Dat klinkt zuur ja.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:26 schreef UitStraling het volgende:
Oooooh wel zielig, krijg filmpje door van een van mijn zusjes dat haar halve tuin in de fik staat en haar schuur ,iets teveel kerstverlichting aangesloten is mijn mannelijke vermoeden en ze wordt de 23e geopereerd omdat ze zoveel pijn heeft, even huilen
Raar en bijzonder mens is dat, krijgt een nieuwe knie, nieuw kunst bovenbeen van titanium, nieuwe heup, ze is nog erg jong en ze danst heel erg graag dus ik kreeg een berichtje, heeyyyy broertje samen dansen op tweede kerstdag, zorg dat je klaar bent ervoor? en ik geloof ook nog dat haar dat lukt met haar harige gebit en karakter......maar vind haar toch wel lief dus ik moest even huilenquote:
Tering, reuma of zo?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar en bijzonder mens is dat, krijgt een nieuwe knie, nieuw kunst bovenbeen van titanium, nieuwe heup, ze is nog erg jong en ze danst heel erg graag dus ik kreeg een berichtje, heeyyyy broertje samen dansen op tweede kerstdag, zorg dat je klaar bent ervoor? en ik geloof ook nog dat haar dat lukt met haar harige gebit en karakter......maar vind haar toch wel lief dus ik moest even huilen
Daar had ik vanochtend last van en ben een paar uur extra in bed blijven liggenquote:
Neuh, vanavond laatste repetitie van het seizoen.quote:
Ah dat is fijn!quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, vanavond laatste repetitie van het seizoen.
Spelen tot 9 uur en dan borrelen![]()
Morgen ben ik vrij en zet ik geen wekker
Dat kon helaas nietquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar had ik vanochtend last van en ben een paar uur extra in bed blijven liggen
11u op het werk aan komen kakken was lekker.
Jammer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat kon helaas niet![]()
Morgen uitslapen als een malle
Vijf cm bot te weinig lengte aan een bovenbeen bij geboorte en wat er zat was al poreus, toen ze zes was proberen op te lossen met breken en aangroeien maar nooit lekker gelukt om dat te herstellen en ze is zelf te eigenwijs om er rekening mee te houden dus altijd een rondrennend beroep en karakter gehad.quote:
Aiquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf cm bot te weinig lengte aan een bovenbeen bij geboorte en wat er zat was al poreus, toen ze zes was proberen op te lossen met breken en aangroeien maar nooit lekker gelukt om dat te herstellen en ze is zelf te eigenwijs om er rekening mee te houden dus altijd een rondrennend beroep en karakter gehad.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:50 schreef Fogel het volgende:
Ik ga zo de kroeg in en dan naar een restaurant.
Noteer je dat mch? Het is dinsdag.
Ze ziet het zelf als een peulenschilletje, familie-trekje vrees ik en ik weet ook zeker dat het zo zal gaanquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vijf cm bot te weinig lengte aan een bovenbeen bij geboorte en wat er zat was al poreus, toen ze zes was proberen op te lossen met breken en aangroeien maar nooit lekker gelukt om dat te herstellen en ze is zelf te eigenwijs om er rekening mee te houden dus altijd een rondrennend beroep en karakter gehad.
Hoe los je dat nu in de praktijk op?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb 1 cm maar dat breken en rekken hebben ze bij mij maar overgeslagen, wel over gehad.
Extra zooltjes/hakjes of gewoon waggelen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoe los je dat nu in de praktijk op?
Verschil in lengte qua been bedoel je?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb 1 cm maar dat breken en rekken hebben ze bij mij maar overgeslagen, wel over gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |