quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:57 schreef KennyPowers het volgende:
De sympathieke Pool gaat dit onmogelijk verliezen
Jeetje, dat is de derde gelijkenis.quote:
Tegen Hughes en hier tot nu toe gooit hij prima met zijn nieuwe speertjes, eerlijk is eerlijk.quote:
Hij lijkt er echt extreem op ja.quote:
Daar heb ik weinig tegenin te brengen, maar het is een bloedirritante en saaie gozer. Mooi dat hij komend jaar weer naar Q-School moet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tegen Hughes en hier tot nu toe gooit hij prima met zijn nieuwe speertjes, eerlijk is eerlijk.
Feitelijk, maar niet om die standpunten of omdat ik het 100 procent eens met hem ben.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij stemt toch op 'de boerenpartij'?
Dubbele dosis vandaagquote:
111 Zoran Lerchbacher £8.000quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
Tegen Hughes en hier tot nu toe gooit hij prima met zijn nieuwe speertjes, eerlijk is eerlijk.
Annie Schreijerquote:Op dinsdag 17 december 2019 17:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Feitelijk, maar niet om die standpunten of omdat ik het 100 procent eens met hem ben.
Gelukkig wel, hier word je depressief van.quote:Op dinsdag 17 december 2019 17:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dit wel de laatste pot van de middag of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |