Wil je mijn hand vasthouden?quote:Op zondag 15 december 2019 22:24 schreef BloesBloes het volgende:
Laten we kumbaya zingen met z'n allen
* shiitake schraapt de keelquote:Op zondag 15 december 2019 22:24 schreef BloesBloes het volgende:
Laten we kumbaya zingen met z'n allen
Geen flauw idee!quote:Op zondag 15 december 2019 22:28 schreef Laysa het volgende:
En nu komt het ergste...dat had mn neefje al op de nintendo...en nu heeft hij lego jurasic park gekregen en raadt eens wie er dinsdag ontzettend de sjaak is
Echt leuk hé? Ik hou der ook van.quote:Op zondag 15 december 2019 22:30 schreef Leandra het volgende:
Oh, jullie waren al verder.... had ik heel niet door dat er een verse pagina was![]()
M'n favoriete quote uit het boek nog even in de herhaling dan: Wel hier en gunter!
[ afbeelding ]
Ik vind het allemaal maar ingewikkeld. Moeten we de Fa’s weer gaan mailen. En Murp vindt me al niet lief.quote:Op zondag 15 december 2019 22:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
We beginnen zo gauw de FB weer open is, die is verruild voor de SC
gofferquote:Op zondag 15 december 2019 22:31 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
We beginnen zo gauw de FB weer open is, die is verruild voor de SC
De Jurassic Park lego is leuk hoor.quote:Op zondag 15 december 2019 22:28 schreef Laysa het volgende:
En nu komt het ergste...dat had mn neefje al op de nintendo...en nu heeft hij lego jurasic park gekregen en raadt eens wie er dinsdag ontzettend de sjaak is
Gelukkig heb je er meer.quote:Op zondag 15 december 2019 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar ingewikkeld. Moeten we de Fa’s weer gaan mailen. En Murp vindt me al niet lief.
Ja, ik vind het een geweldig boek, dat is wel een van de leukste boeken die ik ken door mijn nakomelingetje.quote:Op zondag 15 december 2019 22:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Echt leuk hé? Ik hou der ook van.
maar hoe leuk is het om door een 7 jarige te worden ingemaaktquote:Op zondag 15 december 2019 22:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Jurassic Park lego is leuk hoor.
Soneal is naast Jurassic Park nu ook helemaal into Hidden Side Lego.
Oh, en zowel in Utrecht als in Amsterdam is er nu een Lego store, we zijn vanmiddag in die in Amsterdam geweest.... wow, echt helemaal WOW![]()
We gaan een keer terug als Soneal een studiedag heeft, dan is het wat rustiger
Ah joh, die schrijft gewoon weer een prachtig stukje dat je wel heel slecht bent als je een mod aanspreekt (ook al bakt die er niks van)quote:Op zondag 15 december 2019 22:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal maar ingewikkeld. Moeten we de Fa’s weer gaan mailen. En Murp vindt me al niet lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |