Omdat het lekker is?quote:
Daarvoor zijn de zero varianten uitgevonden... genoeg mensen die dat lekker vinden en dus veel drinkenquote:Denk juist dat er steeds meer mensen minder suikerwater drinken
Je kunt het zo sterk maken als je zelf wiltquote:Op maandag 16 december 2019 01:02 schreef Gehrman het volgende:
Ik drink regelmatig Spa Rood en zo'n SodaStream leek me daarom wel wat. Maar ik lees al dat de prik niet zo sterk is als een fles Spa Rood.
Waarom zou het veel minder opleveren? Mensen gaan er niet minder door drinken lijkt me en de productie en transportkosten gaan omlaag.quote:Op maandag 16 december 2019 04:35 schreef I het volgende:
Die siropen zijn er wel, maar dan enkel voor frisdrankautomaten in de horeca, dan koop je het in zakken.
De reden dat ze het voor de consument niet op de markt brengen is simpelweg dat het veeeeeel minder oplevert.
Zeker, vandaar dat beiden al vele jaren bestaan en goed verkocht worden.quote:Op maandag 16 december 2019 00:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
SodaStream is zo'n hype product dat straks tussen de airfryers op de koningsmarkt ligt.
Van de airfryer geloof ik dat niet, juist dat omdat het patent van de originele maker is verlopen waardoor er goedkopere alternatieve airfryers te verkrijgen zijn, en consumenten dus niet verplicht het dure origineel moeten aanschaffen.quote:Op maandag 16 december 2019 00:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
SodaStream is zo'n hype product dat straks tussen de airfryers op de koningsmarkt ligt.
SodaStream bestaat pas sinds 1903 inderdaad, dat is wel vrij nieuw. In de loop der jaren hebben ze Soda-Club overgenomen en ondertussen zijn ze zelf onderdeel van PepsiCo.quote:Op maandag 16 december 2019 09:48 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Van de airfryer geloof ik dat niet, juist dat omdat het patent van de originele maker is verlopen waardoor er goedkopere alternatieve airfryers te verkrijgen zijn, en consumenten dus niet verplicht het dure origineel moeten aanschaffen.
SodaStream moet dus op den duur ook generiek willen worden (lees: verlopen of geen patent) willen ze door een breed publiek gebruikt willen worden.
Die limoen variant van Teisseire gebruik ik voor mijn sodastream, die is goed te doenquote:Op maandag 16 december 2019 01:59 schreef Ifrane het volgende:
Als ik zin heb in een frisdrank dat anders is dan cola zero, dan gebruik ik deze siropen. Misschien is dit wat voor je?
Beetje Fanta Lemon Zero-achtig, he?quote:Op maandag 16 december 2019 14:20 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Die limoen variant van Teisseire gebruik ik voor mijn sodastream, die is goed te doenDe standaard sodastream siroopjes zijn me allemaal te zoet (en ja, je kan minder siroop gebruiken, maar dan zijn ze veelal veel te laf)
Oh dus wel van PepsiCo, dat wist ik niet. Waarom is er dan nog geen Pepsi en Pepsi Max siroop op de markt?quote:Op maandag 16 december 2019 10:02 schreef GereDathan het volgende:
[..]
SodaStream bestaat pas sinds 1903 inderdaad, dat is wel vrij nieuw. In de loop der jaren hebben ze Soda-Club overgenomen en ondertussen zijn ze zelf onderdeel van PepsiCo.
Het verdienmodel is niet het apparaat, dat is over het algemeen een simpel plastic ding, maar de cilinders en siropen. Er zijn wel mogelijkheden in de markt, maar omdat het allemaal goed geregeld is en niet al te duur komen er geen alternatieven op de markt. Patent is volgens mij niet van toepassing.
Omdat ze waarschijnlijk een stuk meer verdienen met het verkopen van losse flessen.quote:Op maandag 16 december 2019 15:42 schreef Mark_nl het volgende:
[..]
Oh dus wrl van PepsiCo, dat wist ik niet. Waarom is er dan nog geen Pepsi en Pepsi Max siroop op de markt?
En wat te denken dat ze dan de smaak niet meer kunnen garanderen? Ze willen niet dat mensen hun merk gaan associëren met een of andere gare nepsmaak.quote:Op maandag 16 december 2019 15:57 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Omdat ze waarschijnlijk een stuk meer verdienen met het verkopen van losse flessen.
Airfryer is juist een koningsapparaat.quote:Op maandag 16 december 2019 00:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
Waar koop jij ze zoal? En hebben die ook een online winkel?quote:Op maandag 16 december 2019 09:39 schreef GereDathan het volgende:
Ik heb al jaren een SodaStream en heb het geluk dat ik regelmatig in Duitsland en België kom waar de siropen goedkoper zijn en een veel groter aanbod kennen.
Dat kunnen ze met postmix voor de horeca ook niet... Als ze de juiste verhoudingen op hun verpakking zetten en mensen houden zich daar aan, dan moet dat geen zwaarwegend argument zijn lijkt mijquote:Op maandag 16 december 2019 16:03 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En wat te denken dat ze dan de smaak niet meer kunnen garanderen? Ze willen niet dat mensen hun merk gaan associëren met een of andere gare nepsmaak.
Een airfryer is toch eigenlijk niets meer dan een compacte heteluchtoven?quote:Op maandag 16 december 2019 16:38 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Airfryer is juist een koningsapparaat.![]()
Zie dat steeds meer mensen zo'n ding hebben.
Meestal de HIT in Duitsland.quote:Op maandag 16 december 2019 18:38 schreef Mark_nl het volgende:
[..]
Waar koop jij ze zoal? En hebben die ook een online winkel?
Sneller en je kunt hem buiten zetten zodat je huis niet dagen stinkt. Kippenvleugels in 25min heerlijk klaar. Daarnaast gaan de standaard snacks ook top.quote:Op maandag 16 december 2019 18:43 schreef Mark_nl het volgende:
[..]
Een airfryer is toch eigenlijk niets meer dan een compacte heteluchtoven?
Als het gewone cola is maakt het kennelijk niet uit, light varianten gaan 9 maanden mee: http://syrupsupply.com/faq/quote:Op dinsdag 17 december 2019 21:09 schreef Mark_nl het volgende:
Zou de houdbaarheid van die 10L verpakkingen postmix echt zo kort zijn of valt dat wat mee?
Hoe meer suiker, zout of zuur een levensmiddel bevat, hoe langer het te bewaren is.quote:Op dinsdag 17 december 2019 22:12 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Als het gewone cola is maakt het kennelijk niet uit, light varianten gaan 9 maanden mee: http://syrupsupply.com/faq/
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:47 schreef Bocaj het volgende:
Koop geen Coca-Cola producten meer!
Het is een heel eng politiek bedrijf geworden!
Bekijk de filmpjes maar op hun YouTube site en kijk de aflevering van Jensen maar terug over Coca-Cola!
Het is wél waar!quote:
Mijn alu-hoedje zit helaas in de wasmachine,quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:05 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Het is wél waar!
Bekijk de kerstcommercial maar eens....
Het is jammer dat je het niet wilt inzien!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:06 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Mijn alu-hoedje zit helaas in de wasmachine,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |