Dan moet je toch gaan vrezen voor het verdere verloop van dit seizoen.quote:Op zondag 15 december 2019 21:13 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord was tot nu toe de zwakste tegenstander in een uitwedstrijd.
Toon zit met zijn gedachten bij zijn nieuwe boek.quote:Op zondag 15 december 2019 21:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Toch jammer dat we niet weten wat er door die hoofden heen gaat.
Kun je nagaan hoe slecht jullie zijn. De tering, dat was ook niet best hoor.quote:Op zondag 15 december 2019 21:13 schreef PSVCL het volgende:
Feyenoord was tot nu toe de zwakste tegenstander in een uitwedstrijd.
Toon de boekenschrijverquote:Op zondag 15 december 2019 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toon zit met zijn gedachten bij zijn nieuwe boek.
Alles boven zijn bovenlip is fascinerend.quote:Op zondag 15 december 2019 21:50 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Toon de boekenschrijverVraag me af of hij ooit met PSV bezig is? Hij heeft het er maar druk mee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil z'n contract niet verlengenquote:Op zondag 15 december 2019 21:46 schreef Haringkop het volgende:
Hoezo staat die Pereiro niet gewoon basis bij jullie? Is toch zo’n drie klassen beter dan waar jullie mee starten?
Arbiters zijn ook kut volkquote:Op zondag 15 december 2019 21:55 schreef Caland het volgende:
Ik stond vandaag redelijk dicht bij de cornervlag, kant van de dugouts. Maar is Van Bommel altijd zo labiel aan het doen bij de vierde man, zo ongeveer de hele wedstrijd? Niet best hoor
Wees dan slimmer dan die kut arbiters. Laat spelers zijn spel spelen.quote:
Dit kan niet nee, 'Nijhuis vind'.quote:Op zondag 15 december 2019 17:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]Dit kan echt niet.twitter:GARRINCHA_ twitterde op zondag 15-12-2019 om 17:10:33‘Scheidsrechter’ Nijhuis vind dat PSV spelers niet moeten protesteren over die spook-penalty want ‘ze moeten eerst zelf maar eens 2 doelpunten maken’. Zoek dan gewoon een andere hobby in het weekend. reageer retweet
quote:Op zondag 15 december 2019 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens @:buitendam viel het allemaal wel mee, tot de 2-0 was PSV veel beter.
wel zonde van zo'n speler maar die heeft het ook veel te weinig laten zien in de wedstrijden dat hij wel basis stondquote:Op zondag 15 december 2019 21:46 schreef Haringkop het volgende:
Hoezo staat die Pereiro niet gewoon basis bij jullie? Is toch zo’n drie klassen beter dan waar jullie mee starten?
Die liet vandaag ook wel zien waarom niet op de goal naquote:Op zondag 15 december 2019 23:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel zonde van zo'n speler maar die heeft het ook veel te weinig laten zien in de wedstrijden dat hij wel basis stond
dat kan ook alleen maar als je wekelijks zulke goals maaktquote:Op zondag 15 december 2019 23:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Die liet vandaag ook wel zien waarom niet op de goal na
Mijn hemel
Ah, vind ik dat ja? Mooi.quote:Op zondag 15 december 2019 22:41 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens @:buitendam viel het allemaal wel mee, tot de 2-0 was PSV veel beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |