Dank voor het openen en de TT en een beetje teveel eer ....quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:09 schreef ANTPQ-36 het volgende:
TT= op verzoek van onze film god DGK!
Over 48 uur is iedereen het vergetenquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank voor het openen en de TT en een beetje teveel eer ....
Dat dus ...quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:11 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Over 48 uur is iedereen het vergeten
Dramaqueen en liegbeest, dat is het.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:16 schreef Dotteke het volgende:
Merel is zo ssssssssssssenuwachtig, ze hebt der buikpijn van en wel zo erg dat ze het liefst krom gaat lopen
Ze weten nog niet hoe laat d eboel begint morgen
Om 8 uur okmt de visagie, maar misschien moeten ze wel om 7 uur komen
Om 10 uur sluiten de lijnen, zegt Merel, ze hoopt dan dat de familie het terrein op komt
En de stijve bewegingen met de armen.... lopen als een gestoorde die loopt alsof hij achter iemand aan dribbelt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Moeten ze hem eerst afleren dat hij elke 3 tellen zijn neus ophaalt en dat tongetje uitsteekt.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:09 schreef ANTPQ-36 het volgende:
TT= op verzoek van onze film god DGK!
Ik dacht dat ik 85 hoorde, maar die mevrouw zei ook 80. Hoop dat het verkeerd is.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:21 schreef Dotteke het volgende:
Merel heeft maat 42 schoenmaat 41
beha80E
Dank voor alle filmpjes die ons op de hoogte hielden en Dotteke voor alle verslagen die zij maakte. Was een gezellige COS-tijd voor mij, ondanks dat anderen de fijne sfeer regelmatig kwamen verpesten met hun onzin en haat. Heb regelmatig moeten lachen om de sfeervolle commentaren hier en daar gaat het om in een forum, gewoon een beetje plezier hebben samen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
De andere stream met de uitslag en de reacties ....![]()
[ afbeelding ]
De uitslag van de publieksstemmen - 16 december 2019.
x7p9nx1
Kan me voorstellen dat dat kind nerveus is. Haar stemmen vallen tegen en de aanhang waar ze, samen met haar zgn. lieffie, op rekende vallen zwaar tegen. Verheug me nu al op de totale afgang. Ze verdient het allemaal door haar asociale houding ten opzichte van de andere bewoners.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:16 schreef Dotteke het volgende:
Merel is zo ssssssssssssenuwachtig, ze hebt der buikpijn van en wel zo erg dat ze het liefst krom gaat lopen
Ze weten nog niet hoe laat d eboel begint morgen
Om 8 uur okmt de visagie, maar misschien moeten ze wel om 7 uur komen
Om 10 uur sluiten de lijnen, zegt Merel, ze hoopt dan dat de familie het terrein op komt
Had ze het niet eens over een S?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:21 schreef Dotteke het volgende:
beha80E
Die eer komt je toe en ik zal nog zeker filmpjes van je gaan terugkijken ...Bedankt DGK...quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
x7p9nx1
85E lijkt mij geloofwaardiger.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 85 hoorde, maar die mevrouw zei ook 80. Hoop dat het verkeerd is.
Maat 42 zei Merel.....![]()
Eergisteren nog toen ze een jurkje paste.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wil ze nu eigenlijk overtuigen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eergisteren nog toen ze een jurkje paste.
Maat 42 valt nog wel meer, had haar een grotere maat toebedacht, vooral van boven kledingquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik 85 hoorde, maar die mevrouw zei ook 80. Hoop dat het verkeerd is.
quote:
Die is nie lekker.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eergisteren nog toen ze een jurkje paste.
Das gelijk een goede binnenkomer Nijnquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
De laatste dag moet ik dan wel even nog meemaken.....
Maat 42?!? Ja, dat is dan alleen voor het achterpand waar het labeltje ook hangt zeker
Nog niet bekend, Freakyquote:
Daarom, ze vertelt alleen het achterpand, denk ik. Geloof het nooit, dat ze 42 heeft.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maat 42 valt nog wel meer, had haar een grotere maat toebedacht, vooral van boven kleding
dat gaat allemaal niet meer helpenquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:39 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Vlag voor Hiske is binnen
ook post voor Brandon
quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:30 schreef cobain1994 het volgende:
Oud nieuws?Dit is mij in ieder geval onbekend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Timiothy.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:36 schreef Chea49 het volgende:
Een genodigde van Franny is ziek geworden en Franny mag nu iemand anders uitnodigen.
Klopt,duur tentje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:41 schreef freaky40 het volgende:
Die tent ken ik, was er ook al in 1 tijdens de kookwedstrijden.
dat roept ze al dagen, wie er moeten komen, wat ze moeten dragen, zelfs wat haar broertje aan moetquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:41 schreef Chea49 het volgende:
Grappig, een roodborstje tikt steeds tegen mijn raam. Zullen wel insektjes zitten maar blijft grappig om te zien.![]()
Merel weer in de aandachtmodus. Al háár bezoek moet panterkleding dragen.
Niet meegekregen dat Merel een zwangerschapstest bestelde met nog een voor iemand? Ongelofelijk dat je heden ten dagen nog zo slordig omgaat met zwangerschappen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit is mij in ieder geval onbekend.
80 aan me nooit niet ik heb 80 en ik weeg 63 kg onmogelijkquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:21 schreef Dotteke het volgende:
beha80E
ik heb gelijk dat liedje in mijn hoofdquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:41 schreef Chea49 het volgende:
Grappig, een roodborstje tikt steeds tegen mijn raam. Zullen wel insektjes zitten maar blijft grappig om te zien.![]()
Merel weer in de aandachtmodus. Al háár bezoek moet panterkleding dragen.
ook dat geloof ik nooitquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zelfde houding als Vanessa toen de einduitslag kwam en zij dacht gewonnen te hebben.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sportieve reactie van Merel na de uitslag gisteren ......![]()
[ afbeelding ]
Reactie van Merel na de uitslag.
x7p9q6o
Is dus thuis ook de bazin.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:42 schreef schizolientje het volgende:
[..]
dat roept ze al dagen, wie er moeten komen, wat ze moeten dragen, zelfs wat haar broertje aan moet
Ja, daar deed het mij ook aan denken ....quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:47 schreef Chea49 het volgende:
Zelfde houding als Vanessa toen de einduitslag kwam en zij dacht gewonnen te hebben.
Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:43 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb gelijk dat liedje in mijn hoofd
verrek nu je het zegt hahaha en dat mens neemt het ook zo over, boord maten gaan toch met maten van hoog in de 30 naar ruim 40quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:44 schreef schizolientje het volgende:
15 en 17 cm, dat zullen wel inches zijn
Klopt dit wel? Ik heb in alles nu maat 38 en weeg op dit moment iets van 66 kilo en ben 1.72. Als ik een L koop dan is dat omdat ik het wel lekker vind om iets groot te dragen. Borsten zijn ook gegroeid en bh-maat nu al 85E, net als Merel dan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:46 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ook dat geloof ik nooit
Dan mag ik drastich aan de lijn
Met me 63 kg en 1.65 lengte
Ik heb bovenkleding een l soms xl laatst jas 42 gekocht en heb geen cup e zoals merel
Mijn omvan bh is 80 soms 85
Zo is ze eigenlijk altijd al bezig geweest. Gisteren in de uitzending hoorde ze de prijzen van zo'n banner en meteen rende ze naar de silo waar ze 'voor de groep' voorstelde een budget in te gaan voeren voor de campagnes. Is toch leuk voor de groep? Nou, dat was omdat ze zélf dat geld nodig bleek te hebben. Kind doet alleen maar iets voor een ander als ze er zélf in mee mag delen hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:46 schreef schizolientje het volgende:
Merel is ook constant alleen maar voor zichzelf bezig en de kleding en visagie, vreselijk. En maar zakken vullen, letterlijk en figuurlijk
ze wil gewoon weten hoe of wat en hoe laat en of dat wel naar haar zin isquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:53 schreef Chanel5 het volgende:
Merel zit nog met smart te wachten op een zwarte brief.....????
Zag ook weer dat ze een te smalle rok aan heeft gedaan. Taille zit onder d'r tieten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:49 schreef humpty het volgende:
Schoenmaat 41 geloof ik ook niet...niet normaal wat voor grote stampers ze heeft
en daar kan ze niets aan doen natuurlijk maar roep dan niet steeds
wat je maat is...maakt het lekker ongeloofwaardig
Nog even en we zijn er van verlost![]()
O tuurlijk hoe het morgen allemaal gaat lopen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:54 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze wil gewoon weten hoe of wat en hoe laat en of dat wel naar haar zin is
Helemaal eens.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:50 schreef humpty het volgende:
Jessie en Merel hebben Utopia naar beneden gehaald
kan er niks anders van maken
Even een verlaat berichtje DGK Hartelijk dank voor al je fimpjes en de tijd die je daar ingestoken heb maar voor mij ben jij de winnaar ....quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Jammer, ik ben ook behoorlijk moe van het vele monteren en terugzoeken, eindelijk rust straks ....
Er moeten nog wel wat TV momentjes komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:53 schreef Chanel5 het volgende:
Merel zit nog met smart te wachten op een zwarte brief.....????
Dat is ook het probleem als je geen taille hebt..dan hangen je tetters meteen op je buikquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zag ook weer dat ze een te smalle rok aan heeft gedaan. Taille zit onder d'r tieten.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:01 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem als je geen taille hebt..dan hangen je tetters meteen op je buik
Ach, die gigantische banner van Merel hangt er toch ook pas sinds vandaag?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:02 schreef Chanel5 het volgende:
[ afbeelding ]
vlaggenmast en vlag, btje laat His
Gisteravondquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ach, die gigantische banner van Merel hangt toch ook pas sinds vandaag?
Ja ik heb een vrij brede schouders, wat maakt dat een S vaak te smal is te strak bij de schoudersquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klopt dit wel? Ik heb in alles nu maat 38 en weeg op dit moment iets van 66 kilo en ben 1.72. Als ik een L koop dan is dat omdat ik het wel lekker vind om iets groot te dragen. Borsten zijn ook gegroeid en bh-maat nu al 85E, net als Merel dan.
Hoe dom kan je zijn .......................SUKKELSquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En Fran vraagt nog of ie zo goed staat maar krijgt geen reactie.
Ja het moest even natuurlijk, stel je voor dat er nog een vlaggenmast moet worden neergezet...quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:02 schreef Chea49 het volgende:
Grondboor nodig alleen jammer dat Merel die toevallig gisteren in de container heeft gegooid. Dat kind is nogal gemakkelijk met het weggooien van goeie spullen van een ander.
Ik heb hetzelfde als jij hoor. Ben nu 65 kg bij 1.65 m. Verder zijn de maten gelijk. Dus het kan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja ik heb een vrij brede schouders, wat maakt dat een S vaak te smal is te strak bij de schouders
Maar ik heb 80 of 85 b bh maar ik kan die 2 echt niet in een sje proppen hoor , of nou dat gaat misschien net, maar dan is het borsten waar ga je met dat meisje heen idee, wat ik zelf niet mooi vind
Ik leg gewoon niet de grootste nadruk op me borsten
Knap van je dat jij jou borsten wel in een sje krijgt..ik heb het idee dat het dan allemaal samen geperst zit
En nee ik loop echt niet in grote slobber kleding
Tis denk ook waar je shopt... primark bijvoorbeeld ,daar moet ik altijd groter dan me eigen maat enz enz
Ik draag geen S hoor, maat 38 is M. En die dikke voorgevel zit me vaak ook in de weg hoor en geen goede bh's. Draag maar van die sportdingen die zitten nog het lekkerst.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja ik heb een vrij brede schouders, wat maakt dat een S vaak te smal is te strak bij de schouders
Maar ik heb 80 of 85 b bh maar ik kan die 2 echt niet in een sje proppen hoor , of nou dat gaat misschien net, maar dan is het borsten waar ga je met dat meisje heen idee, wat ik zelf niet mooi vind
Ik leg gewoon niet de grootste nadruk op me borsten
Knap van je dat jij jou borsten wel in een sje krijgt..ik heb het idee dat het dan allemaal samen geperst zit
En nee ik loop echt niet in grote slobber kleding
Tis denk ook waar je shopt... primark bijvoorbeeld ,daar moet ik altijd groter dan me eigen maat enz enz
Er was toch ook een keer de Nederlandse vlag ondersteboven? En toen gingen ze nog salueren ook. Was in Uto 1 volgens mij, 4 mei herdenking?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:06 schreef PTLe het volgende:
[..]
Hoe dom kan je zijn .......................SUKKELS![]()
![]()
![]()
Was alleen maar om ff te meten toch? Je denkt toch niet...……..of toch?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:06 schreef PTLe het volgende:
[..]
Hoe dom kan je zijn .......................SUKKELS![]()
![]()
![]()
Ja verdomd, herinner mij zoiets.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:10 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Er was toch ook een keer de Nederlandse vlag ondersteboven? En toen gingen ze nog salueren ook. Was in Uto 1 volgens mij, 4 mei herdenking?
Kan die paal nog groeienquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:13 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Hoorde ik het toch goed. Wrom???
Of wil je het niet weten?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:10 schreef magnaal het volgende:
Ik weet gewoon mijn maten niet, behalve van mijn schoenen...
Blubber is steviger dan los zand.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:13 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Moet in cement of een stalen pin.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:13 schreef freaky40 het volgende:
Veel te veel beweging nog in die mast...
Hoop van niet, lol.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:13 schreef Chanel5 het volgende:
Is er al een touw aan de bovenkant vastgemaakt waarmee ze de vlag naar boven kunnen hijsen?
Ik heb dit jaar zomerjurken gekocht, die 1 of eigenlijk geen maat hadden..Verder ben ik heel zuinig op mijn kleding, dus koop weinig..quote:
Merel?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:17 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Leuke groepsactiviteitwie missen we?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Verstandige vrouw.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:18 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar zomerjurken gekocht, die 1 of eigenlijk geen maat hadden..Verder ben ik heel zuinig op mijn kleding, dus koop weinig..
quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:18 schreef PTLe het volgende:
Weer van FB
Wat zielig zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Super!quote:Op dinsdag 17 december 2019 11:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
x7p9nx1
quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:18 schreef PTLe het volgende:
Weer van FB
Wat een mongool.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Nog niets vernomen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoorde een gerucht, dat er vanavond al familie/vrienden komen om te blijven slapen, iemand meer info ?
Franny gelijk zuigen.quote:
Helemaal niet! Het komt je toequote:Op dinsdag 17 december 2019 11:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
x7p9nx1
Ik heb geen info, maar waar moeten die dan slapen?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoorde een gerucht, dat er vanavond al familie/vrienden komen om te blijven slapen, iemand meer info ?
Geen idee, solly.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat dus.quote:
Dus nog nites definitiefs, ze zitten zelf ook te wachten op hoe laat en hoequote:Op dinsdag 17 december 2019 11:35 schreef freaky40 het volgende:
Hoor net 12.00 uur, hoopt/denkt Merel.
Ja of wanneer de finale begint en familie/fans op het terrein komen etc etcquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Belachelijk dat ze zo lang wachten met melden wanneer de streams op zwart gaan.
Goed idee van Gerrit om de vlag aan de boot vast te maken maar waarom dan zo'n enorme vlaggenstok aangeschaft?quote:
Plek zatquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik heb geen info, maar waar moeten die dan slapen?
Ja idd, hoeveel moeite is dat nou.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja of wanneer de finale begint en familie/fans op het terrein komen etc etc
Nee, ik ook niet, alhoewel het op de streams nog dikker lijkt dan op tvquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:36 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Daarom, ze vertelt alleen het achterpand, denk ik. Geloof het nooit, dat ze 42 heeft.
Dat gaat ook misschien helemaal niet gebeuren....en terecht.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Belachelijk dat ze zo lang wachten met melden wanneer de streams op zwart gaan.
Heeft Jeffry ooit gedaan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Goed idee van Gerrit om de vlag aan de boot vast te maken maar waarom dan zo'n enorme vlaggenstok aangeschaft?
Die vlag blijft op de paal en dan met een touwtje aan de boot. Was een idee van Franny. Ik vind Gerrit best wel leuk doen tegen His en Fran en Brandon. Hij is meer empathisch.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:22 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Goed idee van Gerrit om de vlag aan de boot vast te maken maar waarom dan zo'n enorme vlaggenstok aangeschaft?
Komt misschien nog wel, hou de krant wel in de gaten..of ze krijgen nog een zwarte brief over hoe en watquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja idd, hoeveel moeite is dat nou.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, past dus precies in dit hele concept ....
Dat het ineens poef weg streams is bedoel je?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat gaat ook misschien helemaal niet gebeuren....en terecht.
Jah ik had net ook al gekeken, stond nog niks.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt misschien nog wel, hou de krant wel in de gaten..of ze krijgen nog een zwarte brief over hoe en wat
Nee joh, is oud nieuws. Een paar maanden geleden dacht ze zwanger te zijn, ze had het kind alleen opgevoed als Jessie het niet gewild hadquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit is mij in ieder geval onbekend.
Na de finale.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat het ineens poef weg streams is bedoel je?
Die mast schijnt heel duur te zijn geweest en ze kan hem niet mee naar huis nemen. Vind het allemaal zo zonde geld en waar blijft dat ding dan na afloop? Ook weer bij het grove vuil zeker!quote:
Ik hoop het.quote:
Ja vlak voor de finale.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:27 schreef spapaars het volgende:
In 1 gingen de streams uit op woensdag rond het middaguur.
Ze lijken allemaal wat zachter en normaler te doen tegen elkaar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:24 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die vlag blijft op de paal en dan met een touwtje aan de boot. Was een idee van Franny. Ik vind Gerrit best wel leuk doen tegen His en Fran en Brandon. Hij is meer empathisch.
Wat ik al een paar keer tikte hierquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ik krijg meer de indruk dat ze nou een deel hebben laten zien en dat we het laatste stukje op TV moeten gaan volgen of zo.
Jij gooide toen de COS dicht.quote:
Denk ik ook.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ik al een paar keer tikte hier
Wyatt mag bij de finale zijn. Gisteren tikte hij op zijn fb dat hij tot vrijdag na de uitzending niet meer online kwam........dat geeft voor mij al aan dat we niets mogen zien en de streams op zwart gaat
Dat is echt zo.quote:
Ja precies, dat zegt mijn inziens genoeg. Ik verwacht dat de streams er vannacht al afgaan ...quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:28 schreef Dotteke het volgende:
Wat ik al een paar keer tikte hier
Wyatt mag bij de finale zijn. Gisteren tikte hij op zijn fb dat hij tot vrijdag na de uitzending niet meer online kwam........dat geeft voor mij al aan dat we niets mogen zien en de streams op zwart gaat
Graag gedaan DGK, heb de laatste tijd niet zoveel meer gedaan. In 1 wat meer dan in 2quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja precies, dat zegt mijn inziens genoeg. Ik verwacht dat de stream er vannacht al afgaan ...![]()
Jij ook ontzettend bedankt Dotteke voor al je verslagen en de tijd die jij erin gestoken hebt al die jaren ...
Staat bij dat het oud nieuws betreft Dotteke.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee joh, is oud nieuws. Een paar maanden geleden dacht ze zwanger te zijn, ze had het kind alleen opgevoed als Jessie het niet gewild had
Zou wel een deceptie zijn, ook omdat er publiek bij aanwezig mag zijn en 2 jaar terug niet krijg ik het idee dat de streams gewoon open blijven.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Ik krijg meer de indruk dat ze nou een deel hebben laten zien en dat we het laatste stukje op TV moeten gaan volgen of zo.
Tadaaa.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah verhip je hebt gelijk.
[ afbeelding ]
Waarom moest de COS dan óók dicht? Gaat dat nu wéér gebeuren dan?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah verhip je hebt gelijk.
[ afbeelding ]
O oke, niet goed gelezen dan, mijn excuusquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Staat bij dat het oud nieuws betreft Dotteke.![]()
Merel wil alweer weten wie het gaat presenteren en zou het zelf wel willen. Zij ziet Patty wel zitten.
Zit wel een verschil in publiek erbij die een zwijfcontract moeten tekenen of streams waar er in ik weet niet hoeveel forums en FB pagina's de uitslag kunnen verraden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zou wel een deceptie zijn, ook omdat er publiek bij aanwezig mag zijn en 2 jaar terug niet krijg ik het idee dat de streams gewoon open blijven.
Maakt toch allemaal niet meer uit. Utopia stopt er valt niets meer te verliezen. En dat zwijgcontract is een lachertje natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zit wel een verschil in publiek erbij die een zwijfcontract moeten tekenen of streams waar er in ik weet niet hoeveel forums en FB pagina's de uitslag kunnen verraden.
Weet ik zo niet meer, gewoon een nieuw begin als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Waarom moest de COS dan óók dicht? Gaat dat nu wéér gebeuren dan?
Dat scenario bevalt me wel hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, niet goed gelezen dan, mijn excuus![]()
Was mooi geweest Merel mag presenteren
De inwoners gaan 1 voor 1 Utopia verlaten, degene met de minste stemmen gaan het eerst.
Merel, jij mag als eerste Utopia verlaten leest ze dan snikkend voor
Boos dat ze weer een kans mist om te presenteren en ze dik verloren heeft verlaat ze stampvoetend het Utopia terrein
De finale van Utopia zit zonder presentatrice, de stem neemt het over
We zien het wel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakt toch allemaal niet meer uit. Utopia stopt er valt niets meer te verliezen. En dat zwijgcontract is een lachertje natuurlijk.
Thanks.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Weet ik zo niet meer, gewoon een nieuw begin als ik me niet vergis.
Geen idee ik denk dat de COS dicht gaat en de SC nog een poosje open blijft.
Het gaat morgen één grote Merel show worden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:35 schreef Dotteke het volgende:
Merel heeft het niet anders dan over de finale
Dit wordt spectaculair, ja we hebben het geflikt
Vandaag de laatste dag genieten, zegt Brandon.
MOrgen wordt het boem boem boem
Zit er dik in.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat morgen één grote Merel show worden.
Afwachten dan maar. Dacht dat de mods het voor het zeggen hadden hier maar heb er geen verstand van omdat ik vrij nieuw ben hier.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:38 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor hoe het gedaan word hier.
Echt hoor,en dat hoef ik niet te zien.quote:
Dat is het nu al. Ze zegt ook steeds weer dat ze de laatste 5 OOIT zijn.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben geen mod meer he.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Afwachten dan maar. Dacht dat de mods het voor het zeggen hadden hier maar heb er geen verstand van omdat ik vrij nieuw ben hier.
De werklui mogen niet mee eten?
Merel haar reactie.Maar doe geen moeite.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb geen zin om opnames van drie streams van gisteren terug te zoeken, waren er nog bijzondere momenten na de uitslag ?
Nee joh, neem het er nu alvast van en geniet weer van je vrijheid.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb geen zin om opnames van drie streams van gisteren terug te zoeken, waren er nog bijzondere momenten na de uitslag ?
Die heb ik volgens mij al gepost, of bedoel je het gesprek met Hiske, tijdstip dan svp ?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:41 schreef FreshFruit het volgende:
Merel haar reactie.Maar doe geen moeite.
Ik hoop echt dat ze dik verliest als laagste eindigt dus als 5dequote:Op dinsdag 17 december 2019 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Reactie op die stemmen voor Brandon?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Merel haar reactie.Maar doe geen moeite.
Wat ik net zei dat is wat ik weet, maar dingen details en zo kunnen veranderen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Maar wél geweest dus dacht dat je er meer van zou weten.
Oh ik zie nu mijn woordkeuze.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:42 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb zo´n oranje bruin vermoeden
Ik steek er wat kaarsjes voor op.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze dik verliest als laagste eindigt dus als 5de
Wat Chea net post,geniet van je vrijheid.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij al gepost, of bedoel je het gesprek met Hiske, tijdstip dan svp ?
quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Reactie op die stemmen voor Brandon?
Ik kan er geen genoeg van krijgen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:46 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dus die heb je al gezien en hoef je er geen link van te hebben?
Daar sluit ik me volledig bij aan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat Chea net post,geniet van je vrijheid.
En ik wil je bedanken voor alle uren filmpjes die je hebt gepost.Ik heb daar zoveel aan gehad.U is een topper.![]()
Ik ben wel benieuwd of ze er dit keer wel tranen uit kan persen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Bah, dat zou echt waardeloos zijn
We gaan elkaar allemaal missen, Gizquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar sluit ik me volledig bij aan.
Iedereen bedankt voor alles trouwens ik vond het een hele gezellige tijd. [ afbeelding ]
Zeker weten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We gaan elkaar allemaal missen, Giz
Ik draag ook sportbra's.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik draag geen S hoor, maat 38 is M. En die dikke voorgevel zit me vaak ook in de weg hoor en geen goede bh's. Draag maar van die sportdingen die zitten nog het lekkerst.
Het was toch 6 jaar waar we met sommigen hebben geleefd hier.Dat is wat.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Daar sluit ik me volledig bij aan.
Iedereen bedankt voor alles trouwens ik vond het een hele gezellige tijd. [ afbeelding ]
Ja echt wel. Nooit verwacht in het begin dat het zo lang zou gaan duren.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was toch 6 jaar waar we met sommigen hebben geleefd hier.Dat is wat.
Dat is lief,Colinda ,ik weet het ook nog Saar.Wat was je gelukkig.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik draag ook sportbra's.
1m53 en 60kg. Kan ook aan mijn medicatie liggen.
4 oktober 2014 zal voor altijd in mijn geheugen gegrift staan als een zonnige dag met afsluiter een goeie plensbui aan Station Roosendaal.
Ik raak een beetje melancholischquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja echt wel. Nooit verwacht in het begin dat het zo lang zou gaan duren.
Geeft niks, dat hou je toch.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik raak een beetje melancholisch.
Die mogen gewoon tv kijken als de streams toch uit zijn?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Merel: we kunnen de laatste 3 afleveringen gewoon zelf kijken....
Dat loopt toch anders, je moest eens weten want ze gaan nog helemaal niet naar huis morgen....
Ik heb als vervanging me aangemeld voor een hardloopclub.quote:
Dat is nog maar de vraag...maar ze gaan pas vrijdag naar huis. Ze gaan morgen na afloop en de winnaar bekend is allemaal eerst naar een hotel tot vrijdag. Zo ging dat in 1 ook. Ze kwamen toen terug naar het terrein voor het persmomentje tijdens Shownieuws.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die mogen gewoon tv kijken als de streams toch uit zijn?
Een laatste cos op een bepaald tijdstip dat iemand het licht uitdoet?Met sterke verhalen etc etcquote:
Sterke verhalen.Ik ben voor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:56 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Een laatste cos op een bepaald tijdstip dat iemand het licht uitdoet?Met sterke verhalen etc etc
Jij ook al? De laatste dagen zit ik ook steeds wat weg te slikkenquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik raak een beetje melancholisch.
Huh, dierendag?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:49 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik draag ook sportbra's.
1m53 en 60kg. Kan ook aan mijn medicatie liggen.
4 oktober 2014 zal voor altijd in mijn geheugen gegrift staan als een zonnige dag met afsluiter een goeie plensbui aan Station Roosendaal.
Iedereen krijgt iig ruim de gelegenheid herinneringen op te halen ed.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:56 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Een laatste cos op een bepaald tijdstip dat iemand het licht uitdoet?Met sterke verhalen etc etc
Ook een soort van Utopia dus?quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was toch 6 jaar waar we met sommigen hebben geleefd hier.Dat is wat.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij ook al? De laatste dagen zit ik ook steeds wat weg te slikken
quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb als vervanging me aangemeld voor een hardloopclub.
Ook maar FF heeft het eerder al zo mooi verwoordt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Huh, dierendag?![]()
En maar gissen wie de finale gaat presenteren.
Jah idem.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja,mss wel heftiger ook.Ik heb hier dingen meegemaakt die in Utopia niet zijn gebeurt.quote:
We zijn hier nog wel te vinden en wie weet volgt er snel een BB.....Wie weet...quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
We gaan elkaar allemaal missen, Giz
Serieus,elke dinsdag en donderdag.quote:
Is wel stukken gezonder FF.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Netjes.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Serieus,elke dinsdag en donderdag.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
was de datum dat Pinnenmutske (sara) in Uto 1 wasquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Huh, dierendag?![]()
En maar gissen wie de finale gaat presenteren.
Ja en?....Man nog één dag...Boeien fuck it....Schijt aan....quote:
Gewoon houden ! Puur nostalgiequote:Op dinsdag 17 december 2019 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat moet ik nu met mijn naam? Utopia 2.0....
Ik ben wat nuchterder in dit soort situaties. Ben gehard door vele afscheid verleden.quote:
Las ik maar weet niet waar het over gaat, solly.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:59 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ook maar FF heeft het eerder al zo mooi verwoordt.
Het is maar een observatie. Niet meteen zo in de verdedigingquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ja en?....Man nog één dag...Boeien fuck it....Schijt aan....
Ik heb me alvast maar aangemeld voor utopia 3quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sararaats, Colinda, bezoek in Utopia.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ben wat nuchterder in dit soort situaties. Ben gehard door vele afscheid verleden.
[..]
Las ik maar weet niet waar het over gaat, solly.
Ik word nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,mss wel heftiger ook.Ik heb hier dingen meegemaakt die in Utopia niet zijn gebeurt.
quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is maar een observatie. Niet meteen zo in de verdediging
Had je maar geleend dus kan ook weer weg.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat moet ik nu met mijn naam? Utopia 2.0....
Een eiland vol met camera's, maar dan wel ergens in Europa vanwege het tijdsverschil.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:05 schreef spapaars het volgende:
Volgende rls niet meer op een stuk grond met alle ellende van gemeenteraden.
Laat ze maar een oude binnenvaartschip nemen en die verbouwen tot een leefruimte al varende door heel Nederland, of verder.
Thanks, begreep er al niets van.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:03 schreef Verida het volgende:
[..]
was de datum dat Pinnenmutske (sara) in Uto 1 was
Jij bent mijn favo Belgje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zolang Fruitje maar in 40+ blijft hobbelen hihi.
Ik heb niet gestreamd tijdens deze utopinee
Schaam je....quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zolang Fruitje maar in 40+ blijft hobbelen hihi.
Ik heb niet gestreamd tijdens deze utopinee
Ik zou het fijn vinden als jullie over 3 jaar in de finale op mij willen stemmen.Onder de paspoorthouders ga ik dan een diner met mij verloten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:04 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik heb me alvast maar aangemeld voor utopia 3
Thanks, geheugen als een zeef.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Sararaats, Colinda, bezoek in Utopia.
En de gasten betalen voor het diner?quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:09 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als jullie over 3 jaar in de finale op mij willen stemmen.Onder de paspoorthouders ga ik dan een diner met mij verloten.
Er liggen veel eilandjes in de Vinkeveense plassen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Een eiland vol met camera's, maar dan wel ergens in Europa vanwege het tijdsverschil.
Krijgen we patat en een frikandel.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En de gasten betalen voor het diner?
Kletskop?quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:10 schreef formule het volgende:
Brandon vraagt zich af wat de kapper met zijn haar gaat doen
Ik ga jou ook missen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:10 schreef formule het volgende:
Brandon vraagt zich af wat de kapper met zijn haar gaat doen
Hoe kom je daar nu weer bijquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Merel: we kunnen de laatste 3 afleveringen gewoon zelf kijken....
Dat loopt toch anders, je moest eens weten want ze gaan nog helemaal niet naar huis morgen....
Je kunt op mij rekenen, als ik dan nog leef hè.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:09 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ik zou het fijn vinden als jullie over 3 jaar in de finale op mij willen stemmen.Onder de paspoorthouders ga ik dan een diner met mij verloten.
Kom moots, geen ruzie maken op deze emotionele cos-dag, kom geef me je arm en wieg maar mee, kumbaya my lord, kumbayaquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is maar een observatie. Niet meteen zo in de verdediging
Alweer?quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Kom moots, geen ruzie maken op deze emotionele cos-dag, kom geef me je arm en wieg maar mee, kumbaya my lord, kumbaya
|Raar wijf, ze moet nu toch wel weten dat ze niet geliefd is onder de inwoners, onder de streamers ook niet.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:44 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik steek er wat kaarsjes voor op.![]()
Merel denkt serieus dat het hele land op haar zit te wachten en mamma komt met een partybus?
B.v.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er liggen veel eilandjes in de Vinkeveense plassen.
Misschien kunnen ze die van Angela Groothuizen lenen
Dat zou je denken he? Maar ik vermoed dat ze dat helemaal niet door heeft.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
|Raar wijf, ze moet nu toch wel weten dat ze niet geliefd is onder de inwoners, onder de streamers ook niet.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:12 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Warning: Don't drink the kool-aid
Ik wist dat ik op jou kon rekenen!quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je kunt op mij rekenen, als ik dan nog leef hè.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:11 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Kom moots, geen ruzie maken op deze emotionele cos-dag, kom geef me je arm en wieg maar mee, kumbaya my lord, kumbaya
Moedig haar even aan zeg.quote:
Ook al zou mijn naam er niet in voorkomen, fijn dat het je zoveel goeds heeft gebracht.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga heel veel mensen missen hier,de lijst zou te lang zijn om te posten maar wat heb ik veel aan jullie gehad.Dank daarvoor.
Zei Merel ook eensquote:Op dinsdag 17 december 2019 13:14 schreef formule het volgende:
Gerrit krijgt geen hap meer door zijn keel, zegt hij
Jij gaat mij niet missen...quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga heel veel mensen missen hier,de lijst zou te lang zijn om te posten maar wat heb ik veel aan jullie gehad.Dank daarvoor.
Je gaat me missen he!quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:15 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Alweer jaGvd, dat recalcitrante gedrag van jou elke keer
Uw naam komt er zeker in voor.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook al zou mijn naam er niet in voorkomen, fijn dat het je zoveel goeds heeft gebracht.
Past hij binnenkort weer in zijn nieuwe jasje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:14 schreef formule het volgende:
Gerrit krijgt geen hap meer door zijn keel, zegt hij
O echt. Gelukkig heb ik daar geen last van. Zo gezellig was het hier niet de laatste maanden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
dat wordt bij schuttingen zetten ook gedaan, dan zakt de aarde mee om de paalquote:Op dinsdag 17 december 2019 12:13 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op dinsdag 17 december 2019 12:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |