Ik ga weer even verder...
2x Charlotte Perelli / Nilssen..... Ja, toen ze in '99 won, vond ik het een Abba-aftreksel (het liedje dan). Anno 2019 vind ik Charlotte een aftreksel van de Charlotte van 20 jaar geleden! Hahaha.... Jammer hoor. Was echt een mooie dame, botox is eng! Maar goed, weet niet of ze live zong, maar het was echt wel goed!! Beide keren geweldig opgetreden!
Sandra Kim - Ja, die dame kan zingen en ze was leuk! En ze kreeg de zaal super mee. Echt leuk!
Marie Myriam - euh... waarom heb ik geen plaspauze genomen....
De franstalige nummers die volgden, konden mij maar weinig bekoren en toch werd ik wakker met Si la vie est cadeau. Gek he hoe dat werkt?
Edsilia zong goed, trad goed op, pluim voor haar!
Marlayne en Mandy vond ik meh, maar dat komt ook, omdat ik hun inzendingen maar meh vond. Vond het eigenlijke ook wel plaspauze moment, maar ben WEER niet gegaan!
Getty!!! Jaa.... was niet live, he? Of wel?? Heeeerrrrrlijk nummer, leuk hoe de zaal erin meeging en "DOEI!" van Getty, heb gewoon hardop gelachten. Heerlijk wijffie!!
Emmelie - vind het nog steeds 3x nix...
Niahm - dat was echt rennen naar de wc, want ik kon de plaspauze echt niet meer uitstellen. Toen ik eruit kwam, zag ik dat men echt en masse een plaspauze ging houden, blijkbaar is Niahm bij velen een opvullertje. Zelfde geldt voor Eimar Quinn, al vond ik dat ze geweldig vond. Vind gewoon al die Ierse jaren 90 inzendingen wat minder leuk...
Katrina - begon niet echt vlot, dacht ff dat ze haar stem kwijt was. Maar wat een show he, met die lichtjes, prachtig!! En echt een heel leuk lied!!
Keiino - het moment dat ik op wilde springen om te dansen, maar toch maar ff bleef filmen voor het thuisfront. 1 woord - GENOT!
1 Olsen
brother - meezinger dit. Sja, die man is wel echt oud en zijn stem klinkt niet echt meer, maar hij zong tenminste live!
Lenny - heldin!! Zelf gespeeld, goed gezongen en een prachtnummer. Heb mee zitten brullen hoor!
Ruth Jacott - nooit iets mee gehad, als ik een plaspauze zou willen, zou dit een mooi moment zijn.
Nicole - jammer, zonder gitaar. Maar ze zingt nog steeds geweldig, ook erg leuk dat het deels in het Nederlands gezongen werd. Wordt altijd heel blij als ik dit nummer hoor. Echt een evergreen!
Johnny Logan is mijn held!! Hoe die zingt, hoe hij zicht op het podium begeeft!!! Ooohhhhh heerlijk deze man. Ik dacht dat Lazarev geweldige vocalen heeft, maar Johnny was voor mij toch echt het hoogtepunt van de avond!!
Linda Martin - sja...
Gali Atari - TOP lied, toegevoegde waarde van Tim en Buddy weet ik ff niet, maar is gewoon een heerlijke meezinger. Was hier nou ook een stukje in het Nederlands gezongen?
Netta - FEEESTJE!
Serhat - FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESTJEEEE!
Ell en gelukkig geen Nikki!!! - dat vierkant uit Mekka tussen het publiek, wat had het voor nut??
Heerlijk meeklappen met Soldi!!!
Verka - mijn 2e hoogtepunt van de avond!!! Vooral dat stukje na afloop, toen ze het podium afliepen, erg leuk gedaan.
Fuego in een nieuw jasje.... middenmoot voor mij.
Loreen als afsluiter, goed gepland, klonk idd wel anders, maar nog steeds goed!