Je bent er weer .....quote:Op zondag 15 december 2019 19:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Sommige mensen komen duidelijk te weinig buiten. De tering
Gelukkig weet ik dat je het niet over mij hebtquote:Op zondag 15 december 2019 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik was even werken en wat eten ergens. Hadden meer mensen moeten doen.
Ja, mijn klok stond verkeerd. Avondeten al om 3 uur op.quote:Op zondag 15 december 2019 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik was even werken en wat eten ergens. Hadden meer mensen moeten doen.
Tussen de middag warm eten is alleen maar verstandig, dan heb je nog een paar actieve uren om het allemaal netjes te verwerken.quote:Op zondag 15 december 2019 19:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, mijn klok stond verkeerd. Avondeten al om 3 uur op.
Ik zou jou nooit frisse buitenlucht en een gezonde maaltijd willen ontzeggenquote:Op zondag 15 december 2019 19:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat je het niet over mij hebt
Da's lief van jequote:Op zondag 15 december 2019 19:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou jou nooit frisse buitenlucht en een gezonde maaltijd willen ontzeggen
Het enige wat je nodig hebt is de algemene userpolicy.quote:Op zondag 15 december 2019 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zoek me de tyfus naar de SC wetgeving. Wat als ik in overtreding ben!?
Ik zie dat ik een vrij problematische user ben.quote:Op zondag 15 december 2019 19:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het enige wat je nodig hebt is de algemene userpolicy.
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
En belangrijker nog, begrijpend kunnen lezen, maar dat lukt de schnitzel wel denk ik.quote:Op zondag 15 december 2019 19:48 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Het enige wat je nodig hebt is de algemene userpolicy.
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Daar twijfel ik niet aanquote:Op zondag 15 december 2019 19:55 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
En belangrijker nog, begrijpend kunnen lezen, maar dat lukt de schnitzel wel denk ik.
Ik ben een beetje suf geluld....Dus ik kom hier gezellig wezen.quote:
Vind het beiden niksquote:Op zondag 15 december 2019 20:08 schreef Toverheks het volgende:
Heel Holland bakt en nog derde deel over Trump een doc patres hoe hij met de maffia samen werkte die gingen over het beton en hij had Polen in dienst die waren illiga en sliepen op de bouwplaats hij bluft toen zich al suf en nu nog fakeniehws heeft ie zelf uitte honden hij belde met aforbess om hoger in de lijst te staan onder een andere naam enz enz maar zeer het kijken waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |