achjoh al was je 80 als je blauw wil, dan wil je blauwquote:Op zondag 15 december 2019 23:16 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Die ui loopt meer dan twee jaar achter. Naar de 60 en blauwe haren is sneu.
Terecht dat je opdrachten hebt, zeer terecht.
verdorie dat rijmt bijna. Ik houd niet van rijmquote:Op zondag 15 december 2019 23:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
achjoh al was je 80 als je blauw wil, dan wil je blauw
oh wat zeg ik nou
Ik had hetzelfde en raakte in paniek en toen wist ik niets meer.quote:Op zondag 15 december 2019 23:19 schreef Leandra het volgende:
Ik was even bang voor een TT met blauw erin en die dan weer helemaal verkeer begrepen zou worden, en niet vanwege een blauwe Sabine
Bééldig!quote:Op zondag 15 december 2019 23:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hello mrs. Slocombe...
[ afbeelding ]
soms kijk ik wel oude engelse series terug, laatst de onidinlijn was wel leuk en veel nog herkenbaar, alleen als kind had je niet door dat het zo nep was. er was op een gegeven moment een storm toen ze op zee zogenaamd zaten het beeld ging steeds heen en weer maar de lamp bleef gewoon hangen die zwiepte niet meequote:Op zondag 15 december 2019 23:35 schreef Leandra het volgende:
Ja, was idd leuk, zou nu wel totaal achterhaald zijn
Was het toen eigenlijk al, maar nu is het verschil zo groot dat we ons niet meer voor kunnen stellen dat het toen zo geweest is.
Welja, who care's anywayquote:Op zondag 15 december 2019 23:38 schreef yvonne het volgende:
Dames en heren en Ian, bedtijd, het was een vermoeiende dag.
Morgen kijk ik naar feedback.
Slaap lekker Yvquote:Op zondag 15 december 2019 23:38 schreef yvonne het volgende:
Oh, de Onedin line was idd geweldigquote:Op zondag 15 december 2019 23:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
soms kijk ik wel oude engelse series terug, laatst de onidinlijn was wel leuk en veel nog herkenbaar, alleen als kind had je niet door dat het zo nep was. er was op een gegeven moment een storm toen ze op zee zogenaamd zaten het beeld ging steeds heen en weer maar de lamp bleef gewoon hangen die zwiepte niet mee
.... en de SC neem ik aan.quote:Op zondag 15 december 2019 23:38 schreef yvonne het volgende:
Geef ff een deel?quote:
De mensen die hier posten met name. Waarom ga je niet gewoon schunnige naampjes verzinnen voor de bewoners van Utopia in de Cos. Da's pas leuk.quote:
Vroeg ik je wat?quote:Op zondag 15 december 2019 23:44 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
De mensen die hier posten met name. Waarom ga je niet gewoon schunnige naampjes verzinnen voor de bewoners van Utopia in de Cos. Da's pas leuk.
Dit was een serie uit mijn jeugdquote:Op zondag 15 december 2019 23:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, de Onedin line was idd geweldig
Daar was ik destijds eigenlijk te jong voor, maar soms kreeg je er wel eens wat van mee.
Waarom begin je hier niet eens, toen een mod besloot om nadat een stormpje geluwd was de boel toch nog maar eens in brand stekenquote:Op zondag 15 december 2019 23:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geef ff een deel?
Mag ik nu naar bed?
Wat was ik verliefd op die man. Bovenhands gitaarspelen ❤quote:Op zondag 15 december 2019 23:38 schreef yvonne het volgende:
Ja morgen!quote:Op zondag 15 december 2019 23:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waarom begin je hier niet eens, toen een mod besloot om nadat een stormpje geluwd was de boel toch nog maar eens in brand steken
UTO / [UTO SC#2630] FOK!Gespuis
Slaap lekker
Wel grappig, nou lees ik daar dat je in 2019 niet meer kunt posten wat je in 2008 wel kon posten?quote:Op zondag 15 december 2019 23:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Waarom begin je hier niet eens, toen een mod besloot om nadat een stormpje geluwd was de boel toch nog maar eens in brand steken
UTO / [UTO SC#2630] FOK!Gespuis
Slaap lekker
sweet dreamsquote:Op zondag 15 december 2019 23:47 schreef Toverheks het volgende:
maar ik zwaai niet maar wens iedereen slaap lekker
Tip: als je ze in een verpakking per 10 hebt altijd een nieuwe verpakking nemen op de 1ste, 11de en 21ste van de maand, kom je altijd goed uit, en bij maanden van 31 dagen maak je een pil uit een extra strip op (en die van februari natuurlijk).quote:Op zondag 15 december 2019 23:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja morgen!
En nu weet ik niet meer of m'n medicijnen genomen heb en ga ik ze gewoon nog een keer nemen.
Wat je wilt, het is jou dag vandaagquote:Op zondag 15 december 2019 23:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Niet nodig, schreeuwerds van onzin dien ik sowieso van repliek als ik daar zin in heb.
Mooiquote:Op maandag 16 december 2019 00:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat je wilt, het is jou dag vandaag
( uit de bibliotheek Standaart Antwoorden )
Uiteraard, maar ik beweer precies het tegenovergestelde van wat er in dat topic beweerd werd.quote:
Is niet mijn bewering , maar wat jij nu ziet is niet de situatie geweest tijdens Utopia, ik heb nog nooit zoveel valide posts zien verdwijnen en censuur toegepast zien worden in dit wat ooit het "Bolwerk van vrijheid" en de kritische noot was.quote:Op maandag 16 december 2019 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik beweer precies het tegenovergestelde van wat er in dat topic beweerd werd.
Posten zoals in 2008 kan nagenoeg FOK!breed gewoon nog, vooral omdat met toen nog veel strenger was op zaken waar men nu onder het mom van de veranderende tijden en de "vrijheid van meningsuiting" veel meer ruimte voor geeft.
Dus ja, het verbaast me wel lichtelijk als ik lees van "ik post nog net zo als in 2008 en daar is nog nooit wat mis mee geweest" dat daar dan een reactie op komt van "Tsja, in 2019 kun je nou eenmaal niet meer zo posten als in 2008".
Nee, ik weet dat het niet jouw bewering was, ik las dat slechts in het topic dat je gelinkt had.quote:Op maandag 16 december 2019 00:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Is niet mijn bewering , maar wat jij nu ziet is niet de situatie geweest tijdens Utopia, ik heb nog nooit zoveel valide posts zien verdwijnen en censuur toegepast zien worden in dit wat ooit het "Bolwerk van vrijheid" en de kritische noot was.
Word je daar vrolijk van?quote:Op maandag 16 december 2019 10:26 schreef yvonne het volgende:
Gewoon om mezelf even op te vrolijken:
Als je al die zooi moet nalezen wel ja.quote:
Ja dat kan ik me dan wel weer voorstellen, voor heel even.quote:Op maandag 16 december 2019 10:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als je al die zooi moet nalezen wel ja.
Voor heel even
KIJK< WE ANTWOORDEN OP JE!!!quote:Op maandag 16 december 2019 10:58 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me dan wel weer voorstellen, voor heel even.
Julliequote:
Spannend! Veel plezier!quote:Op maandag 16 december 2019 13:04 schreef Soulraven het volgende:
[ afbeelding ]
Dan komt je Secret Santa cadeau binnen.
quote:Op maandag 16 december 2019 13:04 schreef Soulraven het volgende:
[ afbeelding ]
Haha leuk, maar ook wel luguber.quote:Op maandag 16 december 2019 13:04 schreef Soulraven het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, ze weten dat ik van horror hou.quote:Op maandag 16 december 2019 13:22 schreef shiitake het volgende:
[..]
Haha leuk, maar ook wel luguber.
Wanneer mag je het uitpakken? Eerste Kerstdag?quote:Op maandag 16 december 2019 13:26 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Haha, ze weten dat ik van horror hou.
Zodra iedereen zijn of haar pakket heeftquote:Op maandag 16 december 2019 13:36 schreef shiitake het volgende:
[..]
Wanneer mag je het uitpakken? Eerste Kerstdag?
Spannend!quote:Op maandag 16 december 2019 13:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Zodra iedereen zijn of haar pakket heeft
Heerlijkquote:Op maandag 16 december 2019 15:46 schreef Soulraven het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg een tip dat hij open moest. Cadeaus zitten hier in
Geweldig!quote:Op maandag 16 december 2019 15:46 schreef Soulraven het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kreeg een tip dat hij open moest. Cadeaus zitten hier in
Kruising Peruaanse naakthond en chihuahuaquote:Op maandag 16 december 2019 17:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Geweldig!
Hond vindt het ook interessant. Is dat een Chinese naakthond?
Oh aparte combinatie. Hoop niet dat de chihuahua de moeder was. Lijkt me lastig met bevallen en zo.quote:Op maandag 16 december 2019 17:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Kruising Peruaanse naakthond en chihuahua
Gelukkig is niet elke chihuahua zo'n miniding van onder een kilo. Ken de ouders niet. Heb hem overgenomen van iemand die bij haar man weggingquote:Op maandag 16 december 2019 17:26 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh aparte combinatie. Hoop niet dat de chihuahua de moeder was. Lijkt me lastig met bevallen en zo.
Oh geen idee. Maar zie dan inderdaad gelijk zo'n miniding voor me die in je hand past. Maar wel gaaf hoor, een naakthond. Die zie je niet zoveel.quote:Op maandag 16 december 2019 17:29 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Gelukkig is niet elke chihuahua zo'n miniding van onder een kilo. Ken de ouders niet. Heb hem overgenomen van iemand die bij haar man wegging
Nee en ik wilde het al zo lang. Heb ook een naakthamster, sinds kort.quote:Op maandag 16 december 2019 17:41 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh geen idee. Maar zie dan inderdaad gelijk zo'n miniding voor me die in je hand past. Maar wel gaaf hoor, een naakthond. Die zie je niet zoveel.
Oh een naakthamster ken ik nog niet. Wel een naaktcavia en naaktkatten uiteraard. Ik ken iemand met naaktkatten, maar ik vind m'n eigen pluizige kat toch wel iets fijner aaien eerlijk gezegd. Alhoewel het velletje van een naaktkat wel weer heerlijk warm is. En voor mensen met een allergie is het wel fijn dat ze toch een kat kunnen houden.quote:Op maandag 16 december 2019 17:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee en ik wilde het al zo lang. Heb ook een naakthamster, sinds kort.
Vraag me af hoe ff er bij loopt. 🤣quote:Op maandag 16 december 2019 17:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Nee en ik wilde het al zo lang. Heb ook een naakthamster, sinds kort.
Waarschijnlijk een kale kop, of een bek vol haar en een lange staartquote:Op maandag 16 december 2019 20:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag me af hoe ff er bij loopt. 🤣
🤣quote:Op maandag 16 december 2019 20:40 schreef franka het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kale kop, of een bek vol haar en een lange staartGnagna
Hahaha, die heeft lang haar en een baard.quote:Op maandag 16 december 2019 20:40 schreef franka het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een kale kop, of een bek vol haar en een lange staartGnagna
quote:Op maandag 16 december 2019 20:49 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hahaha, die heeft lang haar en een baard.
Met jou kan ik pratenquote:
Ik ben ramptoerist en ga kijkenquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:56 schreef BloesBloes het volgende:
Vanavond de Roast van Ali B en ik ben nieuwsgierig dus ik ga kijken
Ik vind Ali erg overrated.quote:Op dinsdag 17 december 2019 10:56 schreef BloesBloes het volgende:
Ja op welk gebied vraag je je dan af. Kijk het is een hele gemiddelde rapper, maar het is een allround artiest, gewiekste zakenman en miljonair hoor, vergis u niet.quote:
Als rapper. Nu hou ik daar sowieso niet zo van, dus dat verklaart al veelquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:47 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja op welk gebied vraag je je dan af. Kijk het is een hele gemiddelde rapper, maar het is een allround artiest, gewiekste zakenman en miljonair hoor, vergis u niet.
Mwahh, er zijn goeiequote:Op dinsdag 17 december 2019 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als rapper. Nu hou ik daar sowieso niet zo van, dus dat verklaart al veel
Yupquote:Op dinsdag 17 december 2019 11:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mwahh, er zijn goeie
Echt goed dit, melodieus ook!
Ja ik googelde ook even op leeftijdquote:
Ik kan hem niet zien, maar heb hem wel op opname staan. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 17 december 2019 10:56 schreef BloesBloes het volgende:
Ja Ali zelf vind ik ook niet zo wat, maar ben wel benieuwd wat ze over hem gaan roastenquote:
Ik hoop dat het niet te zoetsappig is.quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja Ali zelf vind ik ook niet zo wat, maar ben wel benieuwd wat ze over hem gaan roasten
Das het voordeel van opnemen, kan je llekker snel door spoelen naar de volgendequote:Op dinsdag 17 december 2019 13:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet te zoetsappig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |