Same here, fijn tot een uur of 3 rommelenquote:Op woensdag 1 januari 2020 09:50 schreef lunapuella het volgende:
Welpje heeft ook overal doorheen geslapen - sterker nog, ik kan me de laatste keer dat hij zo lang doorsliep niet herinneren! Helaas werd hij natuurlijk wel wakker toen we zelf naar bed gingen.
x 625517182626272quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:12 schreef OliviaIsTaken het volgende:
Dat er in 2020 maar goed geslapen mag worden
Het is echt mooi om te zien, ze kruipen achter elkaar aan rond de stoel, en dan heel hard lachen als ze tegen elkaar aan botsen. Of samen kiekeboe doen langs de stoel.quote:Op woensdag 1 januari 2020 13:42 schreef NicolasJoy het volgende:
Wauw @:aapieannie wat een luxe! Dat lijkt me wel een fantastisch onderdeel aan een tweeling! Dat samenspannen. Hoewel, later misschien een kriem.Was je oudste dan ook tot zo laat op soms?
Jeetje als je het zo zegt gaat het wel héél hard ineensquote:Op woensdag 1 januari 2020 23:22 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaalDit jaar zullen onze dreumesen opgroeien naar peuters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schoonfamilie was op bezoek en is nogal van het consumentensiervuurwerk, kleine dude was wakker van 23:30 tot 02:30, had het reuze naar z'n zin, deels met dank aan de gehoorbescherming op z'n oren
Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie geoefend met de trap af? Hier ben ik ook aan het oefenen met de trap, met het idee dat als ze niet makkelijk getild kan worden ze zelf meer kan, maar 't kind is nog onbevreesd dat ze te overmoedig is en te vaak nog misgaat. Sofie is toch ook van augustus? Of was ze iets ouder? Je klinkt echt helemaal verliefd op Sofie, zo leuk! Hier gaan de stappen soms ook opeens hard, zo bijzonder!quote:Op donderdag 2 januari 2020 21:45 schreef Takkie88 het volgende:
NJ gefeliciteerd! En wat is jullie spookje toch een heerlijk meisje op de foto’s! Ze kijkt zo ondeugend![]()
Ik heb 2 weken vakantie, zo fijn om veel tijd met Sofie door te brengen! En nadat ze ziek is geweest ‘leert’ ze ineens allemaal nieuwe dingen. Ze kan nu veilig zelf de trap op en af, drinkt zonder hulp uit een normale beker, valt in haar bed in slaap (oké, ik zit er nog wel naast maar na 16 maanden vind ik dit al heel knap van Sofie! Ze trekt zelf haar broek en sokken uit. En trekt haar broek ook een stuk omhoog bij het aankleden.
Ze probeert steeds meer duidelijk te maken met gebaren. En ze houdt ineens haar wantjes buiten aan. Wat kan er in een week een hoop veranderen bij zo’n dreumes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na het weekend weer het gewone leven in, er komen 2 drukke maanden aan, privé en op het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |