Volgend jaar zijn ze ook weer terugquote:Op zondag 15 december 2019 16:54 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed die vreugdeveuren zijn vroeger ook al afgedwongen omdat ze de boel in de fik steken.
"afgedwongen"quote:Op zondag 15 december 2019 16:54 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed die vreugdeveuren zijn vroeger ook al afgedwongen omdat ze de boel in de fik steken.
Oud en nieuw is al decennia een kruitvat in Den Haagquote:Op zondag 15 december 2019 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"afgedwongen"![]()
![]()
Wat is er toch mis met die mensen dan?
Jij snapt het.quote:Op zondag 15 december 2019 16:55 schreef Karzai het volgende:
ja ze hadden gewoon een kleiner vuurtje toe moeten staan, dan had je dit hele gezeik niet
Ik hoop wel dat ze met O&N gelijk met scherp gaan schieten trouwens.quote:Op zondag 15 december 2019 16:55 schreef Karzai het volgende:
ja ze hadden gewoon een kleiner vuurtje toe moeten staan, dan had je dit hele gezeik niet
En daar heeft de wereld maar mee te leren leven of wat?quote:Op zondag 15 december 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oud en nieuw is al decennia een kruitvat in Den Haag
Ja alles wat los en vast zit vloog in de fik. Zelfs voorbij komende autos werden afgepakt en in de fik gestoken.quote:Op zondag 15 december 2019 16:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"afgedwongen"![]()
![]()
Wat is er toch mis met die mensen dan?
Bedanktquote:Op zondag 15 december 2019 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sorry maat, je hebt dinsdag weer wat te vertellen bij therapie.
De wereld heeft er verder vrij weinig last van buiten Den Haag om. Daar is het soms gewoon even oorlog tijdens de jaarwisseling.quote:Op zondag 15 december 2019 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En daar heeft de wereld maar mee te leren leven of wat?
Om ze hun manier van vermaak te geven zijn die vreugdevuren ontstaan.quote:Op zondag 15 december 2019 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En daar heeft de wereld maar mee te leren leven of wat?
"ja dat is onze traditie daar moete ze van afblijvuh"quote:Op zondag 15 december 2019 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja alles wat los en vast zit vloog in de fik. Zelfs voorbij komende autos werden afgepakt en in de fik gestoken.
Jepsquote:Op zondag 15 december 2019 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ja dat is onze traditie daar moete ze van afblijvuh"![]()
Ja dat weet ik allemaal wel. Ik begrijp gewoon niet waarvandaan die mensen het recht opeisen om de stad plat te mogen branden.quote:Op zondag 15 december 2019 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps![]()
En vorig jaar hebben ze het dus verpest door 19 meter hoger te bouwen dan afgesproken en in combi met verkeerde wind ging het dus mis.
Oh jij gaat mij nu een lesje leren. Leukquote:Op zondag 15 december 2019 17:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Meestal gaat het over de vrouwen van fok, haags kennen ze nog niet.
Inteelt. Zuurstof gebrek bij de geboorte of gewoon verneukte genen.quote:Op zondag 15 december 2019 17:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat weet ik allemaal wel. Ik begrijp gewoon niet waarvandaan die mensen het recht opeisen om de stad plat te mogen branden.
quote:Op zondag 15 december 2019 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Inteelt. Zuurstof gebrek bij de geboorte of gewoon verneukte genen.
Zoiets moet het op z'n minst zijn ja. Maar goed, dat kun je er toch vrij makkelijk uitgenocideren?quote:Op zondag 15 december 2019 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Inteelt. Zuurstof gebrek bij de geboorte of gewoon verneukte genen.
Ik wil alleen nog maar liefhebbenquote:Op zondag 15 december 2019 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh jij gaat mij nu een lesje leren. Leuk
Misschien heette je toen nog Wassenaars_Uurtje of zoquote:Op zondag 15 december 2019 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Woonde ik dan echt zo rustig
Dat mag toch niet johquote:Op zondag 15 december 2019 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets moet het op z'n minst zijn ja. Maar goed, dat kun je er toch vrij makkelijk uitgenocideren?
Ik woon nog steeds erg rustig hierquote:Op zondag 15 december 2019 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heette je toen nog Wassenaars_Uurtje of zo
quote:Op zondag 15 december 2019 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heette je toen nog Wassenaars_Uurtje of zo
Wat een verademingquote:Op zondag 15 december 2019 17:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wil alleen nog maar liefhebben
Waar ben jij opgegroeid dan? Ik Bezuidenhout. Ik zich prima wijkquote:Op zondag 15 december 2019 17:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Woonde ik dan echt zo rustig
Kraayensteinquote:Op zondag 15 december 2019 17:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar ben jij opgegroeid dan? Ik Bezuidenhout. Ik zich prima wijk
Lolquote:Op zondag 15 december 2019 17:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik haal eindelijk mijn handen van de kelen die ik nu kus
Jaquote:Op zondag 15 december 2019 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
Zou ik nog wijn of bier meenemen bij de super?
Wijnquote:Op zondag 15 december 2019 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
Pak een paar speciaalbiertjes mee. Zwaar, donker. Voor jezelf.quote:Op zondag 15 december 2019 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
Dat is ruim opgezet, dus minder teringbende met zulke avonden denk ikquote:
Google eens op andere tijden uitzending oud en nieuw Den Haag.quote:Op zondag 15 december 2019 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik durf er wel een kratje op te zetten dat de rellen in Den Haag bij de komende O&N ook CNN en CNBC wel gaan halen. En dan maar weer eens kijken hoe "de politiek" daar op gaat reageren.
Plus kaasplankjequote:Op zondag 15 december 2019 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak een paar speciaalbiertjes mee. Zwaar, donker. Voor jezelf.
Dit jaquote:Op zondag 15 december 2019 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Google eens op andere tijden uitzending oud en nieuw Den Haag.
Nja er was een gedeelte rond dat winkelcentrum dat was altijd ellende maar ik woonde daar een flink stuk vanafquote:Op zondag 15 december 2019 17:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is ruim opgezet, dus minder teringbende met zulke avonden denk ik
Als je zag hoe de jaren 80 gingquote:Op zondag 15 december 2019 17:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit ja
Is nu veel rustiger dan ooit eigenlijk![]()
gaat zeker over hoe het vroegah ging en dat daarom toen die vuurstapels ingesteld zijn etc?quote:Op zondag 15 december 2019 17:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Google eens op andere tijden uitzending oud en nieuw Den Haag.
Misschien valt het wel mee.quote:Op zondag 15 december 2019 17:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ik durf er wel een kratje op te zetten dat de rellen in Den Haag bij de komende O&N ook CNN en CNBC wel gaan halen. En dan maar weer eens kijken hoe "de politiek" daar op gaat reageren.
Niet eens over de stapels eigenlijk meer de geschiedenis en hoe de politie er mee bezig was om het rustig te houden.quote:Op zondag 15 december 2019 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat zeker over hoe het vroegah ging en dat daarom toen die vuurstapels ingesteld zijn etc?
Ik heb afgelopen keer echt 5 of 6 verschillende kaasjes laten komenquote:
Lekker borrelen met stiefmoedersquote:Op zondag 15 december 2019 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien valt het wel mee.
Ik weet nog niet wat ik ga doen met oud en nieuw. Durf de laatste jaren niet meer echt over straat
Afgelopen jaren viel ansich wel mee vond ikquote:Op zondag 15 december 2019 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga doen met oud en nieuw. Durf de laatste jaren niet meer echt over straat
Dweilen met de kraan open?quote:Op zondag 15 december 2019 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
hoe de politie er mee bezig was om het rustig te houden.
Droevigquote:Op zondag 15 december 2019 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk ja.
Gaan ze voor water in plaats van vuur dit jaar dan?quote:Op zondag 15 december 2019 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Letterlijk en figuurlijk ja.
Het is even gissen. Gemeente/burgemeester roept burgers op om er een feest van te maken. Lolquote:Op zondag 15 december 2019 17:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan ze voor water in plaats van vuur dit jaar dan?
IRA-toestanden?quote:Op zondag 15 december 2019 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Complete veldslagen met politie/ME.
Als mensen die nooit iets te vieren hebben gaan feesten loopt het meestal uit de hand.quote:Op zondag 15 december 2019 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is even gissen. Gemeente/burgemeester roept burgers op om er een feest van te maken. Lol
Ja preciesquote:Op zondag 15 december 2019 17:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als mensen die nooit iets te vieren hebben gaan feesten loopt het meestal uit de hand.
Kind uit 82 hierquote:Op zondag 15 december 2019 17:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je zag hoe de jaren 80 gingman man man. Dat er toen geen leger in gezet is
Mijn ouders waren niet bang aangelegd richting mij maar met oud en nieuw mocht ik echt niet van huis wegquote:Op zondag 15 december 2019 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ging nergens over. Maar zover zie ik het deze jaarwisseling niet komen. Wel meer branden denk ik.quote:Op zondag 15 december 2019 17:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Kind uit 82 hier
Maakte flink indruk iig
![]()
Pauperbende
En zo hoort het ookquote:Op zondag 15 december 2019 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen keer echt 5 of 6 verschillende kaasjes laten komenDoe ik anders nooit. En heel veel chocola. Mijn innerlijke Molo neemt de tent over hier
Valt ook wat voor te zeggenquote:Op zondag 15 december 2019 17:22 schreef Karzai het volgende:
Vrije jongens die schijt hebben aan het gezag #jacobse en van es
Ik vier het dit jaar weer in Pijnackerquote:Op zondag 15 december 2019 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ging nergens over. Maar zover zie ik het deze jaarwisseling niet komen. Wel meer branden denk ik.
Die zal wel doorslapen denk ikquote:Op zondag 15 december 2019 17:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vier het dit jaar weer in Pijnacker![]()
Goed eten, velen zuip, velen vuurwerk en velen toffe vrienden om me heen.
Daar slapen en uitbrakken tot de late ochtend
Heer-lijk![]()
Megaveel zin in
Hopelijk gedraagt Miep zich ook goed
Goeie, even een wijntje open trekken zoquote:
Uit zo'n familie komt mijn paquote:Op zondag 15 december 2019 17:22 schreef Karzai het volgende:
Vrije jongens die schijt hebben aan het gezag #jacobse en van es
Nou.... Partyganger dat hoor 😅quote:Op zondag 15 december 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die zal wel doorslapen denk ik
Wat ben je toch aan het huismoederen vandaag zeg...quote:Op zondag 15 december 2019 17:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Goeie, even een wijntje open trekken zo
Nog drie lampen schoonmaken eerst
Tot uw dienst!quote:Op zondag 15 december 2019 17:27 schreef scrupuleus het volgende:
Gezag is goed jongens.
Weet uw gemoed te bedaren.
MAAK IK ZELF WEL UIT JONGUHquote:Op zondag 15 december 2019 17:27 schreef scrupuleus het volgende:
Gezag is goed jongens.
Weet uw gemoed te bedaren.
ZELF FF RUSTIG JA!quote:
Dit is niet wat je wil.quote:
Malle ventquote:Op zondag 15 december 2019 17:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja ik haal eindelijk mijn handen van de kelen die ik nu kus
Gastquote:Op zondag 15 december 2019 17:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit is niet wat je wil.
Kijk diep in hart en omarm de liefde voor jezelf, omarm de liefde voor de ander.
Jehovas op bezoek gehad vanochtend?quote:Op zondag 15 december 2019 17:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit is niet wat je wil.
Kijk diep in hart en omarm de liefde voor jezelf, omarm de liefde voor de ander.
Goed man!quote:Op zondag 15 december 2019 17:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is een proces haags en ik ga er vol voor
quote:Op zondag 15 december 2019 17:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het is een proces haags en ik ga er vol voor
Die met karwijzaad staat hier nog een halve fles vanquote:Op zondag 15 december 2019 17:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat ben je toch aan het huismoederen vandaag zeg...
Akevitt hier.
Satan's tears, aldus dit.
Ja maar of het het juiste pad is?quote:Op zondag 15 december 2019 17:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik voel dat zij het meent.
Zij zit ook op een pad.
Lysholm Linie?quote:Op zondag 15 december 2019 17:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Die met karwijzaad staat hier nog een halve fles van
En ja joh, maar anders komt jeugdzorg de toko ontruimen denk ik, mijn huishouden en -skills![]()
Ja, tikkie jij bent 'mquote:Op zondag 15 december 2019 17:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zij zit ook op een pad.
Xdquote:Op zondag 15 december 2019 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje dubbel he. Getikt was hij al
Yep, stond hier gewoon bij de slijterij twee straten van huisquote:
Ja klopt.quote:Op zondag 15 december 2019 17:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zij zit ook op een pad.
Default instelling?quote:Op zondag 15 december 2019 17:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met de goede instelling is het altijd het juiste pad.
Heb je ergens last van?quote:Op zondag 15 december 2019 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje dubbel he. Getikt was hij al
jouw stichtelijke wartaal kriebelt wel een beetje jaquote:
Williequote:Op zondag 15 december 2019 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jouw stichtelijke wartaal kriebelt wel een beetje ja
Beter negeren wij elkaar.quote:Op zondag 15 december 2019 17:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jouw stichtelijke wartaal kriebelt wel een beetje ja
Jezusquote:Op zondag 15 december 2019 17:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Als het maar niet deze pad is
[ afbeelding ]
Wie presenteren dat?quote:Op zondag 15 december 2019 18:02 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Straks eindelijk de start van een nieuw seizoen HHB![]()
Gelukkig ben je nu een beetje kalmerquote:Op zondag 15 december 2019 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Complete veldslagen met politie/ME.
quote:Op zondag 15 december 2019 18:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie presenteren dat?
Ik zat serieus laatst te kijken of Martine Bijl weer wat deed qua werk
Oeps![]()
![]()
![]()
Iets gemist
Whehehehehehehehehehehehequote:Op zondag 15 december 2019 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nu een beetje kalmer
Van Duin is de presentator. Naast de jury Janny en Robertquote:Op zondag 15 december 2019 18:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie presenteren dat?
Oeps![]()
![]()
![]()
Iets gemist
Rustaagh!quote:Op zondag 15 december 2019 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehehehehe
George Michael komt een liedje zingen en André Hazes komt knakworsten koken.quote:Op zondag 15 december 2019 18:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie presenteren dat?
Oeps![]()
![]()
![]()
Iets gemist
Dat laatste is in theorie nog mogelijk aangezien er een junior variant is.quote:Op zondag 15 december 2019 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
George Michael komt een liedje zingen en André Hazes komt knakworsten koken.
Ik heb bier en wijn meegenomen.quote:
Ik probeer een spreekwoord met Duin te verzinnen, maar lukt nietquote:Op zondag 15 december 2019 18:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaan ze dit seizoen voor de Bijl?
Ja daar is geen reet aan.quote:Op zondag 15 december 2019 18:07 schreef Karzai het volgende:
Maestro ervoor, dat programma begrijp ik echt niet bekende nederlanders die met een stokje zwaaien
Haha 1-0 voor mijquote:Op zondag 15 december 2019 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik probeer een spreekwoord met Duin te verzinnen, maar lukt niet
Die steekt zijn knakworstje liever in diepvriezers.quote:Op zondag 15 december 2019 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat laatste is in theorie nog mogelijk aangezien er een junior variant is.![]()
Of in overjarige haringquote:Op zondag 15 december 2019 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die steekt zijn knakworstje liever in diepvriezers.
Vier uur?quote:Op zondag 15 december 2019 18:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Morgenochtend vroeg op, pak me dan maar terug
Met Irene Moors iigquote:Op zondag 15 december 2019 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan morgen ook weer het napraat programma?
Rollenbollen in een duin zorgt voor zand van kut tot kruin?quote:Op zondag 15 december 2019 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, die stond niet in het spreekwoordenboekje op de basisschool, maar het klinkt plausibelquote:Op zondag 15 december 2019 18:10 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Rollenbollen in een duin zorgt voor zand van kut tot kruin?
En dan neemt zij het stokje straks over van André, mark my wordsquote:Op zondag 15 december 2019 18:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
![]()
André neemt wat gas terug blijkbaar.
Ah!quote:Op zondag 15 december 2019 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Van Duin is de presentator. Naast de jury Janny en Robert
Je deed bijna een Henk Krolletje..
De worst van Hazesquote:Op zondag 15 december 2019 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
George Michael komt een liedje zingen en André Hazes komt knakworsten koken.
Een gegeven duin kijk je niet in de mond.quote:Op zondag 15 december 2019 18:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, een 6 voor de moeitequote:Op zondag 15 december 2019 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Een gegeven duin kijk je niet in de mond.
Ja gaat achteruit 5/10quote:Op zondag 15 december 2019 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De duin valt niet ver van de boom?
Don’t quit your day jobquote:Op zondag 15 december 2019 18:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De duin valt niet ver van de boom?
De antwoorden liggen wel in jezelfquote:Op zondag 15 december 2019 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als we alles al eens zouden weten he.
Heb ze nog niet gevonden,quote:Op zondag 15 december 2019 18:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De antwoorden liggen wel in jezelf
Dadelijk klink je de rest van je leven als een ex patiënt.quote:Op zondag 15 december 2019 18:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De antwoorden liggen wel in jezelf
Denk eerlijk gezegd dat dat meevaltquote:Op zondag 15 december 2019 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk net zo'n lippenstift als een hondje.
Ghehequote:Op zondag 15 december 2019 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als je Haags heet.
Of Uitstraling.
Ik ben erudiet ende beschaafdquote:Op zondag 15 december 2019 18:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als je Haags heet.
Of Uitstraling.
Geven doe ik echt fucking veel. Teveel denk ikquote:Op zondag 15 december 2019 18:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoeft ook niet (direct).
Zolang je maar een beetje liefde geeft en ontvangt.
Ik heb gevoelige mensen nodigquote:Op zondag 15 december 2019 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk klink je de rest van je leven als een ex patiënt.
Ja, daaromquote:Op zondag 15 december 2019 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die dingen vind ik vreselijk. En die zoete mosterd ook
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 15 december 2019 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geven doe ik echt fucking veel. Teveel denk ik
quote:
quote:Op zondag 15 december 2019 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je niet bij Uitstraling zijn.
Hij staat niet bovenaan mijn lijstjequote:Op zondag 15 december 2019 18:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet je niet bij Uitstraling zijn.
quote:Op zondag 15 december 2019 18:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij staat niet bovenaan mijn lijstje
Schop onder je kont kun je krijgen.quote:Op zondag 15 december 2019 18:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij staat niet bovenaan mijn lijstje
Mijn lasagne is nog niet warm, oven stond op te lage temperatuurquote:Op zondag 15 december 2019 18:28 schreef bitterbal het volgende:
Stond toch echt net op om de oven aan te zetten. Niet gedaan.
Dat is nooit goed.quote:Op zondag 15 december 2019 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat het vaak ten koste gaat van mezelf.
Oh das ook irritant ja. Wat voor lasagne heb je? Heb je die wel eens van de Hema gegeten?quote:Op zondag 15 december 2019 18:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn lasagne is nog niet warm, oven stond op te lage temperatuur
Vers uit de oven, lekker knapperigquote:Op zondag 15 december 2019 18:24 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Had ik gekocht op de weg terug vanuit Zürich
Is echt vaste prik, ik móet die dingen eten als ik daar ben![]()
Hoe zoek jij jezelf?quote:Op zondag 15 december 2019 18:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat is nooit goed.
Rustig blijven zoeken naar jezelf en niet naar de bevestiging van een ander.
Moet uiteindelijk uit jezelf komen, dan komt de ander/het andere vanzelf.
Gisteren gemaakt. Nu dag twee, op zijn lekkerstquote:Op zondag 15 december 2019 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh das ook irritant ja. Wat voor lasagne heb je? Heb je die wel eens van de Hema gegeten?
Met hulpquote:
quote:Op zondag 15 december 2019 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vers uit de oven, lekker knapperig
Oh das wel vet als je dat zelf kan.quote:Op zondag 15 december 2019 18:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Gisteren gemaakt. Nu dag twee, op zijn lekkerst![]()
![]()
![]()
Met bechamelsaus en gruyère en Emmentaler erop
Nee die heb ik nooit gehad, maak altijd zelf
Een psycholoog ofzo?quote:Op zondag 15 december 2019 18:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Met hulp![]()
Jezelf zoeken kan alleen met de ander, die kan je een spiegel voorhouden, die kan je op een goede manier ontwrichten.
En kwetsbaar leren opstellen he.
Niet de ander blijven veroordelen op een afstandje maar kritisch leren kijken naar je eigen handelen.
Dat is écht niet moeilijk johquote:Op zondag 15 december 2019 18:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh das wel vet als je dat zelf kan.
Lasagne is echt super lekker.
Nee vraag het aan jouquote:Op zondag 15 december 2019 18:35 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Eerst een praatje maken met de huisarts wellicht.
En heb je dan bereikt wat je wilde bereiken?quote:Op zondag 15 december 2019 18:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik loop al ellenlang met psychologische hulp.
Bijna wel klaar ermee, laatste loodjes.
Alles gaat om inzicht krijgen over waarom je handelt zoals je doet.quote:Op zondag 15 december 2019 18:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En heb je dan bereikt wat je wilde bereiken?
Hmm ja ik zou dat inzicht ook wel graag hebben. Denk ik dat ik wel redelijk goede zelfkennis heb en kan verklaren waarom ik dingen doe of zeg. Maar toch gaat het dan soms mis en begrijp ik niet waarom.quote:Op zondag 15 december 2019 18:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alles gaat om inzicht krijgen over waarom je handelt zoals je doet.
En dat inzicht heb ik nu zo goed als, dus ja ik bereik wat ik wil.
Ik krijg weer de wilskracht om goed te leren leven, dat is behoorlijk wat, nu doorgaan en vechten voor mezelf.
Anders is het ook zo zielig voor muis.quote:
Nee alles valt en staat bij wat kunnen doen met dat inzicht, en wat je er dan ook daadwerkelijk mee doetquote:Op zondag 15 december 2019 18:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alles gaat om inzicht krijgen over waarom je handelt zoals je doet.
En dat inzicht heb ik nu zo goed als, dus ja ik bereik wat ik wil.
Ik krijg weer de wilskracht om goed te leren leven, dat is behoorlijk wat, nu doorgaan en vechten voor mezelf.
quote:Op zondag 15 december 2019 18:43 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb de laatste 10km naar huis wel jankend op de fiets gezeten omdat ik alleen zonnebril bij me had en geen bril met normaal helder glas erin
Dat klinkt als een hulpvraagquote:Op zondag 15 december 2019 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja ik zou dat inzicht ook wel graag hebben. Denk ik dat ik wel redelijk goede zelfkennis heb en kan verklaren waarom ik dingen doe of zeg. Maar toch gaat het dan soms mis en begrijp ik niet waarom.
Als je het hebt wil je er vanzelf wat meedoen.quote:Op zondag 15 december 2019 18:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee alles valt en staat bij wat kunnen doen met dat inzicht, en wat je er dan ook daadwerkelijk mee doet
Ja denk ook wel dat er iets is hoorquote:Op zondag 15 december 2019 18:48 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hulpvraag![]()
Je leven is niet makkelijk (geweest), mag je best een beetje hulp vragen.
Waarom is de stap gigantisch?quote:Op zondag 15 december 2019 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk ook wel dat er iets is hoorHet zou raar zijn als het niet zo is eigenlijk. Maar goed vind psycholoog echt een gigantische stap.
Omdat ik het voel alsof ik kom zeuren, alsof de psycholoog wel betere dingen te doen heeft. Of mensen met ' echte' problemen. En zou ook niet eens weten waar ik moet beginnen aangezien er niks concreets is ofzo. Mij niet moet aanstellen. Leven is zoals het is etc. En het gewoon wegstoppen want struisvogelquote:
Je mag best bang zijn hoorquote:Op zondag 15 december 2019 18:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat ik het voel alsof ik kom zeuren, alsof de psycholoog wel betere dingen te doen heeft. Of mensen met ' echte' problemen. En zou ook niet eens weten waar ik moet beginnen aangezien er niks concreets is ofzo. Mij niet moet aanstellen. Leven is zoals het is etc. En het gewoon wegstoppen want struisvogel![]()
Zolang ik niet met gevoelens te maken heb gaat het goed dus kan ik zo doorgaan zoals nu.
Tot nu gaat dat wegstoppen vrij goed moet ik zeggen :pquote:Op zondag 15 december 2019 18:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je mag best bang zijn hoor
Probeer er open in te gaan.
De confrontatie met hoe het is valt niet weg te stoppen.
Je snakt denk ik naar aandacht voor je ware zelf.
Probeer jezelf toe te staan die ruimte te vinden.
Tussen willen en kunnen zit toch echt vaak een wereld van verschilquote:Op zondag 15 december 2019 18:49 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je het hebt wil je er vanzelf wat meedoen.
Je gevoelens roepen dan om actie.
Gevoel mag er zijn, sowieso is het er.quote:Op zondag 15 december 2019 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tot nu gaat dat wegstoppen vrij goed moet ik zeggen :p
Jammere dat werk constant vastloopt. Zit wel te twijfelen of ik mezelf laat testen op add want komt wel veel overeen.
Tragisch vaak juist, er wordt mensen geleerd hoe ze eigenlijk zouden moeten zijn, moeten leven en reageren en vervolgens zit het er simpelweg niet in.quote:Op zondag 15 december 2019 19:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Tussen willen en kunnen zit toch echt vaak een wereld van verschil
Ik word vaak gewoon zo moet van al die mensen met prachtige inzichten die er niets mee doen of lijken te doen
Dan heb je er nog geen kut aan
Ja moet ik eerst even over die denkbeeldige drempel heenquote:Op zondag 15 december 2019 19:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Gevoel mag er zijn, sowieso is het er.
Morgen maar een afspraak maken dan he
Dat ook ja, passende zorg is wel toverwoord geloof ik. En iets wat veel zorgverleners ook gewoon niet snappen helaaschquote:Op zondag 15 december 2019 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tragisch vaak juist, er wordt mensen geleerd hoe ze eigenlijk zouden moeten zijn, moeten leven en reageren en vervolgens zit het er simpelweg niet in.
Ik had laatste die aflevering van Tygo in de zorg ofzo gekeken. Ben echt geschrokken van die mensen in die aflevering die allemaal verkeerde diagnoses hebben gekregen.quote:Op zondag 15 december 2019 19:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat ook ja, passende zorg is wel toverwoord geloof ik. En iets wat veel zorgverleners ook gewoon niet snappen helaasch
Wat heeft je uiteindelijk doen besluiten toch te gaan?quote:Op zondag 15 december 2019 19:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik liep ook jaren tegen allerlei dingen aan, alvorens ik naar de GGZ ben gestapt. Dat ik eigenlijk veel eerder moeten doen,
Makkelijk is het zeker niet, ik ben de laatste die dat zal beweren, maar het lucht wel op en het maakt een hoop duidelijk
Ja klopt alles is niet zo zwart wit maar dat maakt het leven juist interessant.quote:Op zondag 15 december 2019 19:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Tussen willen en kunnen zit toch echt vaak een wereld van verschil
Ik word vaak gewoon zo moe van al die mensen met prachtige inzichten die er niets mee doen of lijken te doen
Dan heb je er nog geen kut aan
Fijnquote:Op zondag 15 december 2019 19:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik liep ook jaren tegen allerlei dingen aan, alvorens ik naar de GGZ ben gestapt. Dat ik eigenlijk veel eerder moeten doen,
Makkelijk is het zeker niet, ik ben de laatste die dat zal beweren, maar het lucht wel op en het maakt een hoop duidelijk
Geen idee wat voor iets dat is qua programmaquote:Op zondag 15 december 2019 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had laatste die aflevering van Tygo in de zorg ofzo gekeken. Ben echt geschrokken van die mensen in die aflevering die allemaal verkeerde diagnoses hebben gekregen.
Neem de tijdquote:Op zondag 15 december 2019 19:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moet ik eerst even over die denkbeeldige drempel heenMaar goed meestal is er eerst veel twijfel, gepieker, discussies met mezelf en neem ik een stap
Jouw relatiequote:Op zondag 15 december 2019 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
Net Kip tandori gegeten wat muis gemaakt had![]()
Daar verbaasde ik me ook lichtelijk over. Wist niet dat het er zooo veel waren.quote:Op zondag 15 december 2019 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik had laatste die aflevering van Tygo in de zorg ofzo gekeken. Ben echt geschrokken van die mensen in die aflevering die allemaal verkeerde diagnoses hebben gekregen.
Degene die me hadden begeleid naar betaald werk, toen ik al een jaar werkeloos thuis had gezeten.quote:Op zondag 15 december 2019 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat heeft je uiteindelijk doen besluiten toch te gaan?
verschillende diagnoses?quote:Op zondag 15 december 2019 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik me ook lichtelijk over. Wist niet dat het er zooo veel waren.
Ja ben het met je eens maar het is voor mij een gigantisch mentale drempel.quote:Op zondag 15 december 2019 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Degene die me hadden begeleid naar betaald werk, toen ik al een jaar werkeloos thuis had gezeten.
Maar het punt is, dat ik als ik jou was toch maar even met de huisarts gaan praten. De meeste huisartsenpraktijken hebben tegenwoordig praktijkondersteuners met specialisatie psychologische hulp. Het geeft je in ieder geval een stuk opheldering..
Kwestie van goed africhten en conditionerenquote:
Ja denk dat men graag alles wil benoemen en verklaren. Wat mij verbaasde was die vrouw die in opdracht bij verschillende psychologen langs ging met dezelfde klachten verschillende diagnoses kreeg. Of die jongen van 21 ofzo die thuis zat en geen hulp meer kreeg. Fucking sneu.quote:
En dat nadat je je vinger niet kon gebruiken....quote:Op zondag 15 december 2019 19:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kwestie van goed africhten en conditioneren![]()
quote:Op zondag 15 december 2019 19:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En dat nadat je je vinger niet kon gebruiken....
Ik rij je wel met een rolstoel naar binnen.quote:Op zondag 15 december 2019 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ben het met je eens maar het is voor mij een gigantisch mentale drempel.
Ik kan gewoon lopen hoor.quote:Op zondag 15 december 2019 19:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik rij je wel met een rolstoel naar binnen.
Ben trouwens aan je begonnen.quote:Op zondag 15 december 2019 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Degene die me hadden begeleid naar betaald werk, toen ik al een jaar werkeloos thuis had gezeten.
Maar het punt is, dat ik als ik jou was toch maar even met de huisarts gaan praten. De meeste huisartsenpraktijken hebben tegenwoordig praktijkondersteuners met specialisatie psychologische hulp. Het geeft je in ieder geval een stuk opheldering..
Ja als ik dit soort dingen zou vertellen. Maar k ben er zeer goed in om net te doen alsof er niks aan de hand is. Wil niet dat andere zich zorgen zouden maken.quote:Op zondag 15 december 2019 19:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haha
Heb je een goede vriend die je steunt?
Verdrietig.quote:Op zondag 15 december 2019 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja als ik dit soort dingen zou vertellen. Maar k ben er zeer goed in om net te doen alsof er niks aan de hand is. Wil niet dat andere zich zorgen zouden maken.
Jaja goedpraters om niet te hoeven handelenquote:Op zondag 15 december 2019 19:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou gewoon de weg van de minste weerstand
Ik ben een vrij lui persoon.
Oh okee dan hoef ik niet terug te lezen ookquote:
Ja klopt. Praat veel goed om geen confrontaties aan te gaan :pquote:Op zondag 15 december 2019 19:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jaja goedpraters om niet te hoeven handelen
Je bent gevoelig.
Dáárom heeft zij juist gekookt. Ik ben zwaar gehandicapt nu!quote:Op zondag 15 december 2019 19:19 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En dat nadat je je vinger niet kon gebruiken....
Sterkte!quote:Op zondag 15 december 2019 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dáárom heeft zij juist gekookt. Ik ben zwaar gehandicapt nu!![]()
Op die manier word het ook niet echt beter voor mensen met psychische of mentale problemen/vraagstukken.quote:Op zondag 15 december 2019 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja denk dat men graag alles wil benoemen en verklaren. Wat mij verbaasde was die vrouw die in opdracht bij verschillende psychologen langs ging met dezelfde klachten verschillende diagnoses kreeg. Of die jongen van 21 ofzo die thuis zat en geen hulp meer kreeg. Fucking sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |