Gister ook gekeken.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:27 schreef Amarantha het volgende:
Is er inmiddels al meer bekend over de nieuwe Lizzie McGuire?
Sinds april is er niets nieuws meer. Productie is sinds februari stopgezet en sinds april zijn er nieuwe gesprekken.quote:
Jammerquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:34 schreef Aether het volgende:
[..]
Sinds april is er niets nieuws meer. Productie is sinds februari stopgezet en sinds april zijn er nieuwe gesprekken.
Gewoon die zwangerschap eruit videoshoppenquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jammeren ik zie dat Hilary Duff zwanger is dus mweh zal wel niet snel meer gebeuren zo te zien.
Vraag me dan af of het überhaupt naar Disney komt. De reden dat ze stopten was dat "Lizzie" het liever naar Hulu zag verhuizen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:36 schreef Amarantha het volgende:
Keek het vroeger altijd dus Lizzie die dan nu ook 30 is nu vind ik wel een leuk idee.Hopelijk komt het ooit nog.
Mja, solo of groep, als er weinig te zien is kun je niet kijken hequote:Op maandag 26 oktober 2020 12:08 schreef Aether het volgende:
Disney+ begint met aanbieden GroupWatch in Nederland
Streamingdienst Disney+ is begonnen met het aanbieden van de functie GroupWatch in Nederland. Met de functie is het mogelijk om met zes mensen tegelijk een bepaalde stream te kijken en erop te reageren.
De aftiteling is de helft van de tijdsduur.quote:Op zaterdag 7 november 2020 09:47 schreef dud0r het volgende:
Die Olaf short gekeken. Is ongeveer net zo lang als de trailer
Ja dat dacht ik ook. Maar hij was wel leuk inderdaadquote:Op zaterdag 7 november 2020 13:07 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
De aftiteling is de helft van de tijdsduur.
Vond 'm best leuk, maar toen ik die aftiteling zag, op de helft van de tijd, dacht ik: dit is een foutje!
Dat is niet het punt. De Olaf short duurt maar iets van 10 minuten in totaal, hiervan is 5 minuten aftiteling, de helft van de tijd dus.quote:Op maandag 9 november 2020 11:49 schreef linebear het volgende:
Dat is met Mandalorian ook zo, ook zeker 5 minuten aan aftiteling
Komt door al die aanhangsels van buitenlandse stemmen in de nagesynchroniseerde versies. Ik vind dat Disney+ dit niet netjes toontquote:Op maandag 9 november 2020 12:33 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Dat is niet het punt. De Olaf short duurt maar iets van 10 minuten in totaal, hiervan is 5 minuten aftiteling, de helft van de tijd dus.
Dit is ook ergernis nummer 1 voor mij. Mijn dochters kijken graag de knabbel en babbel / Minnie-filmpjes van 2 minuten. En dan met 3 minuten aftiteling erbij... Netflix doet dit toch een stuk fijner.quote:Op maandag 9 november 2020 14:03 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Komt door al die aanhangsels van buitenlandse stemmen in de nagesynchroniseerde versies. Ik vind dat Disney+ dit niet netjes toont
Er was al een soortgelijke serie (vier seizoenen IIRC). Een deel waren landthema's waaronder Nederland.quote:Op vrijdag 4 december 2020 15:49 schreef Flitskikker het volgende:
Elke vrijdag komen er 2 afleveringen van 8 minuten. Zitten best leuke afleveringen tussen. Zeker niet alleen leuk voor kinderen.
Wie in het Engels kijkt met Nederlandse ondertiteling... Sommige afleveringen (ook sommige die nog moeten komen) zijn met ondertitels van ondergetekende.
nog nooit last van gehad, degene die je linkt kan ik ook gewoon afspelenquote:Op zondag 15 november 2020 23:23 schreef mschol het volgende:
ik zit weer eens te kijken en valt mij op dat heel veel gewoon niet af te spelen is?
ik lijk niet direct een lijn te ontdekken hierin.. maar deze staat bv wel als suggested en ook op de "hoofdpagina"
maar ik heb naast een + knopje geen afspeelknop..
en dit is dus met heel veel content..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |