In het echt is toch niemand zoalsop fokquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In het echtje, doen me altijd een beetje denken aan heftig barende zeekoeien
Nee?quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:57 schreef Cronometer het volgende:
[..]
In het echt is toch niemand zoalsop fok
Te uitgelubberd ook vaak HAHAHAquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:55 schreef UitStraling het volgende:
Heeft iemand jullie wel eens verteld dat oversekste dames best wel erg onaantrekkelijk zijn?
Bedankt voor de complimenten.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:57 schreef Cronometer het volgende:
Ik kwam vandaag op werk een FREAKING HOT AANTREKKELIJKE Nederlandse man tegen.
Elke keer als ik hem zie word ik week. Ik val niet eens op Nederlanders, maar hij heGods geschenk aan de vrouw.
Zie je wel dat je maagd bent.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Te uitgelubberd ook vaak HAHAHA
Je hele bank drijfnat na een enkel lullig kusje.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is er geen sex-sc? O, wachtquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij is lang, heeft een baardquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt voor de complimenten.
Heb ik nooit ontkend.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:59 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zie je wel dat je maagd bent.
Als vrouw heb je of een wat nauwe vagina of niet, seks heeft daar geen invloed op.
quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb ik nooit ontkend.
En tuurlijk heeft seks daar wel invloed op
Laat maar lekker dweilen.quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hele bank drijfnat na een enkel lullig kusje.
Geen idee.quote:
M’n penis wel (lol)quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:00 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hij is lang, heeft een baard
Jij ook?
Ja en wat boeit jouw mening precies?quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:55 schreef UitStraling het volgende:
Heeft iemand jullie wel eens verteld dat oversekste dames best wel erg onaantrekkelijk zijn?
Kom op man als een kut elke dag wordt aangevallen door een neger in ondervindt die daar echt wel gevolgen vanquote:
JEZUS MENS STOP EENS MET RAAR DOENquote:Op dinsdag 17 december 2019 01:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kom op man als een kut elke dag wordt aangevallen door een neger in ondervindt die daar echt wel gevolgen van
Heb het over een penis, niet over seksquote:Op dinsdag 17 december 2019 01:02 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Stop met over seks praten goorlap
quote:Op dinsdag 17 december 2019 01:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kom op man als een kut elke dag wordt aangevallen door een neger in ondervindt die daar echt wel gevolgen van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |