Als het van mij afhangt moet ik niet meer terug gaan, maar mocht ik het toch willen afmaken zou ik echt geen andere dokter willen.. hij behandeld mij al sinds me 17equote:Op zondag 15 december 2019 14:03 schreef babylon het volgende:
Doe maar wel. Dan kan hij je gelijk door verwijzen naar een collega.
Ja, en dat houdt op, als het goed is, als jij zegt verliefd op hem te zijn.quote:Op zondag 15 december 2019 14:18 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Als het van mij afhangt moet ik niet meer terug gaan, maar mocht ik het toch willen afmaken zou ik echt geen andere dokter willen.. hij behandeld mij al sinds me 17e
Ik zou voor alles openstaan, zolang het maar wederzijds isquote:Op zondag 15 december 2019 14:26 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
Wil je echt een relatie, of gewoon een paar keer neuken met hem? Als jij echt een relatie verwacht geef ik het weinig kans van slagen.
Aha, maar breng hem aub niet in de problemen, want hij mag geen relatie met jou aangaan. Omdat jullie een dokter-patient relatie hebben en er dan sprake is van afhankelijkheid.quote:Op zondag 15 december 2019 14:33 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ik zou voor alles openstaan, zolang het maar wederzijds is
Juist wel. Een arts die een relatie met een patiënt onder behandeling begint wordt meestal ontslagen en komt zeer lastig aan een nieuwe baan.quote:Op zondag 15 december 2019 14:16 schreef Luppie0110 het volgende:
Gewoon zeggen. Als het lukt hoef je iig nooit meer te werken.
Maar als ik niet meer naar hem ga, ben ik dan toch geen patiënt meer van hem? Of telt dat niet?quote:Op zondag 15 december 2019 14:35 schreef Manmanmanwateenzooi het volgende:
[..]
Aha, maar breng hem aub niet in de problemen, want hij mag geen relatie met jou aangaan. Omdat jullie een dokter-patient relatie hebben en er dan sprake is van afhankelijkheid.
Maar je wilt geen andere arts. Dus dat stop je helemaal met je traject?quote:Op zondag 15 december 2019 14:37 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Maar als ik niet meer naar hem ga, ben ik dan toch geen patiënt meer van hem? Of telt dat niet?
Geen idee, dat zou ik niet durven zeggen.quote:Op zondag 15 december 2019 14:37 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Maar als ik niet meer naar hem ga, ben ik dan toch geen patiënt meer van hem? Of telt dat niet?
Staat nu in R&P.quote:Op zondag 15 december 2019 14:02 schreef Pindakaas00 het volgende:
Oeps sorry, dit moest bij R&P zijn
Ook dan zal je een uitwastijd willen voor je contact met m opneemt.quote:Op zondag 15 december 2019 14:37 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Klopt, maar het lijkt mij dat de kans groot is dat een andere vrouw daar al aan dacht en al een paar meal tickets op de wereld heeft gezet.quote:Op zondag 15 december 2019 14:16 schreef Luppie0110 het volgende:
Gewoon zeggen. Als het lukt hoef je iig nooit meer te werken.
Jij bent verliefd, maar zou voor alles openstaan?quote:Op zondag 15 december 2019 14:33 schreef Pindakaas00 het volgende:
[..]
Ik zou voor alles openstaan, zolang het maar wederzijds is
Dat zeg ik niet.. Ik bedoel, ik zou al blij zijn moest hij iets willen met mij, maakt niet uit wat.quote:Op zondag 15 december 2019 15:25 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Jij bent verliefd, maar zou voor alles openstaan?
Vrouwen..
Denken alsnog dat je met seks een man kunt omkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |