abonnement Unibet Coolblue
pi_190439573
Afgelopen maandag ben ik voor de 2e keer geopereerd aan een navelbreuk.
Heb het lang uitgesteld.
Toen ik mij voor de eerste liet opereren (5 jaar geleden) was het resultaat prima. Ik heb 1 jaar kunnen genieten van een geslonken navel. Maar dikke pech, het kwam weer terug.
Zodoende dus afgelopen maandag geopereerd.

Toen ik uit narcose kwam, merkte ik in teleurstelling al direct op dat mijn navel nog steeds bol was (ballonvormig).
Ik baalde daar best van en even later kwam de hulparts mij melden dat het naar verloop van weken zou gaan "inkrimpen".
Maar, ik ken mijn lichaam natuurlijk heel goed. We zijn nu een week verder en mijn navel is nog steeds ballonvormig (zoals het de afgelopen 2 jaar ook was).
Als ik ga slapen en op mijn rug lig, dan zakt'ie wel wat in, maar als je dan overdag rustig je ding doet (nee niet overbelast), dan komt het weer terug.

Vóór de operatie duwde ik m'n navel wel eens terug. Ik heb de neiging om dat ook weer te doen, maar ik durf dat eigenlijk nog niet.

Ik zit dus beetje tussen hoop en vrees. Aan de ene denk ik "ja maar als ik het nu niet terug duw, dan komt het nooit meer goed" en aan de andere kant denk ik "als ik het nog even uitstel, dan kan het matje beter aanhechten.

Ik heb afgelopen week zelf al een paar keer terug gebeld naar het ziekenhuis, maar de doktersassistente geeft ook telkens aan om hier gewoon wat weken over heen te laten gaan.

Ik heb voor de zekerheid ook maar een navelbreukband gekocht.. dat is een band met een knop bij je navel
https://www.vipermedical.(...)qEAkYASABEgJDL_D_BwE

weet alleen niet of dit handig is
pi_190439875
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:24 schreef VersKers het volgende:
maar de doktersassistente geeft ook telkens aan om hier gewoon wat weken over heen te laten gaan
Ik snap dat het moeilijk is en dat je het niet gelooft maar ondanks dat jij je lichaam kent kent die arts en het personeel de gevolgen van de operatie veel beter dan jij.
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:24 schreef VersKers het volgende:
weet alleen niet of dit handig is
En dat had je nou in dat telefoongesprek moeten vragen.
  Spellchecker zaterdag 14 december 2019 @ 17:59:57 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_190440290
quote:
99s.gif Op zaterdag 14 december 2019 17:36 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Ik snap dat het moeilijk is en dat je het niet gelooft maar ondanks dat jij je lichaam kent kent die arts en het personeel de gevolgen van de operatie veel beter dan jij.
[..]

En dat had je nou in dat telefoongesprek moeten vragen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')