Nog gecondoleerd rene.quote:Op woensdag 18 december 2019 08:55 schreef renevanlaaren het volgende:
hoe laat is er iets te zien, zien we alleen het opmaken en aankleden vandaag
de miljoenennota kunnen ze niet eens meer geheim houdenquote:Op woensdag 18 december 2019 09:20 schreef Donna1000 het volgende:
Wat ik me afvraag, er zal toch ook pers aanwezig zijn, shownieuws enzo.
Hebben die ook tot vrijdag zwijgplicht? lijkt me sterk.
Ook niet controleerbaar en waarom geheim houden kinderachtig gedoequote:Op woensdag 18 december 2019 09:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
de miljoenennota kunnen ze niet eens meer geheim houden
oeps sorrry.. was ff koffie enzow..quote:Op woensdag 18 december 2019 09:19 schreef PTLe het volgende:
StruisZVeugelT , ik hoopte dat jij zou openen , maar je zag me nietzie me laatste post
![]()
quote:Op woensdag 18 december 2019 09:23 schreef Giggio het volgende:
Wij willen alleen echte fans, ben je dit niet dan hoef je je niet aan te melden.
Afbranden van Merel is hier niet toegestaan. Daar zijn andere groepen voor.
![]()
![]()
![]()
![]()
De volgende dan maar voor jou , ik vind die van jou altijd geweldigquote:Op woensdag 18 december 2019 09:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
oeps sorrry.. was ff koffie enzow..![]()
![]()
we hebben zoveel Bomen lock's mogen genietenquote:Op woensdag 18 december 2019 09:24 schreef 5thencounter het volgende:
Spannend, niet wie er wint maar wanneer de streams op zwart gaan… dat kleden en kapsteren is geen kijken waard
van mij niet goed genoeg?quote:Op woensdag 18 december 2019 09:27 schreef PTLe het volgende:
[..]
De volgende dan maar voor jou , ik vind die van jou altijd geweldig![]()
quote:Op woensdag 18 december 2019 09:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
de miljoenennota kunnen ze niet eens meer geheim houden
quote:Op woensdag 18 december 2019 09:23 schreef Giggio het volgende:
Wij willen alleen echte fans, ben je dit niet dan hoef je je niet aan te melden.
Afbranden van Merel is hier niet toegestaan. Daar zijn andere groepen voor.
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Las ik hier gisteren al.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:31 schreef 5thencounter het volgende:
Er er eindelijk duidelijkheid, de streams gaan niet uit… De Krant zegt het ..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 december 2019 09:33 schreef PTLe het volgende:
Laters allemaal ik ben een poosje weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sterkte..
o gut, sterkte en nog gecondoleerd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte meid en tot straks maar weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 december 2019 09:31 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar anders dam Struiz het doet![]()
Sterkte..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en huiver mee
Sterkte XSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees dat niet daaruit.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:31 schreef 5thencounter het volgende:
Er er eindelijk duidelijkheid, de streams gaan niet uit… De Krant zegt het ..
[ afbeelding ]
Heel veel sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterkte, tis wel een heel mooie dag daarvoor, het ziet er buiten stralend uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make trouble not war
SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan mij niet voorstellen dat de streamers de uitslag al weten voor de laatste tv uitzending.quote:
Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
De stemming toch?quote:Op woensdag 18 december 2019 09:37 schreef DaSteeg het volgende:
Om 11 uur worden ze opgesloten volgens Gerrit...
Krant zeg "kijk live mee"quote:Op woensdag 18 december 2019 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ik lees op FB meerdere malen dat de streams om 12 uur op zwart gaan.
Nu, naar de spanning die opbouwt onder de bewoners voor de grote finale denk ik.quote:
Ja hoe dan ook, als ze naar huis zijn is er niets meer te streamenquote:Op woensdag 18 december 2019 09:44 schreef DaSteeg het volgende:
Vandaag gaan alle livestreams op zwart zegt verslaggever
[ afbeelding ]
"Kijk live mee" kan ook betekenen: kijk nu live mee hoe de bewoners de zenuwen hebben voor de finale.quote:
Ja, ik haal er ook niet uit dat de finale op de streams te zien is hoorquote:Op woensdag 18 december 2019 09:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nu, naar de spanning die opbouwt onder de bewoners voor de grote finale denk ik.
Zo lees ik het...
quote:Op woensdag 18 december 2019 09:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nu, naar de spanning die opbouwt onder de bewoners voor de grote finale denk ik.
Zo lees ik het...
Dat dus.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
"Kijk live mee" kan ook betekenen: kijk nu live mee hoe de bewoners de zenuwen hebben voor de finale.
quote:Op woensdag 18 december 2019 09:45 schreef magnaal het volgende:
We komen er wel achter, want Merel gaat keihard janken, als zij geen winnaar wordt...Dat kun je dan in de omgeving tot aan Hilversum horen..Als ze haar niet platspuiten...
Nenene lees het plaatje.. kijk kive mee wie zal er met de titel naar huis gaanquote:Op woensdag 18 december 2019 09:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
"Kijk live mee" kan ook betekenen: kijk nu live mee hoe de bewoners de zenuwen hebben voor de finale.
En allemaal met de trekker!quote:Op woensdag 18 december 2019 09:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Al Jazeera , Cnn, Bbc World
staat ook in de rij
een zenderwagenpark.. een menigte
..
wat Billy al zei
het is groots
mega groot
een heel ding wereld wijd
.![]()
Bomen Lock
o wacht weer door
Met een elektrische tandenborstel die uit staat!quote:Op woensdag 18 december 2019 09:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
vanaf 11uur wrden de finalisten opgesloten in de cilo
aldus Greet met een volle snavelt /tandenpoetsen
Hier ook pokkeherrie en dacht aan een Marokkaanse bruiloft.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
verkeer staat aardig vast her en der
BoerenProtesten
fam van Hits. Greet komen het verste weg
of men heeft in de witteBergen gelogeerd afgelopen nacht
een gezellig samen zijn met zn allen
begreep dat Batise daar ook zou zijn
sellie waaineh ..
De Utopia krant verdraait wel vaker feiten, maar wie weet?quote:Op woensdag 18 december 2019 09:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nenene lees het plaatje.. kijk kive mee wie zal er met de titel naar huis gaan
Kan ook betekenen: "krijg de kolere, vrijdag op tv"quote:Op woensdag 18 december 2019 09:45 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Was ook wel eens: "er staat wat bijzonders te gebeuren! Kijk nu mee!"quote:Op woensdag 18 december 2019 09:50 schreef Appeltje het volgende:
[..]
De Utopia krant verdraait wel vaker feiten, maar wie weet?
wil die wortel NET NIET zien winnen - 2de worden met 1 puntje verschilquote:Op woensdag 18 december 2019 09:45 schreef 5thencounter het volgende:
En dan één voor één uit die Silo halen, voor The Mile Of Death strompelen naar het podium.. de met de laagste stemmen éérst..
Merel.. kom maar....
quote:Op woensdag 18 december 2019 09:51 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was ook wel eens: "er staat wat bijzonders te gebeuren! Kijk nu mee!"
kwam de groenteboer ofzo.![]()
Hoe op,ik heb al beeld nu.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als die gaat jankenen, duikt iedereen in Laren en omgeving in de schuilkelder
Had Marjet het misschien ook over het boerenprotest.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Al Jazeera , Cnn, Bbc World
staat ook in de rij
een zenderwagenpark.. een menigte
..
wat Billy al zei
het is groots
mega groot
een heel ding wereld wijd
.![]()
Bomen Lock
o wacht weer door
quote:Op woensdag 18 december 2019 09:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
wil die wortel NET NIET zien winnen - 2de worden met 1 puntje verschil
Als ze om 11 uur de silo in moeten, zou dat dan betekenen dat het op de streams eindigt?quote:Op woensdag 18 december 2019 09:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
totaal geisileerd van de buitenwereld
Hits houd dr leugen flink vast
![]()
![]()
meid..
Nee joh, want dan zegt ze dat ze het ver gebracht heeft. Laat ze maar lekker als laatste zijn!quote:Op woensdag 18 december 2019 09:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
wil die wortel NET NIET zien winnen - 2de worden met 1 puntje verschil
ergernissen all overquote:Op woensdag 18 december 2019 09:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hier ook pokkeherrie en dacht aan een Marokkaanse bruiloft.
Dat was wel een gouden momentquote:Op woensdag 18 december 2019 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben het Giggio eens ,ik wil dit zien.
[ afbeelding ]
Hij lijkt Gerrit wel een lekker hapje te vindenquote:Op woensdag 18 december 2019 09:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Talpa tovert de een na de andere nietszeggende irritante jaknikker uit de doos. Ze hebben daar een oneindige voorraad van.
Hij zegt veel maar ook weer helemaal niks.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
Gerrie mag.... tsja weetje, tis een dingetje, emmm dan leefje naar het moment weetje, das een dingetje dan ja weetje ja
Ik denk dat het om 11 uur al gebeurd is.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Talpa tovert de een na de andere nietszeggende irritante jaknikker uit de doos. Ze hebben daar een oneindige voorraad van.
Vreselijke slijmbal.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:56 schreef Braindead2000 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een dikke primaquote:Op woensdag 18 december 2019 09:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij zegt veel maar ook weer helemaal niks.
Denk het niet. Die visagist is nog wel een paar uur bezig.quote:Op woensdag 18 december 2019 09:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik denk dat het om 11 uur al gebeurd is.
Aangezien ze dan de silo in moeten.
Dan zal het wel gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |