en de NOS is meteen op de vlaggetjestrein gesprongenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:29 schreef chufi het volgende:
Marita Kramer junior Wereldkampioen hoor ik
Totaal niet te vergelijken met Hirscher natuurlijk, Kramer is geboren en getogen in Nederlandquote:Op zaterdag 7 maart 2020 09:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
en de NOS is meteen op de vlaggetjestrein gesprongen
Ja, die heb ik gezienquote:Op zondag 8 maart 2020 20:44 schreef heywoodu het volgende:
Gisteren wel:
RAW AIR begint met thuiszege Noorse schansspringers
De site van de FIS is nochtans zo overzichtelijkquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb het gemistKon nergens het juiste tijdstip/zender vinden.
Die hebben nu wielrennen en wielrennenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De site van de FIS is nochtans zo overzichtelijk![]()
Altijd uitgaan van Eurosport.
ZDF heeft het ookquote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Die hebben nu wielrennen en wielrennen![]()
Gelukkig doen ze op de Duitse Eurosport wel aan skispringen.
quote:Die Zeichen verdichten sich, dass die Saison früher zu Ende gehen wird. "Wenn wir uns ansehen, was in der Welt passiert, muss man sagen, dass die Skiflug-WM zu einhundert Prozent abgesagt wird. Wir stehen mit der FIS in Kontakt, um das weitere Vorgehen zu besprechen", hat Primoz Finzgar, Generalsekretär des Organisationskomitees von Planica, dem Fernsehsender 'RTV SLO' gesagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |