Dat kan een man toch ookquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:24 schreef Cronometer het volgende:
Ik ben blij dat ik als een zeester seks kan hebben.
Wat is hier nou interessant aanquote:
Swsquote:Op maandag 16 december 2019 23:25 schreef Cronometer het volgende:
waarom is Ash weg nou weer, komt dat door mij
Geen idee. Ik was nog bezig met zijn vriendin, stond hij op van zijn stoel dat voor het bed stond en kwam niet meer terug.quote:
Als je van harde seks houdt (iedereen is anders), dan kan ik een trio wel aanraden.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:23 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ben ik te jaloers voor. En als vrouw zou ik dan in het voordeel zijn, maar denk niet dat het slim is te doen.
Daar ga ik straks aan denken.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat is hier nou interessant aan
Ik hou van lang ja. Hard ook. Maar vrij traditioneel als in geen andere pikkies in mn buurt buiten een relatie om.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:33 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Als je van harde seks houdt (iedereen is anders), dan kan ik een trio wel aanraden.
Gewoon in de pleepot. Wel zo praktisch.quote:
Is het niet gewoon een dudequote:Op dinsdag 17 december 2019 00:38 schreef 00wildchild het volgende:
Stim je praat over niets anders dan seks. Gooi die jezelf opgelegde restricties eens los en ga gewoon je fucketlist beleven nu je nog lekker bent.
Respect. Kon ik dat maar.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik hou van lang ja. Hard ook. Maar vrij traditioneel als in geen andere pikkies in mn buurt buiten een relatie om.
Dat moet iedereen toch lekker zelf weten?quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:40 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Respect. Kon ik dat maar.
Als ik single ben, dan zijn mijn lusten sterker dan mijn principes. Dan slet ik lekker rond tot ik de ware ben tegengekomen.
Lang leve de condoom.
Denk dat je ipv “toen”, “tot” bedoeldequote:Op dinsdag 17 december 2019 00:40 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Respect. Kon ik dat maar.
Als ik single ben, dan zijn mijn lusten sterker dan mijn principes. Dan slet ik lekker rond tot ik de ware ben tegengekomen.
Lang leve de condoom.
Daarom zei ik respect, jij kan iets wat ik niet kan.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:41 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat moet iedereen toch lekker zelf weten?Niet mijn ding in ieder geval.
Ben gewoon geil af met een hoog libido. Het zijn geen zelf opgelegde restricties, ik bescherm mijzelf gewoon. Laat me er over praten man leipequote:Op dinsdag 17 december 2019 00:38 schreef 00wildchild het volgende:
Stim je praat over niets anders dan seks. Gooi die jezelf opgelegde restricties eens los en ga gewoon je fucketlist beleven nu je nog lekker bent.
Wat vreselijk.quote:
Kom nachtje met mij en fwb laten we je alle hoeken van de suite zien.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:41 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat moet iedereen toch lekker zelf weten?Niet mijn ding in ieder geval.
JA HET IS AL VERBETERD VERDULLEMEquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Denk dat je ipv “toen”, “tot” bedoelde
Oh het is al verbeterd.
Bitch pls, ik neuk jou en hem er uit. Dat jij aan meer pik heb gezogen zegt niets.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kom nachtje met mij en fwb laten we je alle hoeken van de suite zien.
Sorry moest het toch ff zeggen. Het klonk wel lekker absurdistischquote:Op dinsdag 17 december 2019 00:43 schreef Ifrane het volgende:
[..]
JA HET IS AL VERBETERD VERDULLEME
Maar toch bedankt waerde CC
Klinkt helemaal perfect we zijn namelijk vrij heftig kom gaan we allemaal beurs en blauw naar huis.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Bitch pls, ik neuk jou en hem er uit. Dat jij aan meer pik heb gezogen zegt niets.
Vertel me meer.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:44 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Klinkt helemaal perfect we zijn namelijk vrij heftig kom gaan we allemaal beurs en blauw naar huis.
Geen probleem, collega’s moeten elkaar scherp houden tijdens deze ongoddelijke uren.quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sorry moest het toch ff zeggen. Het klonk wel lekker absurdistisch
Zit die bij de politie?quote:Op dinsdag 17 december 2019 00:46 schreef 00wildchild het volgende:
Hij heeft week dikke neus gehad heb m verkeerd geraakt met zijn eigen handboeien oeps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |