ik vind ze daarnaast kut omdat het van die tranentrekkers zijn.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:59 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik vind ze alleen kut omdat ze zo pleuris vaak langskomen.
Ja maar jij hebt sowieso niks met kerst.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik vind ze daarnaast kut omdat het van die tranentrekkers zijn.
Bean moet ergens van betaald worden.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:01 schreef Szura het volgende:
Maak die reclames gewoon een halve minuut korter RTL
Dit kan nietquote:Op woensdag 18 december 2019 14:03 schreef Poepz0r het volgende:
@:Szura kijkt uit naar de werken van Mansell
Ja las het, raar dat de metro's daar niet langer doorgaan.quote:Op woensdag 18 december 2019 13:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
OV mokerkut geregeld daar, terwijl ze al een heel jaar weten dat er een WK is
Bikinifoto'squote:Op woensdag 18 december 2019 14:03 schreef WAvanBuren het volgende:
Nou jongons zeg het maar, wat vinden we hier van?
[ afbeelding ]
Al wekenquote:Op woensdag 18 december 2019 14:03 schreef Poepz0r het volgende:
@:Szura kijkt uit naar de werken van Mansell
Optocht in binnenstad is kutquote:Op woensdag 18 december 2019 13:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee dank je.
Sowieso vieren ze weinig/geen carnaval in Enschede.
Bang voor aanslagen genot.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja las het, raar dat de metro's daar niet langer doorgaan.
In Enschede waren ze zo mad dat er geen optocht was dat ze de hele stad maar opbliezen. Enschedegoden.quote:
Niet verrassend komend van iemand die meedoet aan frikandellenwedstrijdenquote:Op woensdag 18 december 2019 13:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tokkie life beste life. Buren die je halve kip komen brengenBuurtbarbecues
Lauw bier
Dat matcht niet met ons niveau hier.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bikinifoto'sDoe gewoon een foto in een geile splitjurk met naaldhakken
Doet mijn vrouw ook aan mee, maar dan met bevroren frikandellen.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet verrassend komend van iemand die meedoet aan frikandellenwedstrijden
't was maar één wijkjequote:Op woensdag 18 december 2019 14:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Enschede waren ze zo mad dat er geen optocht was dat ze de hele stad maar opbliezen. Enschedegoden.
Kallummmquote:Op woensdag 18 december 2019 14:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Enschede waren ze zo mad dat er geen optocht was dat ze de hele stad maar opbliezen. Enschedegoden.
En alle royalties voor Flodder-herhalingenquote:Op woensdag 18 december 2019 14:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bean moet ergens van betaald worden.
Bij gebrek aan beter?quote:Op woensdag 18 december 2019 14:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doet mijn vrouw ook aan mee, maar dan met bevroren frikandellen.
Liever meiden in een comfortabele trui of vest.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bikinifoto'sDoe gewoon een foto in een geile splitjurk met naaldhakken
Nee okee eigenlijk moet ik gewoon meteen wegzappen en na 5 minuten weer terugquote:Op woensdag 18 december 2019 14:02 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt sowieso niks met kerst.
Nah liever wat classy uitstraling. Zo'n hoge splitjurk met naaldhakken boh bohquote:Op woensdag 18 december 2019 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever meiden in een comfortabele trui of vest.
Diep in de nachtquote:Op woensdag 18 december 2019 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja want dat doen terroristen alleen in de nacht.
Belachelijk toch.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:07 schreef Szura het volgende:
Wisten jullie dat de Sinterklaas-aflevering van Flodder niet meer uitgezonden wordt?
Hier danquote:Op woensdag 18 december 2019 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever meiden in een comfortabele trui of vest.
Dan vind ik het vaak wat te geforceerd.quote:Op woensdag 18 december 2019 14:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nah liever wat classy uitstraling. Zo'n hoge splitjurk met naaldhakken boh boh
Ik kijk dan in de categorie 25-40 ouwe reus. Sowieso horen lekkere wijven altijd op pumps te lopen bohhhhhquote:Op woensdag 18 december 2019 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan vind ik het vaak wat te geforceerd.
Al kan dat soms best prima zijn.
GENOTquote:Op woensdag 18 december 2019 14:10 schreef WAvanBuren het volgende:
Je zou ook als RTL zijnde die tijd van één van die reclameblokken na set 1 of 2 kunnen gebruiken voor een nutteloze analyse.... Dit begint echt héél vervelend te worden.
Meulenkampf in pick m en in het voorspeltopic, genotquote:
Niet omdat het moetquote:Op woensdag 18 december 2019 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De reclames muten geeft een heerlijke rust.
Picsquote:Op woensdag 18 december 2019 14:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat vind je van het vernieuwde Jumbo-Visma tenue?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |