Toen met meer zorg gemaakt.quote:Op maandag 16 december 2019 15:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind die van uto1 toch wel mooier..
Mocht maar 1x5 punten worden gegeven dus aan 1 bewoner.quote:Op maandag 16 december 2019 15:14 schreef Poezewoes het volgende:
Heeft alleen Brandon punten gekregen?
Ok,dankjequote:Op maandag 16 december 2019 15:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mocht maar 1x5 punten worden gegeven dus aan 1 bewoner.
Ja, dat doe/deed je altijd netjesquote:Op maandag 16 december 2019 15:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik bedank diegene daar ook altijd netjes voor hoor.
Heel toevallig allemaal weer ..quote:Op maandag 16 december 2019 15:26 schreef Hznootje het volgende:
Iedereen opruimen en Merel moet toevallig net weer even iets anders ‘ belangrijks’ doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SorryIk heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
En je dan nog afvragen waarom je zo weinig stemmen krijgtquote:Op maandag 16 december 2019 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel toevallig allemaal weer ..
Even mijn respect voor jou,je bent een soort van finalist eigenlijk hier als MOD in in de COquote:
Ja, onbegrijpelijk hequote:Op maandag 16 december 2019 15:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En je dan nog afvragen waarom je zo weinig stemmen krijgt
quote:Op maandag 16 december 2019 15:29 schreef Aggie46 het volgende:
Betreft de TTBen je lekker mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
SterkteIk doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Dank u dank uquote:Op maandag 16 december 2019 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even mijn respect voor jou,je bent een soort van finalist eigenlijk hier als MOD in in de CO
S.Hoe voelt dat voor jou,ga je nog campagne voeren? Of vertrouw je op je achterban? Vragen,vragen.
Dus je gaat winnen?quote:Op maandag 16 december 2019 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dank u dank u![]()
Nee hoor, geen campagne
Helemaal mee eens: respectquote:Op maandag 16 december 2019 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even mijn respect voor jou,je bent een soort van finalist eigenlijk hier als MOD in in de CO
S.Hoe voelt dat voor jou,ga je nog campagne voeren? Of vertrouw je op je achterban? Vragen,vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |