Prima prijsquote:
2x 87 en 1x 86 met 2 IFs ofzo. Als we afgaan op hoe overpriced deze SBCs zijn dit jaarquote:Op dinsdag 17 december 2019 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vanavond verwachten ze Inaki Williams en Cavani, voor Inaki moet je vast een 87 team inleveren.
Voor die meta spelers is dit toch gewoon prima? Of moeten ze dan maar allemaal bagger spelers uitkiezen en ze een boost geven tot 83?quote:Op dinsdag 17 december 2019 16:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
2x 87 en 1x 86 met 2 IFs ofzo. Als we afgaan op hoe overpriced deze SBCs zijn dit jaar
Zou zomaar een zieke verdedigingsboost kunnen krijgen![]()
Ze kunnen ook Baluta (Fifa 19), Alessandrini (Fifa 18) achtige boosts geven aan spelers. Rashford heeft nu al 3x een FUTmas kaart gehad, die ook nog eens veel te duur zijn. 150k had prima geweest dit jaar, vorig jaar te duur imo. Zoals ik gisteren al zei is 250k boven z’n gold card echt compleet ridicuul.quote:Op dinsdag 17 december 2019 18:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor die meta spelers is dit toch gewoon prima? Of moeten ze dan maar allemaal bagger spelers uitkiezen en ze een boost geven tot 83?
Fekir is op dit moment met afstand de beste CAM in la liga dus daar snap ik de prijs wel van. Voor lukebakioki of zoiets valt ook wat te zeggen de spits positie is ontzettend zwak voor België en voor de Bundesliga. Je hebt Werner en Lewa maar lewa is totaal onbruikbaarquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze kunnen ook Baluta (Fifa 19), Alessandrini (Fifa 18) achtige boosts geven aan spelers. Rashford heeft nu al 3x een FUTmas kaart gehad, die ook nog eens veel te duur zijn. 150k had prima geweest dit jaar, vorig jaar te duur imo. Zoals ik gisteren al zei is 250k boven z’n gold card echt compleet ridicuul.
Laten we al helemaal niet beginnen over de Lukebakio’s en Fekir’s van deze wereld. 150k en 200k respectievelijk, of zijn die ook meta? Ik heb ze namelijk nog nooit in een Rivals of Champs team gezien.
De SBCs van vandaag zijn 100x beter. Props dat EA luistert naar de kritieken
Mwah, met in-game veranderingen kun je ook z'n 86 rated voor 23k kopen.. Dan vind ik 200k erg duurquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fekir is op dit moment met afstand de beste CAM in la liga dus daar snap ik de prijs wel van. Voor lukebakioki of zoiets valt ook wat te zeggen de spits positie is ontzettend zwak voor België en voor de Bundesliga. Je hebt Werner en Lewa maar lewa is totaal onbruikbaar
Ik ga ze beiden niet doen. Voor LaLiga heb ik Benzema, Toko en Suarez. Al killde Williams het in het begin van het spel wel voor mij.quote:Op dinsdag 17 december 2019 20:07 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mwah, met in-game veranderingen kun je ook z'n 86 rated voor 23k kopen.. Dan vind ik 200k erg duurBovendien is Griezmann ook behoorlijk goed. Mertens als spits voor Belgie werkt ook prima voor 30k.
Dan heb ik echt liever SBCs als vandaag, wellicht niet meta en voor iedereen bruikbaar, maar een 89 rated Cavani voor 43k? Helemaal prima.
Cavani is ook wel handig als SBC fodder opzich. De goedkoopste 89-rated is 8k goedkoper. Heb je tot die tijd een first owner ligue 1 spitsquote:Op dinsdag 17 december 2019 20:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ga ze beiden niet doen. Voor LaLiga heb ik Benzema, Toko en Suarez. Al killde Williams het in het begin van het spel wel voor mij.
Cavani is prima, maar ik rock geen Ligue 1 team. Met Osimhen, Atal, Marquinhos etc. kun je er wel een lekker team van braden.
De complete fifa community staat op hun achterste en jij probeert het allemaal ff recht te lullen. Volgens mij trol je gewoon.quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fekir is op dit moment met afstand de beste CAM in la liga dus daar snap ik de prijs wel van. Voor lukebakioki of zoiets valt ook wat te zeggen de spits positie is ontzettend zwak voor België en voor de Bundesliga. Je hebt Werner en Lewa maar lewa is totaal onbruikbaar
De mening van schreeuwerige kinderen serieus nemenquote:Op dinsdag 17 december 2019 21:10 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
De complete fifa community staat op hun achterste en jij probeert het allemaal ff recht te lullen. Volgens mij trol je gewoon.
Niet inzien dat EA iedereen in de maling neemt.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
De mening van schreeuwerige kinderen serieus nemen
Mij nemen ze sowieso niet in de maling want ik doe geen player sbc's.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:09 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Niet inzien dat EA iedereen in de maling neemt.![]()
Dan heb je echt een plaat voor je flikker.
Ja dit dusquote:Op dinsdag 17 december 2019 22:18 schreef el-blanchito het volgende:
Je iets aantrekken van EA ipv je gewoon vermaken met het spel :’)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |