quote:Op zondag 15 december 2019 22:42 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wel komisch dat jij mij alleen met DRT associeert.
quote:
Maar wat is er met dat darten aan de hand? Ik zag een japanse vrouw(?) meedoen. Is dat normaal?quote:
Sjon de Mol moet ook zijn rekeningen betalen.quote:
DRT / 2020 PDC World Darts Championship #36 VINDALOO VINDALOO NA NAquote:Op zondag 15 december 2019 22:45 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Maar wat is er met dat darten aan de hand? Ik zag een japanse vrouw(?) meedoen. Is dat normaal?
Wilfred zit vuistdiep.quote:Op zondag 15 december 2019 22:46 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Sjon de Mol moet ook zijn rekeningen betalen.
Dat liep ook geweldig af.quote:Op zondag 15 december 2019 22:56 schreef Martinello het volgende:
Deze partij bestond al [ afbeelding ]
Ze snappen het gewoon echt niet.quote:Op zondag 15 december 2019 23:00 schreef Martinello het volgende:
De boeren hadden ook weer veel sympathie toen ze vliegveld Eindhoven blokkeerdenZe overspelen hun hand nu.
Nog zo'n mening gevormd door media. Verdeel en heers.quote:Op zondag 15 december 2019 23:00 schreef Martinello het volgende:
De boeren hadden ook weer veel sympathie toen ze vliegveld Eindhoven blokkeerdenZe overspelen hun hand nu.
En welke nieuwrechtse parel ben jij dan weer.quote:Op zondag 15 december 2019 23:09 schreef CRYPT0SK4TE het volgende:
Blij dat dit programma gestopt is I guess. Nooit gezien maar 2 hypocriete neppe stereotype strebende 'nederlanders' (zonder elk gevoel voor land en volk) bij elkaar zetten lijkt me geen goed idee.
BENNEKOMGODENquote:Op zondag 15 december 2019 22:56 schreef Martinello het volgende:
Deze partij bestond al [ afbeelding ]
Sorry, wat is er precies rechts aan staan voor je land en volk? Jij hebt geen enkel idee hoe ik stem, dus beetje raar om mij weg te zetten als een 'nieuwrechtse parel'. Er staan voor je volk (wat jij schijnbaar niet doet) heeft niets met links of rechts te maken. Hoewel rechtsen er vaak misbruik van maken.quote:Op zondag 15 december 2019 23:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
En welke nieuwrechtse parel ben jij dan weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |