Die is morgen pas, heb nog niet al mijn Excel bestandjes voor virtueel geplaatste spelers van BDO-vloertoernooien in 2020 om met Stijn te delenquote:Op maandag 16 december 2019 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga jij eerst op date met El-Stinho?

Ziedendtwitter:BullyBoy180 twitterde op maandag 16-12-2019 om 20:13:58How do U no what effort I put in you moron. Try to go what I have over the last 6 month and tell me if your head would be in the right place 🙈 reageer retweet

Farage-stemmerquote:Op maandag 16 december 2019 20:30 schreef KennyPowers het volgende:
Ziedendtwitter:BullyBoy180 twitterde op maandag 16-12-2019 om 20:13:58How do U no what effort I put in you moron. Try to go what I have over the last 6 month and tell me if your head would be in the right place 🙈 reageer retweet

Diep.quote:Op maandag 16 december 2019 20:29 schreef KennyPowers het volgende:
@:LaureMeijer
Enthousiast, sociaal bewogen, taal is ook mijn ding; opinie, discussie, media, betere wereld met eerlijker verdeling van geld en goed.

Tokkie boy.quote:Op maandag 16 december 2019 20:30 schreef KennyPowers het volgende:

Vanavond droom ik over het wakker maken van mijn zoontje in een wereld zonder Trump, Wilders, Kuzu, of escaleerde Turkse protesten in R'dam.quote:Op maandag 16 december 2019 20:29 schreef KennyPowers het volgende:
@:LaureMeijer
Enthousiast, sociaal bewogen, taal is ook mijn ding; opinie, discussie, media, betere wereld met eerlijker verdeling van geld en goed.

Eigenlijk als een stereotype Ierquote:Op maandag 16 december 2019 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
die Lennon ziet er wel uit als een apathische visstick zeg

Hoewel "taal ook haar ding is" denk ik dat Laure niet gediend is van slechte woordgrappen.quote:Op maandag 16 december 2019 20:33 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Vanavond droom ik over het wakker maken van mijn zoontje in een wereld zonder Trump, Wilders, Kuzu, of escaleerde Turkse protesten in R'dam.

Oh is ze minderjarig?quote:Op maandag 16 december 2019 20:34 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Doe maar niet, beetje te jong

aan die Teehan van gisteren moest ik ook even wennen jaquote:Op maandag 16 december 2019 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk als een stereotype Ier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |