Jij bent van harte welkomquote:Op woensdag 18 december 2019 21:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, daar maak ik goed gebruik van. thanks
Praat niet zoals de paus manquote:Op woensdag 18 december 2019 20:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vechten kent per definitie alleen maar verliezers
Thanks broquote:Op woensdag 18 december 2019 21:03 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij bent van harte welkom
Gekkigheid natuurlijk, jij bent ook gewoon een Hollanderquote:
Ik ben beide niet, en beide wel.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gekkigheid natuurlijk, jij bent ook gewoon een Hollander
Alleen als je gierig gaat gourmettenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:06 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik ben beide niet, en beide wel.
Ik vier kerst dit jaar, maakt mij dit goed ingeburgerd?
Nee hoor, gewoon volwaardige maaltijdenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alleen als je gierig gaat gourmetten
Nee sorry, dat is niet hoe het heurtquote:Op woensdag 18 december 2019 21:14 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon volwaardige maaltijden
Dit vind ik een complimentquote:Op woensdag 18 december 2019 21:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Praat niet zoals de paus man
@pausnicolaasquote:
Gierig weet je wel niet hoeveel duur dat vlees kost debiele drugsverslaafdequote:Op woensdag 18 december 2019 21:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alleen als je gierig gaat gourmetten
HOLLANDERquote:Op woensdag 18 december 2019 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gierig weet je wel niet hoeveel duur dat vlees kost debiele drugsverslaafde
Ik wil gourmetten
Tweederangsturkquote:
Zit niemand op te wachten.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mensen mentionen is moeilijk. @:pausnicolaas
Kost niksquote:Op woensdag 18 december 2019 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gierig weet je wel niet hoeveel duur dat vlees kost debiele drugsverslaafde
Ik wil gourmetten
Doe ff normaal gekquote:Op woensdag 18 december 2019 22:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zit niemand op te wachten.
Stuur lekker een dm als je hem wil pijpen.
Paupersquote:Op woensdag 18 december 2019 22:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen die pleuris lucht al in huis
Doe lekker zelfquote:Op woensdag 18 december 2019 22:10 schreef Kiid het volgende:
Kan iemand Myrr in de TT even vervangen voor Kiid. Lijkt mij wel op zijn plaats daar ik binnenkort mod word
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |