6 punten die we elk seizoen(mits we niet degraderen) alvast kunnen bijschrijven, ik zeg doen.quote:Op maandag 16 december 2019 21:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Eindelijk iemand die het zegt idd. Ajax en PSV moeten die uitwedstrijden in Enschede echt boycotten.
Hij is alleen even "vergeten" dat het Holland-Belgium bid voor 2018 was.twitter:MichaelvanPraag twitterde op woensdag 18-12-2019 om 18:49:43Even voor de duidelijkheid: Ik heb nooit voor Qatar 2022 gekozen want zat niet in FIFA bestuur. Was zelf slachtoffer van deze keuze omdat wij ook kandidaat waren en de HollandBelgiumBid verloor. Mensen die mij dus met Qatar blijven lastig vallen/linken blokkeer ik vanaf heden. reageer retweet
Wat een laffe herder.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
Hij is alleen even "vergeten" dat het Holland-Belgium bid voor 2018 was.twitter:MichaelvanPraag twitterde op woensdag 18-12-2019 om 18:49:43Even voor de duidelijkheid: Ik heb nooit voor Qatar 2022 gekozen want zat niet in FIFA bestuur. Was zelf slachtoffer van deze keuze omdat wij ook kandidaat waren en de HollandBelgiumBid verloor. Mensen die mij dus met Qatar blijven lastig vallen/linken blokkeer ik vanaf heden. reageer retweet
*Proestquote:Op woensdag 18 december 2019 22:02 schreef AFCNiels het volgende:
die is al de weg kwijt sinds 95 toen Ajax de CL won, wat was hij toen al vol van zichzelf en het is niet minder geworden.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
*Proest
Zo rolt Van Praag al zijn hele carrière, gewoon onzin lullen
O dit is wel echt schitterend, dit wist ik niet eensquote:Op dinsdag 17 december 2019 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die was ook mooi ja, hier te zien:
https://nos.nl/video/2229(...)ak-over-fortuna.html
quote:Op dinsdag 17 december 2019 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die was ook mooi ja, hier te zien:
https://nos.nl/video/2229(...)ak-over-fortuna.html
daar heeft de KNVB nog (veel) geld aan besteed meen ikquote:Op donderdag 19 december 2019 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wilden wij niet een tijdje dat van Praag FIFA Voorzitter zou worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |