Die zijn altijd mad.quote:Op zondag 15 december 2019 23:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel. Rechts twitter is alweer mad.
Genotquote:Op zondag 15 december 2019 23:50 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel. Rechts twitter is alweer mad.
quote:
twitter:superjan twitterde op zondag 15-12-2019 om 22:25:47-Ouderen (en anderen) afzeiken dat ze contant willen betalen.-Cashloos betalen slijten aan de burgertjes. -Enorm lange reclame/instructievideo voor staatsloterij . (knap als kritiek vermomd) -Canon aanpassing promo #zondagmetlubach Totale!!!! overheidspropaganda. reageer retweet
Lubach is ook altijd bijzonder vervelend, door altijd een 'probleem' uit te vergroten en dan belachelijk te maken. Tevens zelden grappig.quote:
Waar mensen zich druk om kunnen maken.quote:Op zondag 15 december 2019 23:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]twitter:superjan twitterde op zondag 15-12-2019 om 22:25:47-Ouderen (en anderen) afzeiken dat ze contant willen betalen.-Cashloos betalen slijten aan de burgertjes. -Enorm lange reclame/instructievideo voor staatsloterij . (knap als kritiek vermomd) -Canon aanpassing promo #zondagmetlubach Totale!!!! overheidspropaganda. reageer retweet
twitter:ariekana twitterde op zondag 15-12-2019 om 22:29:25@superjan Toto spelletjes bij #veronicainside waar de 3 overbetaalde deelnemers niet kunnen verliezen. #misleiding reageer retweet
Staatsloterij reclame?quote:Op zondag 15 december 2019 23:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]twitter:superjan twitterde op zondag 15-12-2019 om 22:25:47-Ouderen (en anderen) afzeiken dat ze contant willen betalen.-Cashloos betalen slijten aan de burgertjes. -Enorm lange reclame/instructievideo voor staatsloterij . (knap als kritiek vermomd) -Canon aanpassing promo #zondagmetlubach Totale!!!! overheidspropaganda. reageer retweet
De meer dan terechte keelontsteking voor de altijd niet sympathieke Marcel Maijer.quote:Op zondag 15 december 2019 23:52 schreef Szura het volgende:
Er zit steeds iemand door dat commentaar heen te hoesten
quote:Op zondag 15 december 2019 23:54 schreef Tagliano het volgende:
Eens zien wanneer het neeschudfestijn gaat beginnen
Zo.quote:Op zondag 15 december 2019 23:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waar mensen zich druk om kunnen maken.
Deze is wel goed
twitter:ariekana twitterde op zondag 15-12-2019 om 22:29:25@:superjan Toto spelletjes bij #veronicainside waar de 3 overbetaalde deelnemers niet kunnen verliezen. #misleiding reageer retweet
IK ZET EEN EENTJE HIER EN EEN TWEETJE DAARquote:Op zondag 15 december 2019 23:54 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waar mensen zich druk om kunnen maken.
Deze is wel goed
twitter:ariekana twitterde op zondag 15-12-2019 om 22:29:25@:superjan Toto spelletjes bij #veronicainside waar de 3 overbetaalde deelnemers niet kunnen verliezen. #misleiding reageer retweet
Mijn thorntonnee.gif is helaas stuk dus die moet ik weer eens reparerenquote:
Ik ben ook alles kwijtquote:Op zondag 15 december 2019 23:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mijn thorntonnee.gif is helaas stuk dus die moet ik weer eens repareren
Nu is Thorntons carrière zelf ook stuk dus wat dat betreft enigszins treffend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |