nog geen punten voor.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brundle Blundell Mansell Coulthard Hill Herbert ofzo.
Jazeker, want dat was de coureur die ik nog zocht!quote:Op donderdag 26 december 2019 18:52 schreef JayHovah het volgende:
Telt Eddie Irvine ook mee als (Noord-)Ier?
Dat klopt!quote:Op zaterdag 28 december 2019 10:25 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Luciano Burti was het volgens mij.
Prost En Trulli?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:26 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Om even door te gaan met Burti, met deze invalbeurt had hij indruk gemaakt bij de bazen van Jaguar en mocht hij in 2001 voor het team rijden, na 4 races werd hij alweer vervangen door Pedro de la Rosa.
Maar Burti zou uiteindelijk nog 9 races rijden in 2001, bij welk team en wie verving hij bij dat team?
Mazzacane inderdaad in de Prost.quote:
Nee, dat team probeerde daadwerkelijk als nieuw team aan de start te komen in 2010, maar werd ook niet geaccepteerd door de FIA.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:24 schreef 4-elements het volgende:
Stefan GP? Van een of andere duistere Servische zakenman?
Dat was (net als Stefan GP) in 2010.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:06 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Dat Amerikaanse F1 project, USF1 of was dat later?
Nee, dit team heeft nooit F1 gereden al waren ze wel aanwezig in Maleisië in 2002. Maar mochten niet starten.quote:
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |