We?quote:Op zondag 15 december 2019 20:39 schreef Soulraven het volgende:
Laten e dit nu maar niet doen.Het is al jammer genoeg hoe het gegaan is.
oogdruppels misschien helpt dat heb ik ook gebruiktquote:Op zondag 15 december 2019 20:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich is het wel nodig, meer dan 40 ademstops per uur.
En ik slaap er prima mee, heb er meer last van als ik wakker ben
och het is best vermakelijk.quote:Op zondag 15 december 2019 20:39 schreef Soulraven het volgende:
Laten e dit nu maar niet doen.Het is al jammer genoeg hoe het gegaan is.
En ik ben niet dik, ik drink niet. Val totaal buiten het apneuplaatje. Stom gedoe.quote:Op zondag 15 december 2019 20:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wtf?
Heftig.
Ja dan is dit zeker beter.
Ik geloof je op je droge ogen.
Raarquote:Op zondag 15 december 2019 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik ben niet dik, ik drink niet. Val totaal buiten het apneuplaatje. Stom gedoe.
Ja, die ga ik morgen eerst maar eens halen.quote:Op zondag 15 december 2019 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oogdruppels misschien helpt dat heb ik ook gebruikt
Ik vind apneu doodeng. Mijn nichtje had het als baby en FF heeft het ook. Dan stopt hij ineens met ademen en lig je er echt naast van "Toe dan!". En ineens is het keihard "KGGGGGG"quote:Op zondag 15 december 2019 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
En ik ben niet dik, ik drink niet. Val totaal buiten het apneuplaatje. Stom gedoe.
Dan moet ie er iets aan doen.quote:Op zondag 15 december 2019 20:42 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik vind apneu doodeng. Mijn nichtje had het als baby en FF heeft het ook. Dan stopt hij ineens met ademen en lig je er echt naast van "Toe dan!". En ineens is het keihard "KGGGGGG"
kan op recept hequote:Op zondag 15 december 2019 20:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, die ga ik morgen eerst maar eens halen.
Wat is dit in jezusnaam? Is dat nieuw?quote:Op zondag 15 december 2019 20:45 schreef Soulraven het volgende:
[modbreak]Volgens mij was ik duidelijk, kappen[/modbreak]
Er is geen we in deze.quote:Op zondag 15 december 2019 20:44 schreef Soulraven het volgende:
[..]
was niet de bedoeling.
Maar we gaan Punk en Giz gigantisch missen.
Nee, is heel normaal tegenwoordig.quote:Op zondag 15 december 2019 20:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is dit in jezusnaam? Is dat nieuw?
Misschien niet voor jou, maar ik weet dat veel anderen Gizmo en Punk zeker zullen gaan missen!quote:
Ik kan niet ruiken wie jij met we bedoelt.quote:Op zondag 15 december 2019 20:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lav het enig probleem vind dat ook in deze even voor haar spreek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |