Vind ik ook.quote:
Denk dat Aggie denkt dat ze te traag is. Heb het zelf ook al diverse keren geprobeerd maar er was me altijd iemand vóór.quote:Op maandag 16 december 2019 15:01 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Het is echt simpel,ik kon het eerst ook niet.
Nee hoor, ooit verkeerd gedaan en toen dacht ik:"Bekijk het ff lekker, ik wacht wel"quote:Op maandag 16 december 2019 15:02 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk dat Aggie denkt dat ze te traag is. Heb het zelf al diverse keren geprobeerd maar er was me altijd iemand vóór.
quote:Op maandag 16 december 2019 14:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schreef ik al eerder, wat ze er allemaal voor onzin heeft bijgeschreven! All-round power vrouwtje hoor.
Jaquote:Op maandag 16 december 2019 14:53 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ook er onderaan nog: Een vrouw met een missie,stop seksuele uitbuiting.![]()
![]()
Kan ook.quote:Op maandag 16 december 2019 15:03 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee hoor, ooit verkeerd gedaan en toen dacht ik:"Bekijk het ff lekker, ik wacht wel"
Bedankt.quote:Op maandag 16 december 2019 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo lastig is dat toch niet nieuwe deel openen
Hier op klikken en dan alleen titel van topic veranderen dus wat achter [COS-UTO2#4966]
[ afbeelding ]
Ah wie weet ooit welquote:Op maandag 16 december 2019 15:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bedankt.Maar ga het nu niet meer leren/doen.
Ze vindt nu ook al dat Brandon het niet verdient.quote:Op maandag 16 december 2019 15:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
![]()
Zou haar goed doen een keer, met al haar gezeur en recht praten, niet krijgen waar ze wel op hoopt. Maar iets zegt mij dat zelfs dat, ze weer gaat rechtlullen
En je geeft het netjes aan.quote:Op maandag 16 december 2019 15:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Zo op de valreep.quote:Op maandag 16 december 2019 15:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ja dat was wel te verwachten uit haar mond, alleen daarom al gun ik haar geen overwinning, een ander zien winnen trekt madam nietquote:Op maandag 16 december 2019 15:06 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze vindt nu ook al dat Brandon het niet verdient.
Is inderdaad niet zo moeilijk maar moet binnen bepaalde tijd en dan word ik nerveus en gaat het verkeerd!quote:Op maandag 16 december 2019 15:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Zo lastig is dat toch niet nieuwe deel openen
Hier op klikken en dan alleen titel van topic veranderen dus wat achter [COS-UTO2#4966]
[ afbeelding ]
Nou 2min is de tijd, en dat is wel lang toch?quote:Op maandag 16 december 2019 15:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is inderdaad niet zo moeilijk maar moet binnen bepaalde tijd en dan word ik nerveus en gaat het verkeerd!
Ik mis Jessiequote:Op maandag 16 december 2019 15:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou 2min is de tijd, en dat is wel lang toch?
Maar goed je moet op dat moment ook maar een TT weten..
Gisteren was ze pannenkoeken aan het bakken. Eerst olie in de pan maar toen bedacht ze zich en spoelde ze de pan weer af en gooide er boter in. Pan begon vreselijk te roken en de pannenkoeken werden alla Vanessa. Ze snapte maar niet waarom het rookalarm afging want ze had dat nooit eerder gehad. Ze vergat alleen dat er nog olie aan de randen van de pan zat, van binnen en van buiten, en die olie verbrandde natuurlijk.quote:
Dat kan inderdaad een TT zijnquote:
Officieel onthullen en uitleg geven over hun aandeel erin.quote:Op maandag 16 december 2019 15:06 schreef Mrsloveable het volgende:
Gaan ze nu doen dan, die domme ding showen buiten?
Ik bedank diegene daar ook altijd netjes voor hoor.quote:Op maandag 16 december 2019 15:06 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
En je geeft het netjes aan.
Zat hier die dan ff de moeite nemen om deze ondakbare taak van je over te nemen.![]()
![]()
Zo is de COS gelukkig nog wel.
Vind die van uto1 toch wel mooier..quote:Op maandag 16 december 2019 15:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Officieel onthullen en uitleg geven over hun aandeel erin.
Dat ook inderdaad maar anderen hadden minder geduld en dat redde ik dan niet.quote:Op maandag 16 december 2019 15:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou 2min is de tijd, en dat is wel lang toch?
Maar goed je moet op dat moment ook maar een TT weten..
Lekker hoor, succes en eet ze.quote:Op maandag 16 december 2019 15:10 schreef formule het volgende:
Ik ga een tosti maken,met salamien natuurlijk kaas
Toen met meer zorg gemaakt.quote:Op maandag 16 december 2019 15:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind die van uto1 toch wel mooier..
Mocht maar 1x5 punten worden gegeven dus aan 1 bewoner.quote:Op maandag 16 december 2019 15:14 schreef Poezewoes het volgende:
Heeft alleen Brandon punten gekregen?
Ok,dankjequote:Op maandag 16 december 2019 15:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mocht maar 1x5 punten worden gegeven dus aan 1 bewoner.
Ja, dat doe/deed je altijd netjesquote:Op maandag 16 december 2019 15:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik bedank diegene daar ook altijd netjes voor hoor.
Heel toevallig allemaal weer ..quote:Op maandag 16 december 2019 15:26 schreef Hznootje het volgende:
Iedereen opruimen en Merel moet toevallig net weer even iets anders ‘ belangrijks’ doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SorryIk heb kanker en verder ben ik gewoon dezelfde.
En je dan nog afvragen waarom je zo weinig stemmen krijgtquote:Op maandag 16 december 2019 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heel toevallig allemaal weer ..
Even mijn respect voor jou,je bent een soort van finalist eigenlijk hier als MOD in in de COquote:
Ja, onbegrijpelijk hequote:Op maandag 16 december 2019 15:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En je dan nog afvragen waarom je zo weinig stemmen krijgt
quote:Op maandag 16 december 2019 15:29 schreef Aggie46 het volgende:
Betreft de TTBen je lekker mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry
SterkteIk doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.
Dank u dank uquote:Op maandag 16 december 2019 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even mijn respect voor jou,je bent een soort van finalist eigenlijk hier als MOD in in de CO
S.Hoe voelt dat voor jou,ga je nog campagne voeren? Of vertrouw je op je achterban? Vragen,vragen.
Dus je gaat winnen?quote:Op maandag 16 december 2019 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dank u dank u![]()
Nee hoor, geen campagne
Helemaal mee eens: respectquote:Op maandag 16 december 2019 15:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Even mijn respect voor jou,je bent een soort van finalist eigenlijk hier als MOD in in de CO
S.Hoe voelt dat voor jou,ga je nog campagne voeren? Of vertrouw je op je achterban? Vragen,vragen.
Daar gaat mijn idee.quote:
Ik wil wel even roepen: Kneuzen, tyfushond, luie honden, etc en dan snuiven en snot schieten.quote:
quote:Op maandag 16 december 2019 15:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja Merel moest gemotiveerd worden om ook mee te helpen met opruimen..
quote:Op maandag 16 december 2019 15:29 schreef Aggie46 het volgende:
Betreft de TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door ThunderBitch op 16-12-2019 15:50:14 ][b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Poosje geleden mee gekregen op de streams (dus van horen zeggen door snotkoker) dat er kopers zijn afgehaakt van weges de vervoers kosten.quote:Op maandag 16 december 2019 15:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de huisje nog opgehaald worden, of dat alles gesloopt wordt
De reden waarom Gerrit niet zou mogen winnen is dat hij zich ingelaten heeft met de gore plannetjes van Jessie en Merel. Alles beter dan Merel, dat dan weer wel.quote:Op maandag 16 december 2019 15:21 schreef freaky40 het volgende:
Gerrit overschreeuwd maar weer eens zijn eigen onvermogen om dit programma winnend te kunnen afsluiten...
Oh dan ben inderdaad gek als je duur moet betalen voor vervoers kosten, niet zeker weten of huisje wel heel aan komt etcquote:Op maandag 16 december 2019 15:42 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Poosje geleden mee gekregen op de streams (dus van horen zeggen door snotkoker) dat er kopers zijn afgehaakt van weges de vervoers kosten.
En van Joa en Timquote:Op maandag 16 december 2019 15:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De reden waarom Gerrit niet zou mogen winnen is dat hij zich ingelaten heeft met de gore plannetjes van Jessie en Merel.
Dat was in begin nog wel leuk met Joa en Timquote:
Zeker weten. Dit is een misbaksel.quote:Op maandag 16 december 2019 15:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind die van uto1 toch wel mooier..
Alles netjes achterlaten voor dat de bulldozers het terrein helemaal weer met de grond gelijk makenquote:Op maandag 16 december 2019 15:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Kennen jullie die 5 finalisten uit Uto 2 ? Nee nou ik wel die gingen opruimen
quote:Op maandag 16 december 2019 15:10 schreef formule het volgende:
Ik ga een tosti maken,met salamien natuurlijk kaas
Daar had ik minder moeite mee. Zeker Joa vond ik een prachtkerel.quote:
Ja, maar ze hadden toch al eerder de boel kunnen opruimen?quote:Op maandag 16 december 2019 15:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles netjes achterlaten voor dat de bulldozers het terrein helemaal weer met de grond gelijk maken
eh ... waarom ..quote:Op maandag 16 december 2019 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja, maar ze hadden toch al eerder de boel kunnen opruimen?
Omdat ze zich toch vervelenquote:
quote:Op maandag 16 december 2019 15:50 schreef chufi het volgende:
[..]
dan hadden ze er vanaf het begin al mee aan de slag gemoeten
Is dat ding niet verkocht?quote:Op maandag 16 december 2019 15:52 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Buiten keuken, 1 keer gebruikt?
(kunnen der ook 5 wezen natuurlijk)
gaat richting container.
Ook weer zo'n briljant idee wat door snotkoker geaccordeerd werd
Naar de poort, was waarschijnlijk allemaal leenspul, en moet weer worden ingeleverd.quote:Op maandag 16 december 2019 15:52 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Buiten keuken, 1 keer gebruikt?
(kunnen der ook 5 wezen natuurlijk)
gaat richting container.
Ook weer zo'n briljant idee wat door snotkoker geaccordeerd werd
Ja, hij gaat de container voorbij.quote:Op maandag 16 december 2019 15:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Naar de poort, was waarschijnlijk allemaal leenspul, en moet weer worden ingeleverd.
Zag Brandon ook die richting opgaan met elektronische gereedschap.quote:Op maandag 16 december 2019 15:57 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ja, hij gaat de container voorbij.
Sorry.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |