Sinds hij het WK2014 won volgens mij. Zes jaar dus.quote:Op maandag 16 december 2019 00:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hij staat ook al 7-8 jaar bovenaan ofzo? KOEKOEK
Sinds 2013 lees ik bij PDC.quote:Op maandag 16 december 2019 00:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds hij het WK2014 won volgens mij. Zes jaar dus.
Ja sinds 1 januari ook echt lolquote:Op maandag 16 december 2019 00:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sinds hij het WK2014 won volgens mij. Zes jaar dus.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 | 1. Michael van Gerwen 32. Ricky Evans v Mark McGeeney 16. Jonny Clayton v Ryan Joyce // Jan Dekker 17. Stephen Bunting v Jose Justicia 8. James Wade v Ritchie Edhouse // Boris Koltsov 25. Steve Beaton v Kyle Anderson Darius Labanauskas 24. Max Hopp v Gabriel Clemens // Benito van de Pas Luke Woodhouse 29. Dimitri Van den Bergh v Josh Payne // Diogo Portela 13. Adrian Lewis v Cristo Reyes // Lourence Ilagan 20. Darren Webster v Yuki Yamada 5. Gary Anderson v Brendan Dolan 28. Steve West v Ryan Searle // Robbie King 12. Nathan Aspinall v Danny Baggish 21. Krzysztof Ratajski v Zoran Lerchbacher Kim Huybrechts 31. Danny Noppert v Steve Lennon // Callan Rydz 15. Joe Cullen v James Wilson // Nico Kurz Luke Humphries 7. Peter Wright v Rowby-John Rodriguez // Noel Malicdem 26. Keegan Brown v Mickey Mansell // Seigo Asada 10. Dave Chisnall v Vincent van der Voort // Keane Barry 23. Jeffrey de Zwaan v Darin Young 3. Gerwyn Price v William O'Connor // Marko Kantele 30. John Henderson v James Richardson 14. Simon Whitlock v Harry Ward // Madars Razma 19. Mervyn King v Ciaran Teehan 6. Daryl Gurney v Justin Pipe // Benjamin Pratnemer 27. Glen Durrant v Jose De Sousa // Damon Heta 11. Mensur Suljovic v Ted Evetts // Fallon Sherrock 22. Chris Dobey v Ron Meulenkamp // Ben Robb |
Evansgod. Jammer dat die misschien tegen MvG moet. Wat een mooie kerel is datquote:Op maandag 16 december 2019 00:58 schreef El-Stinho het volgende:
Even het brekket.
[ code verwijderd ]
Wel tof dat hij sinds september 2018 echt beter is gaan gooien. Dit jaar veel geld misgelopen door steeds in de tweede ronde als seed op Euro Tours te verliezen waardoor je geen geld krijgt op je ranking.quote:Op maandag 16 december 2019 00:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Evansgod. Jammer dat die misschien tegen MvG moet. Wat een mooie kerel is dat
Vergeet niet dat hij tussendoor nog terug naar zijn werk is gegaan en dankzij hulp hier weer staat. Des te knapper dat je ook potjes wint. Je MOET immers ivm geld etc etc.quote:Op maandag 16 december 2019 01:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel tof dat hij sinds september 2018 echt beter is gaan gooien. Dit jaar veel geld misgelopen door steeds in de tweede ronde als seed op Euro Tours te verliezen waardoor je geen geld krijgt op je ranking.
Geldt ook voor een Pipe. Knap dat je je na een lastige periode en het mislopen van het WK toch weer in de lift kan geraken.quote:Op maandag 16 december 2019 01:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij tussendoor nog terug naar zijn werk is gegaan en dankzij hulp hier weer staat. Des te knapper dat je ook potjes wint. Je MOET immers ivm geld etc etc.
Vd Pas ook trouwens.quote:Op maandag 16 december 2019 01:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geldt ook voor een Pipe. Knap dat je je na een lastige periode en het mislopen van het WK toch weer in de lift kan geraken.
Die heeft wel heel veel pech door Clemens te loten.quote:
Ik denk dat Clemens veel pech gaat hebben en we de VD Pas gaan zien waar hij op zijn top gaat spelen.quote:Op maandag 16 december 2019 01:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die heeft wel heel veel pech door Clemens te loten.
Dat wil iedereen wel. Feit is dat Clemens het constant laat zien.quote:Op maandag 16 december 2019 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat Clemens veel pech gaat hebben en we de VD Pas gaan zien waar hij op zijn top gaat spelen.
Mwa Clemens heb ik ook vaak genoeg redelijk zien spelen. Daarbij mof en wrat op gezicht. Conclusie 3-0 voor Benitokapsalongod.quote:Op maandag 16 december 2019 01:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat wil iedereen wel. Feit is dat Clemens het constant laat zien.
Het leven is beter op de Jeffrey-bandwagon.quote:Op maandag 16 december 2019 01:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa Clemens heb ik ook vaak genoeg redelijk zien spelen. Daarbij mof en wrat op gezicht. Conclusie 3-0 voor Benitokapsalongod.
Sowieso. Muntjes scheppen met Swaantjes.quote:Op maandag 16 december 2019 01:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het leven is beter op de Jeffrey-bandwagon.
Nog wat van Dimitri gehoord? Heeft zich netjes voor de najaartoernooien gekwalificeerd maar niet echt goed gepresteerd.quote:Op maandag 16 december 2019 01:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sowieso. Muntjes scheppen met Swaantjes.
Nope. Niks vernomen allen.quote:Op maandag 16 december 2019 01:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog wat van Dimitri gehoord? Heeft zich netjes voor de najaartoernooien gekwalificeerd maar niet echt goed gepresteerd.
Wel vernomen dat Jelle het graag zou willen uitpraten met MvG, maar dat familie Dafne o.a. Jelle heeft lopen bedreigen en gekkigheid.quote:Op maandag 16 december 2019 01:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog wat van Dimitri gehoord? Heeft zich netjes voor de najaartoernooien gekwalificeerd maar niet echt goed gepresteerd.
Zwaar leven in Brabant allen.quote:Op maandag 16 december 2019 01:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel vernomen dat Jelle het graag zou willen uitpraten met MvG, maar dat familie Dafne o.a. Jelle heeft lopen bedreigen en gekkigheid.
Nouja ik denk dat als MvG het hem kan vergeven er mooie dingen kunnen ontstaan. Die 2 waren onverslaanbaar als koppel.quote:
Vroeger nog als het grote Keukenconcurrent-trio overgestapt met Vincent (lol).quote:Op maandag 16 december 2019 01:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat als MvG het hem kan vergeven er mooie dingen kunnen ontstaan. Die 2 waren onverslaanbaar als koppel.
Frank (onze cafebaas) kan wel janken. Kenker XQMAX honden.quote:Op maandag 16 december 2019 01:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeger nog als het grote Keukenconcurrent-trio overgestapt met Vincent (lol).
quote:Op maandag 16 december 2019 01:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeger nog als het grote Keukenconcurrent-trio overgestapt met Vincent (lol).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |