abonnement Unibet Coolblue
pi_190497059


Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live

Offtopic geklets mag in de Slow Chat
Caps van blote borsten mogen alleen in de daarvoor bestemde topicreeks
Voor meer info over Utopia 2 op FOK!: zie UTO / [EEN NIEUWE START] Welkom in Utopia 2 !!!

Inwoners:

Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
  dinsdag 17 december 2019 @ 15:54:31 #2
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_190497117
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 15:35 schreef juul. het volgende:
Er zijn morgen maar 6 mensen voor Franny, ze voelt zich in de steek gelaten
Tja, ik begrijp het wel.

Dat kindvrouwtje is zo onecht als de neten en dan blijven er maar heel weinig naasten over.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_190497151
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 15:49 schreef Lavenderr het volgende:
Ik lach me gek als Franny gaat winnen.
Hoop ik ook, en dan Brandon 2, Hiske 3 Gerrit 4 en Merel 5 })
pi_190497159
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 15:54 schreef Dark het volgende:

[..]

Tja, ik begrijp het wel.

Dat kindvrouwtje is zo onecht als de neten en dan blijven er maar heel weinig naasten over.
er had toch ook al iemand afgezegd wegens ziekte?
pi_190497171
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 15:54 schreef Dark het volgende:

[..]

Tja, ik begrijp het wel.

Dat kindvrouwtje is zo onecht als de neten en dan blijven er maar heel weinig naasten over.
En toch is het maar gewoon een mens.
pi_190497193
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 15:18 schreef xsaskiax het volgende:
GM :)
even uit de lurkstand om jullie te bedanken voor alle filmpjes (DGK, kanjer!!!), gifjes, caps en natuurlijk de commentaren die in het verleden (en soms nog) hilarisch waren, heerlijk om te lezen.
Iedereen heeft/had zijn/haar voorkeuren, favorieten en ga zo maar door.
Jammer dat er weleens vergeten werd dat het allemaal toch maar gewoon mensen zijn ;)
Complimenten aan hen die toch altijd respect voor de andere COS'ers hebben gehouden en ze ook als zodanig te woord zijn blijven staan.
Succes voor iedereen die in het beruchte 'gat' gaat vallen, het leven gaat gewoon door :)
Nogmaals, enorm bedankt!!!! _O_ _O_
Graag gedaan! _O- _O- _O-
pi_190497199
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 15:54 schreef Dark het volgende:

[..]

Tja, ik begrijp het wel.

Dat kindvrouwtje is zo onecht als de neten en dan blijven er maar heel weinig naasten over.
haar familie blijft toch gewoon haar familie?
pi_190497201
Morgen toch ook nog Cos?
pi_190497205
Sorry maar ik wil toch nog 1 ding kwijt........

gek he, ik kan bijna niet geloven dat er nooit meer iets als Utopia zal komen.
Steeds blijft er in m'n hoofd spoken dat er destijds gezegd werd dat er een stuk land richting Drenthe voor ze was...... geen idee waarom dit weer naar boven kwam bij me.

De start van Utopia 1 was in mijn optiek 100 keer beter dan bij Utopia 2.. in een loods, 15 man tegelijk en niet binnen komen druppelen.... dat was de oorzaak dat Mike tot dat hij wegging bleef mekkeren dat hij #1 was.... de eerst binnengekomene.....

Ze hebben voor een Godsvermogen aan apparatuur (camera's, zenders, noem het maar op).... gaan ze dat zomaar afdanken?

Een programma waar dagelijks 300/400.000 mensen naar kijken... kom op menig programma komt niet in de buurt.......
Talpa krijgt op FB met de tientallen groepen gratis reclame voor Utopia, ook natuurlijk door de fora en sites..... dit brengt ook geld in het laatje...

Ik kan (en misschien wil) het niet geloven dat ze dit zomaar aan de kant gaan zetten.....
De grootste fout die ze hebben gemaakt is dat ze 4 jaar Utopia 1 in 1.5 jaar Utopia 2 hebben willen proppen.....de vaak 'verkeerde' casting..... mensen die zich aanmeldden en de dag erna te horen kregen dat ze Utopia in mochten......

Ach ja, de beste stuurlui staan aan wal......wij streamen, zien en horen dingen gebeuren.... en vormen een mening...
Velen zijn in de loop van de tijd vergeten dat de 15 mensen (tientallen zijn het geworden)die toch het lef hebben om aan een programma als dit mee te doen toch altijd maar 'gewoon mens' zijn.......
Brandt ze maar af, maak ze van achter je veilige pc maar kapot...... dat ze ook families hebben doet er niet toe....... tja..... ik denk er anders over ;)
  dinsdag 17 december 2019 @ 15:58:41 #10
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_190497211
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 15:56 schreef mootie het volgende:

[..]

En toch is het maar gewoon een mens.
Correct, een heel nep mens, in mijn ogen.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_190497241
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 15:58 schreef Verida het volgende:

[..]

haar familie blijft toch gewoon haar familie?
En de familie weet toch dat ze 'n rolletje heeft in 'n soap? :Y
pi_190497280
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 15:58 schreef mcspicy het volgende:
Morgen toch ook nog Cos?
Jahoor, sowieso tot we op zwart gaan.
pi_190497281
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 15:51 schreef mootie het volgende:

[..]

Zielig dat maar 6 van haar 10 genodigden willen komen.
Ik ga op de valreep Franny niet meer onderschoffelen
En de familie of vrienden die niet komen, omdat ze boos of zoiets op haar zijn, weet ze nu, wat ze aan ze heeft..
Als mijn kinderen of 1 van hen zich niet gedragen naar mijn smaak, dan laat ik ze toch nooit vallen. En mijn vrienden ook niet...
  dinsdag 17 december 2019 @ 16:02:52 #14
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_190497303
En toch is dit het mooiste :6



Utopia 1 was veel plezanter met de Fles hehe.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_190497323
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 16:01 schreef magnaal het volgende:

[..]

Ik ga op de valreep Franny niet meer onderschoffelen
En de familie of vrienden die niet komen, omdat ze boos of zoiets op haar zijn, weet ze nu, wat ze aan ze heeft..
Als mijn kinderen of 1 van hen zich niet gedragen naar mijn smaak, dan laat ik ze toch nooit vallen. En mijn vrienden ook niet...
Nah, ik vind het ook echt sneu.
Het is maar gewoon een mens, een vrij onzeker mens.
  dinsdag 17 december 2019 @ 16:03:56 #16
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_190497326
Lijkt net of Merel hoorntjes heeft

Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_190497338
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 16:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
En toch is dit het mooiste :6

[ afbeelding ]

Utopia 1 was veel plezanter met de Fles hehe.
Die big smile van je. :D
pi_190497354
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 16:03 schreef mootie het volgende:

[..]

Nah, ik vind het ook echt sneu.
Het is maar gewoon een mens, een vrij onzeker mens.
Ja, Franny zoekt op een aparte manier naar bevestiging. Die zal zich wel verloren voelen als het afgelopen is.
pi_190497382
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2019 16:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
En toch is dit het mooiste :6

[ afbeelding ]

Utopia 1 was veel plezanter met de Fles hehe.
Je kijkt heel blij daar ;)
  dinsdag 17 december 2019 @ 16:07:19 #20
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_190497387
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 15:58 schreef xsaskiax het volgende:
Sorry maar ik wil toch nog 1 ding kwijt........

gek he, ik kan bijna niet geloven dat er nooit meer iets als Utopia zal komen.
Steeds blijft er in m'n hoofd spoken dat er destijds gezegd werd dat er een stuk land richting Drenthe voor ze was...... geen idee waarom dit weer naar boven kwam bij me.

De start van Utopia 1 was in mijn optiek 100 keer beter dan bij Utopia 2.. in een loods, 15 man tegelijk en niet binnen komen druppelen.... dat was de oorzaak dat Mike tot dat hij wegging bleef mekkeren dat hij #1 was.... de eerst binnengekomene.....

Ze hebben voor een Godsvermogen aan apparatuur (camera's, zenders, noem het maar op).... gaan ze dat zomaar afdanken?

Een programma waar dagelijks 300/400.000 mensen naar kijken... kom op menig programma komt niet in de buurt.......
Talpa krijgt op FB met de tientallen groepen gratis reclame voor Utopia, ook natuurlijk door de fora en sites..... dit brengt ook geld in het laatje...

Ik kan (en misschien wil) het niet geloven dat ze dit zomaar aan de kant gaan zetten.....
De grootste fout die ze hebben gemaakt is dat ze 4 jaar Utopia 1 in 1.5 jaar Utopia 2 hebben willen proppen.....de vaak 'verkeerde' casting..... mensen die zich aanmeldden en de dag erna te horen kregen dat ze Utopia in mochten......

Ach ja, de beste stuurlui staan aan wal......wij streamen, zien en horen dingen gebeuren.... en vormen een mening...
Velen zijn in de loop van de tijd vergeten dat de 15 mensen (tientallen zijn het geworden)die toch het lef hebben om aan een programma als dit mee te doen toch altijd maar 'gewoon mens' zijn.......
Brandt ze maar af, maak ze van achter je veilige pc maar kapot...... dat ze ook families hebben doet er niet toe....... tja..... ik denk er anders over ;)
Er kijken niet eens meer 300.000 mensen naar Uto2 en heel veel mensen uit deze serie hadden zich ook aangemeld voor Uto 1, maar kwamen daar niet door de selectie ....en daar begint het verval.
De casting was deze keer om te janken, zo slecht zelfs, dat ze een oud utopiaan naar binnen laten komen op de boeg van zijn eigen boot, terwijl de rest net aan het bijkomen is van tenten en hangmatten. Dit om misschien het programma te redden? In mijn ogen was dat de grootste fout die ze hebben gemaakt.
Lef heb je helemaal niet nodig, je moet gewoon jong, ongebonden en niet al te slim zijn om je op te geven voor een vrijwillige opsluiting.
Ze willen allemaal bekende Nederlander worden, dat is het doel, niks meer en niks minder.

En natuurlijk hebben deze mensen ook familie, maar ze kiezen er zelf voor om 24/7 gevolgd te worden door camera's, daar horen consequenties bij, dus laten we alsjeblieft niet roomser dan de Paus gaan doen.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 17 december 2019 @ 16:07:52 #21
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_190497401
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 16:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, Franny zoekt op een aparte manier naar bevestiging. Die zal zich wel verloren voelen als het afgelopen is.
Het al erg dat ze tot het eind aan toe d'r pillen is moeten blijven slikken, dat voorspelt idd niet veel goeds als straks GeilG ook de pleitterik maakt
pi_190497407
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 16:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, Franny zoekt op een aparte manier naar bevestiging. Die zal zich wel verloren voelen als het afgelopen is.
en ze is niet gek, ze voelt heus wel, dat Ger haar misbruikt heeft en dat ze op hem niet hoeft te rekenen na afloop..
Het heeft veel te maken met haar eigen gedrag en houding, net als bij anderen..Maar ze gaat het wel redden, ze is best krachtig :)
  dinsdag 17 december 2019 @ 16:10:03 #23
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_190497441
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 16:07 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kijkt heel blij daar ;)
Omdat ik niet verwachtte dat Colinda mijn hand zou pakken.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_190497463
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 16:08 schreef magnaal het volgende:

[..]

en ze is niet gek, ze voelt heus wel, dat Ger haar misbruikt heeft en dat ze op hem niet hoeft te rekenen na afloop..
Het heeft veel te maken met haar eigen gedrag en houding, net als bij anderen..Maar ze gaat het wel redden, ze is best krachtig :)
ik kan niet echt zo stellig zeggen dat Gerrit haar misbruikt heeft. Ze hebben elkaar gebruikt.
  Moderator dinsdag 17 december 2019 @ 16:11:47 #25
388664 crew  Dotteke
pi_190497476
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2019 15:54 schreef Dark het volgende:

[..]

Tja, ik begrijp het wel.

Dat kindvrouwtje is zo onecht als de neten en dan blijven er maar heel weinig naasten over.
Ze was ook niet echt met haar familie bezig, ze ziet er tegen op om naar huis te gaan
Ze maakt zich zelf niet geliefd op deze manier
Toch is het wel triest als je geen 10 mensen bij elkaar kan krijgen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')