Gofferquote:Op zondag 15 december 2019 22:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik heb die kliko's nooit vertrouwd. Een beetje in een groepje op straat rondhangen, altijd een grote klep.
Zwerfvuil ?quote:Op zondag 15 december 2019 22:30 schreef IriYe het volgende:
Blijkbaar leefde de man een zwervend bestaan.
https://www.destentor.nl/(...)en-gekomen~a28cbded/
Je kan je nek al breken als je achter je kijkt. Gewoon pech hebben. Net als dat je kunt verdrinken in 10 cm water.quote:Op zondag 15 december 2019 23:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Kan je je nek breken als je in een kliko pleurt?
Ik weet niet of ik het triest vind. Het lijkt wel een scene uit een roman. Wel typerend dat het een dakloze is. Een lullig einde aan een waarschijnlijk ook tamelijk lullig bestaan.quote:Op zondag 15 december 2019 23:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je kan je nek al breken als je achter je kijkt. Gewoon pech hebben. Net als dat je kunt verdrinken in 10 cm water.
Hoe kan je jezelf dan in een vuilniszak doen, als je dood bent?quote:Op zondag 15 december 2019 23:20 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het triest vind. Het lijkt wel een scene uit een roman. Wel typerend dat het een dakloze is. Een lullig einde aan een waarschijnlijk ook tamelijk lullig bestaan.
Je kan wel jezelf in een vuilniszak doen als je levend bent en daarna te komen overlijdenquote:Op zondag 15 december 2019 23:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Hoe kan je jezelf dan in een vuilniszak doen, als je dood bent?
Wel heel treurig.quote:Op zondag 15 december 2019 23:26 schreef E-Dubble het volgende:
[..]
Je kan wel jezelf in een vuilniszak doen als je levend bent en daarna te komen overlijden
Ik moet veel te hard lachen hieromquote:Op zondag 15 december 2019 22:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ik heb die kliko's nooit vertrouwd. Een beetje in een groepje op straat rondhangen, altijd een grote klep.
quote:
Gelukkig ben ik geen rechercheurquote:
quote:Op zondag 15 december 2019 22:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |