quote:
quote:Vanavond bij PAUW blikt premier Mark Rutte terug op een bewogen politiek jaar. En daar was vandaag geen uitzondering op: staatssecretaris van Financiën Menno Snel stapte op vanwege de toeslagenaffaire. Ook legden de boeren en bouwers het halve land weer plat. Hoe leuk is het nog om premier van Nederland te zijn?
Einde tijdperk Rutte. Weg met die boomer.quote:Op woensdag 18 december 2019 20:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van te voren afgesproken:
Anders komt die faalhaas niet![]()
Want het gaat alleen maar om beeldvorming![]()
Geen kritische vragen
Niet over falende bewindspersonen praten
Niet over stikstof ramp
Niet over boeren
Niet over justitie en hun geblunder
Alleen maar vies grijnzen van een falende paardenlul die ons land naar de klote geholpen heeft![]()
![]()
Tering pure aids dus![]()
![]()
Die lul hoort in het gevang wegens lidmaatschap en leiding geven aan een criminele organisatiequote:Op woensdag 18 december 2019 20:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Einde tijdperk Rutte. Weg met die boomer.
Hij kan dus zo aan de slag in Brussel.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die lul hoort in het gevang wegens lidmaatschap en leiding geven aan een criminele organisatie![]()
![]()
Hoekstraquote:Op woensdag 18 december 2019 21:04 schreef monkyyy het volgende:
Allen Wopke kan de taak van Premier aan, naast Rutte. De rest heeft niet genoeg energie.
Eerst moet Juncker bezwijken aan zijn alcohol verslaving alvorens Rutte wil afreizenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:10 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hij kan dus zo aan de slag in Brussel.
Lekker vaag weer, daar werken 30.000 man, ze hadden niet allemaal precies dezelfde mening?quote:Op woensdag 18 december 2019 21:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
Binnen het ministerie van Financiën was er onenigheid
quote:30.000 MAN HADDEN NIET DEZELFDE MENING, LEES HET NU IN DE TELEGRAAF
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:00 schreef Dark het volgende:
Er zal Rutte wel weer niets van bij staan of hij heeft er geen actieve herinnering aan.
Toch wel een soort van prettig en komt ook goed uit, die tijdelijke dementie van Rutte.
quote:Op woensdag 18 december 2019 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vergeet niet zijn andere magische prietpraat:
Het is een foutje geen opzet![]()
Ik wil optreden niet aftreden![]()
Er is geen bewijs voor opzet![]()
Ik lieg nooit![]()
Om te![]()
![]()
Ik pak even mijn balletjes pistool en ga het hele magazijn leegschieten op mijn tv zodra die lul in beeld verschijnt![]()
![]()
![]()
Als Rutte daardoor bezwijkt is het helemaalquote:Op woensdag 18 december 2019 22:32 schreef superniger het volgende:
Fittie tussen monkyyy en ikweethetookniet.
Dat wordt een spoedopname.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:03 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De finale is een 3 uur durend interview met Martijn Koning. Speciaal voor @:ikweethetookniet
Vind dat zo'n kut woord! Total disrespect voor ouderen!quote:
WAAR IS PAUW DANquote:
ok boomerquote:Op woensdag 18 december 2019 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vind dat zo'n kut woord! Total disrespect voor ouderen!
ok millennialquote:Op woensdag 18 december 2019 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Respectloos*quote:Op woensdag 18 december 2019 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lol ben helemaal geen boomer...quote:
je hebt ook 20 jarige boomersquote:Op woensdag 18 december 2019 23:08 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Lol ben helemaal geen boomer...
Maat je grootouders hebben wel Nederland opgebouwd na de oorlog....
Boomer is ook een mentaliteit! Niet alleen een leeftijdquote:Op woensdag 18 december 2019 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:10 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Boomer is ook een mentaliteit! Niet alleen een leeftijd
Terecht dat zie je maar weer aan deze kut quizzzzzquote:Op woensdag 18 december 2019 23:07 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Altijd als ik dat doe, zap ik net de reclame binnen.quote:Op woensdag 18 december 2019 23:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ik zap maar uit armoei naar Beau.
met die angela bitchquote:Op woensdag 18 december 2019 23:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Beau zend al 10 minuten lang schijtlollige internetfilmpjes uit.
quote:Op woensdag 18 december 2019 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Boomer mentaliteit is bijvoorbeeld een miljoen kijkers laten wachten omdat je matige pubquiz uitloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |