Volgens mij hebben ze bij elke sport zo'n iemandquote:Op zondag 15 december 2019 14:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus, wat een figuur. Zet daar iemand neer die een verhaal kan houden.
Hij doet het wel volledig uit zijn hoofd.quote:Op zondag 15 december 2019 14:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Jezus, wat een figuur. Zet daar iemand neer die een verhaal kan houden.
Dan heb je natuurlijk te maken met veel meer andere sporten en denk dat handbal dan niet op primetime wordt gezet, maar vooral overdag.quote:Op zondag 15 december 2019 14:16 schreef tralalala het volgende:
Beter tijdens de OS ook dezelfde speeltijden als dit toernooi en niet nachtflopshows.
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 15 december 2019 14:13 schreef franklop het volgende:
Ik zie nu dat Frankrijk een wildcard heeft gekregen voor het volgende wk? Wat is dat voor gek iets
Ja weet ik het. Ze breidden uit naar 32 landen, maar waaorm dat zij dan een wildcard krijgen is me niet echt duidelijk. Wellicht omdat ze europees kampioen zijn?quote:
Zelfs de TS van dit topic!quote:Op zondag 15 december 2019 14:20 schreef TheArt het volgende:
Ik heb geen zin om alles terug te lezen, maar heeft bowa zich al gemeld?
Heel Spanje is trouwens ziedend. Ook op tv zijn ze gigantisch mad omdat niemand de regels kent
Lekker voor ze, heerlijke revanche op het bedrog van 2012quote:Op zondag 15 december 2019 14:20 schreef TheArt het volgende:
Ik heb geen zin om alles terug te lezen, maar heeft bowa zich al gemeld?
Heel Spanje is trouwens ziedend. Ook op tv zijn ze gigantisch mad omdat niemand de regels kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |