Diequote:Op zaterdag 14 december 2019 17:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, absoluut hoor, maar het ligt een beetje aan het onderwerp.
Dat was het dak ook alquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:51 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nee hehe zolder is boven deze kamer
Hier ook niet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
3/4 van mijn huis word bijna niet gebruikt
En figuurtjes makenquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Na twaalven en die grote zijn ook leuk, maar liever de kleintjes. Huppelen hoort er zeker bij, beetje springen enzo.
blije dingen zijn blijquote:
ja maar... maar... dat vind ik niet zo erg als u dat doetquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Diewas niet voor niets, ik zie altijd beelden
Ik wilde altijd hele teksten maken maar de sterretjeswaren te klein daarvoorquote:
quote:
Beelden zien of meppen?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
ja maar... maar... dat vind ik niet zo erg als u dat doet![]()
Volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker .. Zal hem weer eens DMenquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:56 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
en weet jij of Mo nog steeds een ban hier heeft?
Je schrijft langzaam, of wilde je de bijbel quoten?quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wilde altijd hele teksten maken maar de sterretjeswaren te klein daarvoor
Volgens mij vond hij het hier niet meer leukquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker .. Zal hem weer eens DMen
Okequote:Op zaterdag 14 december 2019 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker .. Zal hem weer eens DMen
Dat was wel een beetje boel duidelijk.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Volgens mij vond hij het hier niet meer leuk
Nauwkeurig is het goede woordquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je schrijft langzaam, of wilde je de bijbel quoten?
quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het lijkt me bij nader inzien verstandiger hier niet op in te gaan.
Zoals je het nu onschrijft zweeft die zolder boven in het luchtledige als een soort luchtkasteel.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
De zolder is boven mijn dak waar ik op zit
Je leest in meerdere sc topics mee en dan ga je het hier vragen terwijl je het al weet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:56 schreef Voxs het volgende:
[..]![]()
en weet jij of Mo nog steeds een ban hier heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Ja maar dat zei ie eerder ook elke keer en ook toen zat ie hier weer binnen een dagquote:Op zaterdag 14 december 2019 17:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er is niets anders hier, dat snap ik niet.quote:Op zaterdag 14 december 2019 17:58 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |