Komt goedquote:Op maandag 16 december 2019 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch nog twee keer komende weekDoorbijten allen.
Ajax wordt binnenkort ingehaald door AZ.quote:Op maandag 16 december 2019 20:52 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Kunnen we het gewoon over Ajax hebben en anders niet over voetbal
Alvast bedankt
AZ gaat Ajax (op alle fronten) voorbij.quote:Op maandag 16 december 2019 20:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ajax wordt binnenkort ingehaald door AZ.
gr gr
quote:Op maandag 16 december 2019 20:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
AZ gaat Ajax (op alle fronten) voorbij.
Nu pas?quote:Op maandag 16 december 2019 20:56 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik ga een biertje erbij pakken
Het dak gaat eraf daar in Alkmaarquote:Op maandag 16 december 2019 20:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Felix_Meurdersquote:
quote:Een aankondiging van een nummer van De Slijpers was voor Meurders de druppel die de emmer deed overlopen. Meurders liet merken dat hij er niet van gediend was: "moet ik dit soort tinnef nog aankondigen". Het nummer kondigde hij op 11 april 1981 letterlijk als volgt aan: "Op 19, ik heb het al gezegd, een van de zes nieuwelingen vandaag, en dat zijn opnieuw de Slijpers met puntje d'r in, puntje d'r uit, zet de radio maar weer even uit, ik ben zometeen over een minuut of vier pakweg bij je terug."[2] Ook bij een ander nummer van de Slijpers in de Top 100 uit het jaar 1981 die hij eind 1981 presenteerde, riep hij bij de aankondiging van de ongekuiste versie van "Wij zijn de slijpers van Parijs" letterlijk: "Zet de radio maar uit en luister morgen naar de gekuiste versie van 'Wij zijn de slijpers van Parijs'". De volgende dag toen hij informatie over de gedraaide plaat gaf, betitelde hij de single als 'platvloers'.
Leest Stijn terug?quote:Op maandag 16 december 2019 20:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nooit anders geweestquote:Op maandag 16 december 2019 20:58 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je bent echt een klootzak aan het worden hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |