quote:Op woensdag 18 december 2019 22:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Enkel een suggestie.
Je sterke afkeer is zeer opvallend.
Als de temperatuur zo doorzet liggen we binnen een paar jaar met kerst op het strand en daarna aan de BBQquote:
Nee hamquote:Op woensdag 18 december 2019 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Met kerst wordt er maar één ding gegeten.
Kalkoen.
Haha ikke lekker welquote:Op woensdag 18 december 2019 22:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn mod status moet er nog aankomen dus kan het nog niet
Is dat niet haram?quote:
Paar veegpieten erbij en kaapverdie is dichterbij dan je denktquote:Op woensdag 18 december 2019 22:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als de temperatuur zo doorzet liggen we binnen een paar jaar met kerst op het strand en daarna aan de BBQ
Hoe oud was je?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, mijn pa en ma zijn gescheiden vriend
Uh okquote:Op woensdag 18 december 2019 22:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Paar veegpieten erbij en kaapverdie is dichterbij dan je denkt
Ik zie je straks wel verschijnen achterquote:Op woensdag 18 december 2019 22:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ook binnenkort hoor alleen nu ff niet
Ja beetje doordenken hèquote:
Maat, ben je een beetje bij de tijd?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie je straks wel verschijnen achter
Weet niet precies wanneer hoor. Hoorde GGMM dat hij het rond Kerst wilde bekend maken en dat respecteer ik al zie ik dat ONZ eigenlijk NU hulp nodig heeftquote:Op woensdag 18 december 2019 22:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zie je straks wel verschijnen achter
Vind je ook dat Flippie het niet aan kan?quote:Op woensdag 18 december 2019 22:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Weet niet precies wanneer hoor. Hoorde GGMM dat hij het rond Kerst wilde bekend maken en dat respecteer ik al zie ik dat ONZ eigenlijk NU hulp nodig heeft
100, daarom gaat je boy niet 1, maar TWEE dagen grillen vriend. Zoveel slavinkjes die mijn mik invliegenquote:Op woensdag 18 december 2019 22:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maat, ben je een beetje bij de tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |