Het is 22:15quote:Op woensdag 18 december 2019 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maat, ben je een beetje bij de tijd?
Zij heeft meer oog voor haar kersverse liefde dan voor de continuïteit van ONZ. Daar hoop ik het verschil te gaan makenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind je ook dat Flippie het niet aan kan?
Dierenbeulquote:Op woensdag 18 december 2019 22:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
100, daarom gaat je boy niet 1, maar TWEE dagen grillen vriend. Zoveel slavinkjes die mijn mik invliegen
Goed idee om dat te doen tijdens kerst. Hoeven we niet te werken en we hebben toch geen vrienden hierquote:Op woensdag 18 december 2019 22:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet niet precies wanneer hoor. Hoorde GGMM dat hij het rond Kerst wilde bekend maken en dat respecteer ik al zie ik dat ONZ eigenlijk NU hulp nodig heeft
Dan gooien ze @Solotovski eruit. Die heeft van verdriet dan een witte kerst.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed idee om dat te doen tijdens kerst. Hoeven we niet te werken en we hebben toch geen vrienden hier
ja,quote:
Daarom. Dan heeft je boy alle tijd om de knopjes te lerenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Goed idee om dat te doen tijdens kerst. Hoeven we niet te werken en we hebben toch geen vrienden hier
Ligt aan jezelf.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is alweer 20 jaar geleden. Wat kan er zoveel gebeuren in zo weinig tijd he
Niet gelezen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ja,
Hoe zit het met anale seks?
30 april 2007
Vraag:
Antwoord:
Dit is niet toegestaan. En degene die zich hieraan schuldig heeft gemaakt dient berouw te tonen, vergiffenis te vragen, de intentie aan te nemen om dit niet meer te doen en spijt te betuigen voor zijn daad. De vrouw mag haar man niet gehoorzamen in het begaan van dit soort verdorvenheid en dient scheiding aan te vragen indien hij niet afziet van dit schaamteloze gedrag.
Christendom mag het ook niet.
Die jongen verdient dat niet. Kan maar net het zetje zijn die hem doet overstromen. Hij heeft al zo weinigquote:Op woensdag 18 december 2019 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan gooien ze @:solotovski eruit. Die heeft van verdriet dan een witte kerst.
Een luie papa dat zekerquote:Op woensdag 18 december 2019 22:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ligt aan jezelf.
Zou je een goede papa zijn?
Hij heeft mij nog.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die jongen verdient dat niet. Kan maar net het zetje zijn die hem doet overstromen. Hij heeft al zo weinig
Zit je me te.mentionen danquote:Op woensdag 18 december 2019 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen mentionen is moeilijk. @:pausnicolaas
Lijkt mij een goed plan vriendquote:Op woensdag 18 december 2019 22:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan gooien ze @:solotovski eruit. Die heeft van verdriet dan een witte kerst.
Dat mensen zoiets volgen zegquote:Op woensdag 18 december 2019 22:17 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ja,
30 april 2007
Vraag:
Antwoord:
Dit is niet toegestaan. En degene die zich hieraan schuldig heeft gemaakt dient berouw te tonen, vergiffenis te vragen, de intentie aan te nemen om dit niet meer te doen en spijt te betuigen voor zijn daad. De vrouw mag haar man niet gehoorzamen in het begaan van dit soort verdorvenheid en dient scheiding aan te vragen indien hij niet afziet van dit schaamteloze gedrag.
Christendom mag het ook niet.
Als dat zou kunnen.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:23 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Zit je me te.mentionen dan
Wil je neuken?
Neejohquote:Op woensdag 18 december 2019 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed plan vriend
@:solotovski
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |